Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (94)Тематичний інтернет-навігатор (10)Автореферати дисертацій (2963)Реферативна база даних (22542)Книжкові видання та компакт-диски (6868)Журнали та продовжувані видання (194)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕСТЕТИЧН$<.>+<.>K=ВИХОВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 241
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
Категорія:    
1.

Товченко, Л. О.
Фізичне виховання студентів в спеціальних медичних групах [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. О. Товченко. - [Б. м. : б. в.]. - 376 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.79 Мб


У навчальному посібнику запропоновано теоретичні аспекти фізичного вихо-вання студентів вищих навчальних закладів, що за станом здоров’я віднесені до спеціа-льних медичних груп. Розглянуті принципи застосування методів і засобів фізичної ку-льтури для зміцнення здоров’я. Докладно викладені методи проведення занять і органі-зації активного відпочинку студентів, особливості організації їх фізичного виховання після перенесених захворювань, подані практичні рекомендації. Приділена увага само-контролю і самоаналізу за стааном здоров’я студентів в умовах фізичного виховання.

Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів кафедр фізич-ного виховання. Може бути рекомендовано широкому колу осіб, що цікавляться пи-таннями фізичної культури, збереженням та відновленням здоров’я.



Кл.слова:
здоров'я -- фізичне виховання студентів -- фізична реабілітація

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Есина, Е. В.
Педагогическая психология [Електронний ресурс] : конспект лекций / Е. В. Есина. - [Б. м. : б. в.]. - 160 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге представлены основные проблемы педагогической психологии: психологические особенности процесса обучения и образовательной деятельности человека, психологические особенности педагогов и обучающихся, психологические особенности развития познавательных процессов обучающихся и развития их личности в процессе обучения и воспитания, проектировочно-конструктивная деятельность преподавателя в организации учебно-воспитательного процесса. Предназначено для студентов вузов гуманитарных факультетов.



Кл.слова:
виховання -- конструктивна діяльність

   Тип видання:   зб. статей   
3.


Атентат 2012 [Електронний ресурс]. - [Б. м. : б. в.]. - 258 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:


 Джерело інформації

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Даний збірник складений Спільнотою Українських Пропагандистів. Статті взяті з різних жж та сайтів. Ціль – дати сучасній молодій людині знання сенсів існування, надати досвід та виховання.



Кл.слова:
Україна -- нація

   Тип видання:   підручник   
4.

Паркер, Дж.
Чтобы ребенок рос счастливым [Електронний ресурс] : советы для родителей / Дж. Паркер, Дж. Стимпсон. - [Б. м. : б. в.]. - 435 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книг с подобным названием даже не тысячи, а миллионы. И мимо этой книги легко пройти, среагировав на простенькое, «коммерчески успешное» название, не отражающее сути. А ведь она очень хорошая и полезная. В ее создании принимали участие люди самых разных профессий, близких к воспитанию детей от рождения до 7 лет. В нее вложено столько труда, что диву даешься. Авторы не просто скопировали чужие знания, переформулировали их и продали в яркой обложке, как сейчас делают многие. Они действительно потрудились, стараясь донести важное знание в доступной форме. Книга повествует, как уже было сказано, о воспитании детей от 0 до семи. Уход за маленьким ребенком, психологические особенности воспитания и трудности с восприятием нового мира – новый мир не только у ребенка, но и у его родителей: стереотипов становится больше.



Кл.слова:
сімейні відносини -- виховання -- дитяча психологія

   Тип видання:   підручник   
5.

Круковер, В. И.
Агрессивность собак и кошек и другая практическая информация о поведении животных [Електронний ресурс] / В. И. Круковер. - [Б. м. : б. в.]. - 168 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор постарался в одной книге объединить все вопросы связанные с агрессивностью животных. Тут будет рассказано не только о причинах, но и способах купирования (нейтрализации) повышенной агрессивности, и о методах развития ее у животных излишне добродушных. Вопрос рассмотрен и с медицинской точки зрения, и в аспектах ухода, воспитания, дрессуры.



Кл.слова:
купірування -- агресія -- виховання -- тварина

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.
 


Кийосаки, Роберт Тору.
Богатый папа, бедный папа [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Р. Т. Кийосаки, Ш. Лечтер. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 276 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга посвящается родителям всего мира – самым главным учителям ребенка.



Кл.слова:
бізнес -- гроші -- успішність -- виховання

   Тип видання:   життєпис   
7.
 


Горак, Роман.
Тричі мені являлася любов [Електронний ресурс] : повість-есе / Р. Горак. - [Б. м.] : [б. в.], [19_ _?]. - 124 с.. - (Школьная программа. Книги для 10-го класса)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У своїй повісті-есе Р. Горак представив особистість І. Франка не тільки як геніального поета, громадського діяча, а й ніжної людини, яка прагнула знайти в житті справжнє кохання. Письменник намагався розкрити світ почуттів поета. Цим твором Р. Горак сприяє вихованню естетичних смаків, утверджує в юнацьких душах доброту, милосердя, красу і щирість почуттів.



Кл.слова:
літературознавство -- українська література

   Тип видання:   художня література   
8.
 


Вороний, Микола.
Блакитна Панна [Електронний ресурс] / М. Вороний. - [Б. м.] : [б. в.], [19_ _?]. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Поет М. Вороний оспівав весну як блакитну панну. Поряд зі звичними, традиційними у фольклорі та в літературі засобами виразності (весна запашна, чарівна, у прозорих шатах, у серпанках) автор використовує біблійну урочисту лексику («Осанна!»), метафори («в душі моїй, в сяйві мрій В'ються хмелем арабески»), мистецькі терміни (арабески, фрески, гротески). І це надає творові неповторне інтелектуально-мистецьке естетичне забарвлення.



Кл.слова:
українська література -- поезія

   Тип видання:   наукове видання   
9.

Ткаченко, О.
Поліпшення початкового навчання [Електронний ресурс] / О. Ткаченко. - Новий Ульм : Др-ня “Українських вістей”, [19_ _?]. - 23 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга містить основні принципи школи "народного виховання дітей".



Кл.слова:
дитина -- педагогіка -- дидактика -- дошкільне виховання

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Кузякіна, Наталя.
Про художню своєрідність драматичних творів [Електронний ресурс] / Н. Кузякіна. - [Б. м.] : [б. в.], [19_ _?]. - 20 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Труднощі естетичного аналізу на уроках літератури полягають насамперед у традиційному відриванні змісту від форми. Жадання цілковитої ясності та вичерпності увизначенні ідейно-тематичного багатства твору скеровує вчителя на максимальне виділенняусіх його позитивних чи негативних думок.



Кл.слова:
літературознавство -- драматургія

   Тип видання:   автореферат   
11.

Сливка, Лариса Володимирівна.
Теорія та практика здоров'язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (ХХ – початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] : реферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук / Л. В. Сливка ; Міністерство освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - 43 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.16 Мб


Схарактеризовано методологічні засади і систематизовано поняттєво-категорійний апарат дослідження. З’ясовано стан дослідженості проблеми здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі в історико-педагогічній літературі. Розроблено періодизацію розвитку здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (ХХ ‒ початок ХХІ ст.) у контексті суспільно-політичних, соціокультурних і науково-педагогічних чинників. Увиразнено творчий доробок польських учених, громадських діячів, педагогів у галузі теорії і практики здоров’язбережувального виховання учнівства. Проаналізовано зміст, методи, засоби і форми реалізації здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл (ХХ – початок ХХІ ст.). Виявлено форми і змістовий компонент професійної підготовки реалізаторів здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі в заявлених хронологічних межах.

Обґрунтовано рекомендації і перспективні напрями творчого використання польського досвіду здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл за сучасних умов реформування української системи освіти.



Кл.слова:
загальноосвітні школи -- здоров'язбережувальне виховання -- культура здоров'я -- учні загальноосвітніх шкіл

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
12.


Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії : Матеріали III Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції з міжнародною участю (Київ, 8 квітня 2020р.) [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. : з нагоди відзначення 90-річчя Національного університету фізичного виховання і спорту України / ред. Н. Г. Бишевець [и др.] ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ : 1, 2020. - 186 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 2.85 Мб


Збірник містить наукові статті учасників III Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії». Розглянуто актуальні питання використання сучасних інноваційних та інформаційних технологій в системі підготовки спортсменів, фізичному вихованні різних груп населення, оздоровчо-руховій діяльності, адаптивному фізичному вихованні та фізичній реабілітації, спортивній медицині та ерготерапії. Висвітлено сучасні інформаційні технології в системі підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту, розвиток кіберспорту в світі та Україні.



Кл.слова:
системи підготовки спортсменів -- ігрова обдарованість спартсмена -- морфологічні характеристики

   Тип видання:   наукове видання   
13.

Баранівський, В. Ф.
Проблеми духовної безпеки українського суспільства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. (2-ге видання, доповнене та допрацьоване) / В. Ф. Баранівський. - Київ : Видавницво «Лицар», 2018. - 258 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.94 Мб


В збірник включені авторські статті, тези та доповіді, присвячені аналізу актуальних проблем духовної безпеки сучасної України. Ключовими проблемами духовної безпеки, що являють загрозу українському суспільству та потребують негайного вирішення, автор вважає: стан духовності, культури та освіти; негативний вплив на суспільство певних релігійних церков та конфесій; незахищеність інформаційного простору. Приділена значна увага актуальним етнонаціональним, правовим та військовим аспектам духовної безпеки українського суспільства. На підставі аналізу виявлені глибинні причини проблем духовної безпеки, запропоновані шляхи їх вирішення. Збірник адресований філософам, соціологам, політологам, представникам органів державного управління, лідерам партій та громадських організацій, педагогам, студентам, а також усім, кого хвилює проблема духовної безпеки України.



Кл.слова:
духовність -- духовна безпека -- національно-патріотичне виховання -- релігія

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
14.

Демиденко, Тетяна Миколаївна.
Педагогіка родинного виховання [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. М. Демиденко ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси : Видавець Гордієнко Є. І., 2017. - 272 с.

  Текст у форматі PDF 1.09 Мб


У навчальному посібнику розкрито наукові основи процесу родинного виховання: принципи і особливості організації, методи, засоби, основні напрями виховання в родині; шляхи підвищення педагогічної культури батьків.

Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
педагогіка -- форми виховання -- виховання

      
15.

Турчик, І. Х.
Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті Європи [Електронний ресурс] : монографія / І. Х. Турчик ; Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка. - Дрогобич : ТзОВ "Трек-ЛТД", 2017. - 138 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.21 Мб


У монографії подана інформація про освітню політику державних та громадських організацій щодо фізичного виховання та спорту молоді у зарубіжних країнах, розкрито особливості шкільних систем фізичного виховання і спорту деяких європейських країн, розкрито теоретико-методичні основи формування цінностей учнів засобами фізичного виховання та спорту. Видання пропонується науковцям, аспірантам, студентам вищих фізкультурного профілю навчальних закладів, викладачам, вчителям.



Кл.слова:
фізичне виховання -- спорт -- шкільна освіта

   Тип видання:   зб. статей   
16.


Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція [Електронний ресурс] : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) / Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка ; відп. за вип. В. Ф. Моргун. - Полтава : [б. в.], 2017. - 332 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.28 Мб


У збірнику вміщені матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару з міжнародною участю, що присвячено 70-річному ювілею відомого українського психолога проф. В.Ф. Моргуна, автора багатовимірної теорії особистості, заслуженого працівника освіти України. Вступна частина містить вітальні адреси. Основний розділ складається з матеріалів учасників (за алфавітом прізвищ), що висвітлюють теоретико-методологічні аспекти структури і розвитку багатовимірної особистості, практичні проблеми її психодіагностики, навчання, виховання, професійної діяльності, сімейного життя та психокорекції. Насамкінець дається предметний покажчик для загальної орієнтації в тематиці наукових статей. Адресується фахівцям у галузі психології та суміжних із нею дисциплін, студентам, аспірантам і широкому колу читачів, хто цікавиться психологічною персонологією.



Кл.слова:
персонологія -- толерантність -- полімотивація -- індивідуальність -- самосвідомість

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія:    
17.


Спорт проти булінгу : Навчальна програма факультативу, курсу за вибором [Електронний ресурс] : методичне видання / В. В. Деревянко, О. В. Погонцева, І. Р. Захарчук ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 28 с.

  Текст у форматі PDF 1.76 Мб


Програма "Спорт проти булінгу" є складовою навчально-методичного комплекту "Спорт заради розвитку" для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, протистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором "Спорт проти булінгу" для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості.

Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань "Здоров’я та фізична культура", методистам.



Кл.слова:
тренінги-навчання -- навчально-виховна робота -- спорт

      
18.


Олімпійський та професійний спорт [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. Абдуллаєв, В. Ушаков, І. Ребар ; Мелітопольський державний педагогічний університет Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Мелітополь : МДПУ імені Б.Хмельницького, 2017. - 76 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.72 Мб


В цьому посібнику розроблено та теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес студентів; визначено вплив олімпійської освіти на комплекс основних показників ефективності навчально-виховного процесу школярів: рівень навчальних досягнень, охоплення заняттями фізичною культурою і спортом, заняттями художньо-естетичного циклу, прояви антисоціальної поведінки, рівень захворюваності; розроблено та теоретично обґрунтовано систему організації підготовки різних категорій педагогічних працівників до діяльності з інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес студентів, розроблено програму та навчально-методичні матеріали для студентів та педагогічних працівників.



Кл.слова:
спорт -- Олімпійські ігри -- змагання

   Тип видання:   національна доповідь   
19.


Національна доповідь про стан позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді. - Київ : [б. в.], 2017. - 29 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.25 Мб


Система позашкільної еколого-біологічної освіти є одним з унікальних досягнень української освіти, центром підготовки молоді до ринкових і демократичних перетворень, здатної жити і творити в інформаційному суспільстві, глобальному світовому середовищі, бути громадянином світу й водночас відданим патріотом української держави, речником національних інтересів. Позашкільна освіта реалізується протягом життя, стає для молодої людини смисловим соціокультурним стержнем, ключовою характеристикою якого є пізнання через творчість, гру, працю, дослідницьку діяльність. Сучасній системі позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму задається новий вектор розвитку. Державна політика в сфері позашкільної освіти спрямована на усвідомлення ціннісного статусу позашкільної освіти як унікальної і конкурентоздатної соціальної практики нарощування мотиваційного потенціалу особистості та інноваційного потенціалу суспільства. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного напряму створює можливості для оволодіння дітьми та молоддю новими, специфічними знаннями, сприяє розвитку здібностей і самореалізації, формуванню екологічної культури. До того ж, крім професійної орієнтації молоді, створюються умови для наукового, творчого підходу до розв’язання проблем. У зв’язку із зростаючою роллю біології у вирішенні гуманістичних і соціокультурних завдань пріоритет надається соціальному вихованню і залученню дітей та молоді жо конкретних заходів з оздоровлення довкілля. Еколого-натуралістичний напрям позашкільної освіти реалізується у центрах еколого-натуралістичної творчості, станціях юних натуралістів, натуралістичних відділах Будинків школярів, Палацах дитячої та юнацької творчості, в гуртках, секціях, клубах та інших творчих учнівських об`єднаннях на базі загальноосвітніх навчальних закладів, клубах та об`єднаннях за місцем проживання тощо.



Кл.слова:
охорона довкілля -- енвайронменталізм -- молодіжна політика -- зелений туризм

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
Категорія: Соціологія   
20.


Ґендерні відносини: архетип, стереотип, ідентичність [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького ; за заг ред. О. А. Пушонкової, З. В. Шевченко. - Черкаси : Видавець Чабаненко Ю., 2016. - 202 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.34 Мб


Навчально-методичний посібник пропонує сучасний підхід до досліджень із ґендерної проблематики. Його створено на основі відкритих семінарів, присвячених проблемі самодостатності жінки в ґендерному психоаналізі (2014-2016, ННІ історії і філософії), семінарів із проблематики ґендерного виховання, діяльності ґендерного кіноклубу, соціологічних та психологічних досліджень. Посібник має практичну спрямованість, сприяє формуванню загальної комунікативної культури, ґендерних компетенцій та ґендерної чутливості. При вивченні різноманітних практик репрезентації ґендеру важливим є використання здобутих знань для самостійного аналізу і осмислення ґендерних відносин, які відіграють важливу роль у побудові ідентичності сучасної людини. Вміння диференціювати різні моделі ґендерних відносин не лише підвищує загальний рівень інтелектуальної, моральної та естетичної культури, а й виступає терапією внутрішніх психологічних конфліктів, засобом подолання ґендерних стереотипів, а відтак, – стратегією самопізнання. Навчально-методичний посібник розраховано на студентів вишів та викладачів соціальних і гуманітарних дисциплін. В основу посібника покладено ідею комплексності міждисциплінарного ґендерного підходу, кроссекторальності ґендерної проблематики та можливостей використання запропонованого матеріалу залежно від спеціалізації та профілювання. Структура посібника містить розділи, використання яких є доцільним в рамках окремих навчальних дисциплін – «Соціально-філософські проблеми ґендеру та фемінізму», «Соціологія», «Філософія культури», «Філософія психоаналізу», «Естетосфера візуальної культури», «Етика», «Естетика», «Психологія».



Кл.слова:
біодетермінізм -- фемінізм -- маскулінність -- психоаналіз
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського