Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Осадчий І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Клокар Н. І. 
Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : Навч.-метод. посіб. / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, І. Г. Осадчий, О. П. Вітюк, Т. Л. Саливон; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. Київ. облас. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2004. - 260 c. - укp.

Розглянуто проблеми організації та змісту діяльності наукових лабораторій як структурних підрозділів КОІПОПК. Висвітлено теоретико-прикладні аспекти їх діяльності, особливості організації науково-методичної роботи та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний та управлінський процеси. Розглянуто особливості функціонування закладів освіти нового типу (ліцеїв і гімназій) та профільного навчання, а також можливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Розроблено педагогічну систему культурологічного розвитку дітей та шкільної молоді. Обгрунтовано доцільність використання особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних технологій навчання за сучасних умов.

Рассмотрены проблемы организации и содержания деятельности научных лабораторий как структурных подразделений КОИПОПК. Освещены теоритеко-прикладные аспекты их деятельности, особенности организации научно-методической работы и внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный и управленческий процессы. Рассмотрены особенности функционирования образовательных учреждений нового типа (лицеев и гимназий) и профильного обучения, а также возможности использования информационных технологий в образовательном процессе. Разработана педагогическая система культурологического развития детей и школьной молодежи. Обоснована целесообразность использования личностно-ориентированного подхода и интерактивных учебных технологий в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 р + Ч489.516

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мелешко В. В. 
Модернізація мережі сільських загальноосвітніх навчальних закладів в Україні : наук.-метод. посіб. Ч. 1 / В. В. Мелешко, В. Ю. Арешонков, І. В. Ветров, Д. І. Дейкун, О. В. Єресько, С. В. Лампека, В. М. Мадзігон, І. Г. Осадчий, О. В. Пастовенський, О. З. Руда. - К. : Поліграфкн., 2010. - 95 c. - укp.

Висвітлено тенденції розвитку загальної середньої освіти (ЗСО) в сільській місцевості (СМ). Визначено соціально-економічні, історично-обумовлені та регіональні чинники впливу на стан функціонування сільських шкіл. Розглянуто питання реформування та розвитку ЗСО у закордонній практиці. Викладено концептуальні основи модернізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів (ЗОНЗ) у СМ. Розкрито особливості нормативно-правового забезпечення процесу модернізації мережі закладів ЗСО, основні завдання реалізації проекту "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Увагу приділено питанням розвитку варіативних моделей ЗОНЗ за умов модернізації шкільної мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)411 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11113/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Осадчий І. Г. 
Соціально-філософські аспекти формування загальної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу : монографія / І. Г. Осадчий; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 147 c. - Бібліогр.: с. 144-147 - укp.

На основі філософських знань та синергетики як загальнонаукової методології дослідження складних об'єктів подано теоретичну та нормативну моделі, а також методику формування загальної культури керівника ЗНЗ. Введено поняття спрямованого розвитку, показано, що це процес змінювання за обраним напрямом встановленого змісту та твалості. Встановлено, що спрямований розвиток є ефективним механізмом реформування освітніх систем, засобом забезпечення якого є синергетичне управління, і його можна здійснити лише в межах одного якісного переходу. Виокремлено основний принцип забезпечення спрямованого розвитку освітньої системи - принцип проектності в укравлінні розвитком.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 в + Ю751.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Осадчий І. Г. 
Спрямований розвиток освітніх систем: теорія, технологія, практика : монографія / І. Г. Осадчий; Ін-т педагогіки Нац. акад. пед. наук України. - К. : Інформавтодор, 2013. - 435 c. - Бібліогр.: с. 405-433 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади і технології спрямованої еволюції освітніх систем - процесу їх прогресивного розвитку за обраним напрямом, визначеним змістом і тривалістю. Розроблено педагогічну теорію функціонування і розвитку освітніх систем - теорію БМ-систем ("систем без меж"), технологію проектно-цільового управління розвитком освітніх систем, структуру та організаційно-нормативне забезпечення інноваційної системи загальної середньої освіти сільської місцевості. Увагу приділено впровадженню в практику здобутих теоретичних знань. Розкрито питання створення і функціонування освітніх округів у сільській місцевості, територіальних систем виховання учнів, методичного забезпечення освітньої діяльності, розвитку професіоналізму педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в04 + Ч311,01 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Осадчий І. 
Програма розвитку освітньої системи адміністративного району "Каскад 2007 - 2009" / І. Осадчий // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 34-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні та технологічні особливості розробки каскадних програм розвитку регіональних освітніх систем. Наведено програму розвитку освіти Ставищенського району Київської області "Каскад 2007 - 2009", розроблену з використанням положень методики проектно-цільового управління. Значну увагу приділено концепції програми, моделі територіальної освітньої системи та матриці її розвитку, яка відображає лише нові властивості системи та містить закодовані цільових проектів. Висвітлено роль цільового проекту, за допомогою якого реалізується управлінська акція. Наведено рекомендації щодо забезпечення прогресивного розвитку територіальних освітніх систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осадчий І. 
Соціальна катастрофа села й сільської освіти вже має місце: сільські школи ще є, а дітей у них уже немає! / І. Осадчий // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5. - С. 105-108. - укp.

Розглянуто кілька гострих проблем розвитку національної освіти, висловлені на Першому міжнародному форумі освітянських лідерів 28 жовтня 2008 р. (м. Київ). Акцентовано увагу на переобтяженні освітньої системи України великою кількістю конкурсів, акцій, турнірів тощо, що спричинило втрату освітніми закладами системності, наступності і внутрішньої логіки розвитку, призвело їх життєдіяльність до ознак акційності та фрагментальності. Розглянуто проблему структурування освітньої галузі та розвитку її ресурсів. Розкрито сучасний стан існування сільської школи, проблеми технологічних профілів у старшій профільній школі. Запропоновано ряд заходів для поліпшення ситуації та вирішення даних проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Осадчий І. 
Інституційна модель системи загальної середньої освіти як інструмент дослідження шкільної практики в сільській місцевості / І. Осадчий // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 2. - С. 41-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено результати дослідження щодо створення цілісного наукового уявлення про систему загальної середньої освіти як інструменту вивчення шкільної практики в сільській місцевості з урахуванням положень "теорії БМ-систем ("систем без меж") або теорії освітніх мереж. Наведено концептуальну структурну модель освітнього середовища учня. Доведено, що основним принципом структуротворення сучасних освітніх систем є принцип модульності. Запропоновано вважати освітню інституцію найменшою самодостатньою частиною структури системи освіти: як освітню установу, навчальний заклад, орган управління освітою або їх частину, підрозділ. Описано інституційну модель системи загальної середньої освіти сільської місцевості (ІМ СЗСОСМ), за допомогою якої досліджено її структуру на різних етапах розвитку впродовж останніх двадцяти років. Констатовано, що завдяки здійсненню педагогічного експерименту в Ставищанському районі Київської області вдалося створити на практиці інноваційну систему загальної середньої освіти сільської місцевості у вигляді районного освітнього округу (РОО).

Освещены результаты исследования по созданию целостного научного представления о системе общего среднего образования как инструмента изучения школьной практики в сельской местности с учетом положений "теории БГ-систем ("систем без границ") или теории образовательных сетей. Представлена концептуальная структурная модель образовательной среды ученика. Доказано, что основным принципом структурирования современных образовательных систем является принцип модульности. Предложено считать образовательную институцию наименьшей самодостаточной частью структуры системы образования: как образовательное учреждение, учебное заведение, орган управления образованием или их часть, подразделение. Описана институционная модель системы общего среднего образования сельской местности (ИМ СОСОСМ), с помощью которой исследована её структура на разных этапах развития в течение последних двадцати лет. Констатировано, что благодаря осуществлению педагогического эксперимента в Ставищанском районе Киевской области удалось создать на практике инновационную систему общего среднего образования сельской местности в виде районного образовательного округа (РОО).

Article deals with the results of research to create a holistic scientific understanding of the general secondary education system as a tool for the study of school practice in rural areas, taking into account the provisions of the "theory of BM-systems (systems without Borders), or the theory of educational networks. The conceptual structural model of the educational environment of students. proved that the basic principle of the structuring of modern educational systems is the principle of modularity. Proposed assume an educational institution smallest self-contained part of the structure of education system: as an educational institution, school, education authorities or part of the subdivision. Wedescribe the institutional model of the system general secondary education in rural areas (MI SOSOSM) with which to investigate its structure at different stages of development during the last twenty years. It was stated that through the implementation of the pedagogical experiment in Stavischanskom district of Kiev region was put in place an innovative system of secondary education in rural areas as the District Education Area (RSA).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Осадчий І. Г. 
Освітні технології для сучасної сільської школи / І. Г. Осадчий // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 2. - С. 22-36. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Представлено систему роботи окремих школи і цілого району, в основу якої покладено авторські технології. Запроваджено проектно-модульну організацію діяльності районного методичного кабінету, роботу районної асоціації дитячих організацій як моделі регіональної виховної системи. Вміщено технології: структурно-рівневої соціалізації особистості; проектно-цільового управління навчальним закладом; мережевої педагогіки. В кожній з цих технологій висвітлено новизну, основні положення, форми та методи виховної роботи. Зазначені технології набули широкої популярності серед педагогічного загалу країни.

Представлена система работы отдельных школы и целого района, в основе которой - авторские технологии. Внедрены проектно-модульная организация деятельности районного методического кабинета, работа районной ассоциации детских организаций как модели региональной воспитательной системы. Помещены технологии: структурно-уровневой социализации личности, проектно-целевого управления учебным заведением, сетевой педагогики. В каждой из этих технологий освещены новизна, основные положения, формы и методы воспитательной работы. Указанные технологии приобрели широкую популярность среди педагогической общественности страны.

Shows a system of separate both the school and the whole area, which is based on copyright technology. Introduced a modular design and organization of the district resource room, the work of the regional association of children's organizations as a model of regional educational system. Abstract contains technology: structural-level socialization; design target of the educational institution; network pedagogy. In each of these technologies highlights the novelty, the basic provisions, forms and methods of educational work, these technologies became widely popular among the teaching community of the country.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кремень В. 
Презентація досвіду роботи переможців конкурсу "Первоцвіт". Новий формат роботи Всеукраїнського проекту НАПН і журналу "Педагоги-новатори в Україні" / В. Кремень, О. Єресько, О. Ляшенко, О. Карпов, М. Гузик, І. Осадчий, О. Чинок, І. Гончаренко, Л. Донська, О. Карпенко, О. Виговська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 18-25. - укp.

Звернено увагу на мету презентації, яка спрямована на ознайомлення громадськості з новим конкурсом для обдарованих дітей та їх наставників, з роботами його переможців та повинна стати відбірковим етапом щодо визначення героя наступних сторінок проекту "Педагоги-новатори в Україні". Розглянуто результати оцінювання журі конкурсних робіт учасників "Первоцвіту", а також ознайомлено з громадською експертизою, яка представлена знаними особистостями сторінок зазначеного проекту. Визнано доцільним щорічне проведення цього Конкурсу для виявлення, поширення досвіду серед колег та науковців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Осадчий І. 
Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком / І. Осадчий // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблему застосування рейтингових оцінювань навчальних закладів та запропоновано використовувати їх як інструмент напрямленого розвитку освітніх систем. Представлено інформацію про рейтингове оцінювання навчальних закладів Ставищанського району Київської області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Осадчий І. 
Проектно-цільове управління навчальним закладом: предметні цільові проекти / І. Осадчий // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1. - С. 33-36. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено питання про важливість використання предметних цільових проектів і надання їм статусу обов'язкових внутрішньо-шкільних документів як складових річного плану роботи навчального закладу. Розроблено цілісну управлінську технологію (1995 р.) - методику проектно-цільового планування діяльності всього навчального закладу. Розкрито механізм представлення навчальної діяльності закладу у форматі проектно-цільового управління. За результатами експериментальної роботи виділено й описано дві групи управлінських цільових проектів: тематичні та предметні. Акцентовано увагу на видах предметних цільових проектів. Вміщено схему "Предметний цільовий проект".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осадчий І. Г. 
Теорія і практика спрямованого розвитку системи загальної середньої освіти сільської місцевості : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. Г. Осадчий; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2012. - 40 c. - укp.

Вперше розроблено на засадах синергетики цілісну теорію функціонування та спрямованого розвитку освітніх систем - теорію БМ-систем ("систем без меж"), інша назва - теорія освітніх мереж. Науково обгрунтовано сутність і специфіку понятійного апарату. Визначено базові поняття "спрямований розвиток", "закон самоорганізації", "освітня мережа", "цільовий проект", "територіальний освітній округ". Створено та теоретично обгрунтовано організаційну форму інноваційної системи загальної середньої освіти сільської місцевості - територіальний освітній округ. Розроблено класифікацію територіальних освітніх округів та нормативне забезпечення їх функціонування та розвитку. Визначено оптимальні територіальні межі інноваційної системи загальної середної освіти сільської місцевості та доведено, що саме ройонний освітній округ здатний забезпечувати сільській дитині високу якість і доступність загальної середньої освіти. Теоретично обгрунтовано використання спрямованого розвитку як механізму реформування освітніх систем. Розроблено й експериментально перевірено технологію проектно-цільового управління розвитком освітніх систем як технологію забезпечення їх спрямованого розвитку. Як засіб забезпечення спрямованого розвитку освітніх систем використано інноваційні цільові проекти та їх впорядковані сукупності - каскадні програми розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Осадчий І. 
Освітній округ: система управління та зразки основної ділової документації / І. Осадчий // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 20-33. - укp.

Проаналізовано чинне Положення про освітінй округ, виявлено суперечності, розроблено теоретико-технологічні засади системи управління та зразки основної ділової документації освітнього округу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Осадчий І. А. 
Напрями забезпечення фінансового оздоровлення банків / І. А. Осадчий // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 400-404. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження сучасних аспектів фінансового оздоровлення вітчизняних банків, до яких віднесено систему заходів, що спрямовані на поліпшення фінансового стану банків через підвищення їх капіталізації, застосування форм державної підтримки банків, залучення зовнішніх ресурсів. З метою визначення конкретних напрямів фінансового оздоровлення банків проведено аналіз капіталу та депозитної бази вітчизняних банківських установ за 2009 - 2013 рр., висвітлено причини і тенденції негативних процесів щодо капіталізації вітчизняних банків та різкого скорочення депозитів фізичних осіб. Обгрунтовано основні шляхи підвищення рівня концентрації банківського капіталу під час реорганізації банків і визначено джерела збільшення власного капіталу за рахунок реінвестування банківського прибутку, додаткових інвестицій у статутний капітал банку або додаткової емісії акцій чи збільшення додаткового пайового капіталу та завдяки пошуку нових вітчизняних і зарубіжних приватних інвесторів-власників. Розглянуто шляхи повернення довіри до банків з боку населення та зростання депозитних вкладів. Запропоновано низку основних заходів з фінансового оздоровлення банків за сучасних умов і висвітлено перспективні напрями реструктуризації вітчизняних банків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Осадчий І. А. 
Реструктуризація і реорганізація банківської системи України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / І. А. Осадчий; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - Київ, 2015. - 24 c. - укp.

Поглиблено теоретико-методологічні положення щодо визначення сутності та форм реструктуризації та реорганізації банківської системи (БС). Обгрунтовано інструменти фінансового оздоровлення банківських установ. Визначено специфічні ознаки та принципи реструктуризації та реорганізації БС за сучасних умов. Обгрунтовано науково-методичні підходи до класифікації видів реструктуризації БС з виділенням суттєвих ознак, що відображають специфіку функціонування БС в конкурентному середовищі, враховують направленість реструктуризаційних змін та їх результат, спосіб формування та використання фінансових переваг. Визначено основні тенденції й особливості реструктуризації та реорганізації БС України. Здійснено оцінювання ефективності діяльності окремих банків на базі основних показників, що характеризують ефективність управління активними та пасивними операціями банків (коефіцієнт режиму економії витрат, коефіцієнт дієздатності банку, чиста процентна маржа, чиста непроцентна маржа, чистий спред, рентабельність активів, рентабельність капіталу) та впливають на підвищення рентабельності та зниження загрози їх банкрутства. З'ясовано особливості реструктуризації та реорганізації БС в міжнародній практиці та можливості використання зарубіжного досвіду вітчизняними банками. Розроблено науково-методичні засади оцінювання ефективності реструктуризаційних процесів у вітчизняній БС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-961-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників : навч. посіб. Ч. 3 [Українська мова і література]. Фаховий модуль. Українська мова і література / І. Г. Осадчий, О. М. Поліщук, С. І. Мірошник, К. В. Плівачук, Л. В. Бичевська, В. О. Халупченко; ; Київ. облдержадмін., Київ. облрада, Комун. ВНЗ ''Акад. неперерв. освіти''. - Біла церква, 2016. - 116 c. - укp.

Наведено новітню методику навчання української мови та літератури. Розкрито питання упровадження інноваційних технологій навчання у шкільному курсі української мови та літератури. Увагу приділено організації навчально-виховної роботи в позаурочний час.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 + Ш5(4УКР) р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356303/3 [Укр. мова і літ.] Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників : навч. посіб. Ч. 3 [Дошкільна освіта]. Фаховий модуль. Дошкільна освіта / І. Г. Осадчий, Н. І. Нечипорук, В. М. Гальченко, І. В. Дубровіна, Т. М. Корж, О. В. Часнікова; ; Київ. облдержадмін., Київ. облрада, Комун. ВНЗ ''Акад. неперерв. освіти''. - Біла Церква, 2016. - 128 c. - укp.

Наведено матеріали щодо механізмів соціалізації дітей дошкільного віку. Визначено вплив сім'ї на соціалізацію дитини. Розкрито питання формування життєвої компетентності та компетенцій відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. Описано особливості організації регламентованого та самостійного видів діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 я77-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356303/3 [Дошк. освіта] Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників : навч. посіб. Ч. 3 [Музичне мистецтво]. Фаховий модуль. Музичне мистецтво / І. Г. Осадчий, С. О. Соломаха, С. В. Ковальова, О. А. Логімахова, Л. Г. Кондратова; ; Київ. облдержадмін., Київ. облрада, Комун. ВНЗ ''Акад. неперерв. освіти''. - Біла Церква, 2016. - 128 c. - укp.

Розкрито методику і практику організації та проведення уроків музичного мистецтва з використанням інноваційних художньо-педагогічних технологій. Висвітлено проблеми музичного навчання та виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів на засадах компетентнісного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 я77-1 + Щ31 р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356303/3 [Муз. мистецтво] Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників : навч. посіб. Ч. 3 [Економіка]. Фаховий модуль. Економіка / І. Г. Осадчий, А. І. Довгань, О. В. Часнікова; ; Київ. облдержадмін., Київ. облрада, Комун. ВНЗ ''Акад. неперерв. освіти''. - Біла Церква, 2016. - 72 c. - укp.

Розкрито зміст і методику викладання курсу ''Фінансова грамотність'' у школі. Увагу приділено економічному зростанню країни та його вимірюванню. Розглянуто інтерактивні технології в навчально-виховному процесі з економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 я77-1 + У. р7(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356303/3 [Економіка] Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників : навч. посіб. Ч. 3 [Трудове навчання]. Фаховий модуль. Трудове навчання / І. Г. Осадчий, О. І. Бащенко, Н. М. Мельничук, О. П. Однорог; ; Київ. облдержадмін., Київ. облрада, Комун. ВНЗ ''Акад. неперерв. освіти''. - Біла Церква, 2016. - 132 c. - укp.

Розкрито особливості викладання трудового навчання на сучасному етапі та його навчально-методичне забезпечення. Висвітлено питання організації навчально-виховної роботи в позаурочний час. Наведено методику вивчення окремих тем нової навчальної програми з трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 я77-1 + Ч421.351 я77-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356303/3 [Труд. навчання] Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського