Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (413)Журнали та продовжувані видання (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ146.56$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 165
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пам'ятки сакрального мистецтва Волині на межі тисячоліть: питання дослідження, збереження та реставрації : Наук. зб.: Матеріали VІ міжнар. наук. конф. по волин. іконопису, м.Луцьк, 1 - 3 груд. 1999 р. / ред.: А. Силюк; Волин. краєзн. музей. - Луцьк : Надстир'я, 1999. - 186 c. - укp.

Опубліковано матеріали з історії вивчення і каталогізації музейних збірок волинського іконопису, питань іконографії, богослов'я, атрибуції та реставрації ікони, зокрема, розглянуто іконостас як образне вираження літургійного життя церкви, іконопис за часів Київської Русі, чудотворні ікони Волині та їх значення. Оглянуто колекції волинських ікон у зібранні Національного Києво-Печерського заповідника, Волинського краєзнавчого музею. Досліджено пам'ятки культової архітектури Волині, історію їх вивчення, охорони, збереження і реставрації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.56 г(4УКР36)083 я431 + Э372.27-575.1 + Т3(4УКР346)0-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Українське сакральне мистецтво: традиції, сучасність, перспективи. (Українське сакральне мистецтво ХІІІ - ХV століть) : Матеріали третьої міжнар. наук. конф., (Львів, 4 - 5 трав. 1995 р.) / ред.: Е. Мисько; Україн. Католиц. ун-т ім. Св.Климента-Папи. - Л., 2001. - 120 c. - укp.

Висвітлено низку питань з історії, перспективи вивчення та популяризації українського сакрального мистецтва періоду XIII - XV ст. Детально розглянуто митрополичу та художню діяльність Петра Ратенського, історичний шлях розвитку ураїнського іконопису XIV - XV ст. Увагу приділено особливостям скульптури у контексті східнохристиянського храму в Україні, археологічно-архітектурним дослідженням церкви Св. Онуфрія Лаврівського монастиря.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э370.9(4УКР),17 я431 + Щ103(4УКР)32 + Щ146.563(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рожко В. Є. 
Чудотворні ікони Волині і Полісся / В. Є. Рожко. - Луцьк : Media, 1998. - 356 c. - укp.

Наведено результати досліджень документальних й історичних джерел, матеріалів численних науково-пошукових подорожей по рідному краю щодо чудотворних ікон Волині та Полісся: чудотворного образу Богородиці у Волинському храмі, чудотворної ікони Божої Матері Почаївської, чудотворних образів глибокого Полісся та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-575.1 + Э372.27-55 + Щ146.56(4УКР) + Щ117.166(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смолина О. О. 
В. Е. Маковский - иконописец (малоизвестные страницы творчества художника) / О. О. Смолина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 73-82. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Висвітлено дослідження, завдяки яким відкрито факт безпосередньої участі майстра побутового жанру В.Є.Маковського у створенні розписів та іконостасних образів храму Преображення Спасова монастиря у Борках під Харковом. Визначено вагомість роботи у творчій спадщині художника.

Освещены исследования, позволившие обнаружить факт непосредственного участия мастера бытового жанра В.Е.Маковского в создании росписей и иконостасных образов храма Преображения Спасова монастыря в Борках под Харьковом. Определено значение этой работы в творческом наследии художника.

The modern researches allow appear the fact of the direct participation the master of the mode of life painting V.E.Makovsky in creation of the painting work and the icon of the church Preobrazsheny of the Spasov monastery in Borky next to Kharkov. The article is devoted to definition of a place of the painting work in the creative legacy of the artist.


Ключ. слова: Владимир Маковский, жанровая живопись, Спасов монастырь, икона, религиозная картина
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4УКР)5-8 + Щ117.166(4УКР-4ХАР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чекаль А. Г. 
Иконографическая программа иконы "Торжество Православия" и восстановление иконопочитания императрицей Феодорой и патриархом Мефодием в 843 г. / А. Г. Чекаль // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 208-215. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Зазначено, що ікона "Торжество Православ'я" зображує історичний момент перемоги партії іконофілів над іконоборцями у 843 р. Це свято припадає на першу неділю Великого посту. Ікону розділено на два реєстри. У верхньому реєстрі зображені офіційні особи описаних подій - імператриця Феодора з малолітнім імператором Михаїлом, патріарх Мефодій та кілька монахів. У нижньому ж можна побачити провідників монашого спротиву - св. Феодора Студіть та св. Феофілакта, мученицю Феодосію, а також поряд з ними соратників монахів та монахинь.

Проанализировано изображение иконы "Торжество Православия", на которой отражён исторический момент победы партии иконофилов над иконоборцами в 843 г. Этот праздник отмечается в первое воскресенье Большого поста. Икона разделена на два регистра. В верхнем регистре изображены официальные лица описанных событий - императрица Феодора с малолетним императором Михаилом, патриарх Мефодий и несколько монахов. В нижнем же можно увидеть проводников сопротивления монахов - св. Феодора Студите и св. Феофилакта, мученицу Феодосию, а также рядом с ними соратников монахов и монахинь.

The subject is the Triumph of Orthodoxy; this refers to the Restoration of the Holy Images in 843, at the end of Iconoclasm. This icon is the fiast icon for the Sunday of Orthodoxy, the first Sunday in Lent. It represents famous icons and iconophiles.The panel is divided horizontally into two registers. The central representation at the top is one of the most renowned icons of Constantinople, the icon of the Mother of God Hodegetria and the Empress Theodora with her young son the Emperor Michael IIIand Patriarch Methodios. In the lower register consists of eleven of figures martyrs and confessors.


Ключ. слова: Торжество Православия, иконофилия, иконоборчество, Одигитрия, ип. Феодора
Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-52 + Э37-575.1 + Щ146.563(0)421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Хлистун А. В. 
Исследование иконы "Воскресение Христово". Проблемы подлинности и атрибуции / А. В. Хлистун // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 188-193. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Висвітлено проблему комплексного дослідження іконопису, необхідного у процесі експертизи й атрибуції. Виділено значення техніко-технологічного аналізу в атрибуції твору мистецтва на прикладі ікони "Воскресіння Христове".

Освещена проблема комплексного исследования иконописи, необходимого при ее экспертизе и атрибуции. Отмечено значение технико-технологического анализа в атрибуции произведения на примере иконы "Воскресение Христово".

The paper deals with some problems in complex examination of the iconpainting. Was mark importance of the technic and technical analyses in attribution of artworks. Cite an example the icon "Resurrection of Christ".


Ключ. слова: икона, реставрация, атрибуция, подлинность
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ101.12 + Щ146.563(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Димитрій (Ярема, патріарх) 
Іконопис Західної України ХІІ - ХV ст. : Моногр. Кн. 1 / Димитрій (Ярема, патріарх). - Л. : Друк. куншти, 2005. - 508 c. - Библиогр.: с. 469-494 - укp.

На підставі узагальнення результатів дослідження західноукраїнських ікон охарактеризовано ікони Західної України ХІІ - ХV ст., що збереглися в музеях і приватних колекціях України, Польщі, Словаччини, Росії, Німеччини. Проаналізовано діяльність іконописних шкіл (київської, перемишльської, волинської), викладено гіпотезу про їх вплив на формування північної іконописної школи. Висвітлено основні положення богословської програми, особливості конструкції іконостаса даного періоду.

На основании обобщения результатов исследования западноукраинских икон охарактеризованы иконы Западной Украины XII - XV ст., сохранившиеся в музеях и частных коллекциях Украины, Польши, Словакии, России, Германии. Проанализирована деятельность иконописных школ (киевской, перемышльской, волынской), изложена гипотеза об их влиянии на формирование северной иконописной школы. Освещены основные положения богословской программы, особенности конструкции иконостаса данного периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4УКР33)4 + Щ143(4УКР33)4-465.6 + Э370.9(4УКР33)-575.1 + Э372-575.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федосеенко А. И. 
Канонические традиции и изменение трактовки ангельских чинов в украинском искусстве XIX - XX в. / А. И. Федосеенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 164-171. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Визначено еволюційні зміни в часі трактування незримих небесних образів, зокрема в іконографії української православної церкви XIX - XX ст.

Определены эволюционные изменения во времени трактовки незримых небесных образов, в частности в иконографии украинской православной церкви XIX - XX в.

Determination of evolutionchanged in time treatment unvisual and heavens image,the kind of iconography in Ukrainian orthodoxy church XIX - XX century.


Ключ. слова: ангел, атрибуция, иерархия, икона, иконография, канон, символика
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4УКР)5/6-3

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Смоліна О. О. 
Місцевошановані ікони як головні святині монастирів Слобожанщини ІІ половина XVII - початку ХХ ст. і твори мистецтва / О. О. Смоліна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 7. - С. 94-108. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто деякі мистецтвознавчі та культурологічні аспекти традиції вшанування ікон, що були головними святинями монастирів Слобожанщини другої половини XVII - початку ХХ ст. і місцевошанованими образами всього регіону.

Рассмотрены некоторые искусствоведческие и культурологические аспекты традиции почитания чудотворных икон, представлявших собой главные святыни монастырей Слобожанщины второй половины XVII - начала ХХ ст. и местночтимые иконы всего региона.

In the article considered some art and kultural aspects to traditions of honouring the icons, presented itself both mains shrines of priories Slobozhanshchina second half XVII- a beginning ХХ centuries, and image of the whole region.


Ключ. слова: монастир, Слобожанщина, ікона, традиція, об'єднання, нація
Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.24-575 + Щ146.563(4УКР-9СЛО)4/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Степовик Д. В. 
Сучасна українська ікона: З іконотворчості Христини Дохват = Contemporary Ukrainian Icon. From the icon painting of Christina Dochwat : Альб. / Д. В. Степовик. - К. : Мистец., 2005. - 304 c. - укp.

На підставі аналізу іконотворчості видатної української майстрині Христини Дохват, уродженки Тернопільщини, розглянуто особливості сучасної української ікони у період з другої половини ХХ - початку ХХІ. Висвітлено богословсько-філософські та художньо-естетичні питання сучасного ікономалярства, а також вплив на сучасну українську ікону національної традиції та світових досягнень у сакральному мистецтві.

На основании анализа иконотворчества известной украинской художницы Христины Дохват, рожденной на Тернопольщине, рассмотрены особенности современной украинской иконы в период со второй половины ХХ - начало ХХІ вв. Освещены богословско-философские и художественно-эстетические вопросы написания икон, а также влияние на украинскую икону национальной традиции и мировых достижений в области сакрального искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4УКР)6-465.6 + Щ146.563(4УКР)6 + Щ143(7США=УКР)6-8 Дохват Х.

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Титов М. Ф. 
Техніка і технологія темперного жовткового іконопису : Навч. посіб. / М. Ф. Титов; Нац. акад. образотв. мистец. і архіт. - К. : BONA MENTE, 2005. - 96 c. - Бібліогр.: с. 78-80. - укp.

Викладено технологію створення ікони та давні рецепти виготовлення основи, левкасу, фарбового та захисного шарів. Наведено техніку виконання живопису різних шкіл, розкрито засади іконографії. Вміщено словник фахових іконописних термінів і маловживаних слів.

Изложены технология создания иконы и древние рецепты изготовления основы, левкаса, красочного и защитного слоев. Приведена техника выполнения живописи различных школ, раскрыты основы иконографии. Предложен словарь специальных иконописных терминов и малоупотребляемых слов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.560.8 я7 + Щ145.208 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Овсійчук В. А. 
Оповідь про ікону / В. А. Овсійчук, Д. П. Крвавич. - Л. : Ін-т народознав. НАН України, 2000. - 396 c. - укp.

Вперше в Україні на підставі узагальнення богословської, історичної, мистецтвознавчої літератури висвітлено місце ікони в іконостасі, розкрито її походження та розвиток. Розглянуто ікону як художній і духовний феномен. Розкрито генезу українського іконопису, представлено ікони, пов'язані з літургією. Розглянуто вимоги до написання ікони, зокрема, наслідування західноєвропейського мистецтва після ренесансного періоду, використання металевих окладів (золотих, срібних).


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-575.1 + Щ146.56 + Щ143(0)465.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Іванченко Н. А. 
Празничний ряд іконостасу Спасо-Преображенської церкви с. В.Сорочинці / Н. А. Іванченко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 7. - С. 19-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що празничний ряд є цілісним утворенням завдяки наявності у кожному його елементі літургійної символіки та взаємопроникненню тем, що зближує його з гімнографічними творами. Оригінальність та змістовність празничного ряду Сорочинського іконостасу роблять його особливим національним явищем у східнохристиянській іконографії ХVIII ст.

Отмечено, что праздничний ряд остался целостным образованием благодаря проникновению каждого его элемента литургийной символикой и взаимопроникновению тем, которая сближает его с гимнографическими произведениями. Оригинальность и содержательность праздничного ряда Сорочинского иконостаса делают его особым национальным вкладом в восточнохристианскую иконографию XVIII ст.

Festala line has remained integral education due to permeation of his each element liturgy by symbolics and interosculation by what pulls together it with hymn by products. Originality and richness of content of a celebratory line Sorochinskiy of an iconostas do by his special national contribution in east-Christian iconography XVIII centuries.


Ключ. слова: ікона, церква, історія, мистецтво
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4УКР)4 + Э372.27-575.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Евтушенко С. В. 
Примитив из Шибириновки / С. В. Евтушенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 4. - С. 77-84. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Запропоновано атрибуційну інтерпретацію давньоукраїнського живописного "Покрову", досліджено проблеми взаємин іконографії, символіки, контекстуальності давньоукраїнських "Покровів" і традиції художнього примітива.

Предложена атрибуционная интерпретация староукраинского живописного "Покрова", исследованы проблемы взаимоотношений иконографии, символики, контекстуальности староукраинских "Покровов" и традиции художественного примитива.

In article the interpretation, meant by attribution, of old Ukrainian painted "Intercession" is submitted, the basic argument connected with a problem of mutual relations of old Ukrainian "Intercession's" iconography, symbolics, of old Ukrainian "Intercession's" context's aspects with primitive art's tradition, is stated.


Ключ. слова: Покров, примитив, атрибуция
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4Укр)3-3 + Щ101.12 + Э372.27-575.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Смоліна О. О. 
Розвиток ремесел та іконопису при монастирях Слобідської України у II половині ХІХ - початку ХХ століть / О. О. Смоліна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 5. - С. 42-51. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Наведено нові відомості про майстерні іконопису та декоративно-ужиткового мистецтва при монастирях Слобідської України з часу їх відродження (у другій половині ХІХ ст.) і до закриття (на початку ХХ ст.). Запропоновано перелік імен художників, які працювали в цих майстернях.

Приведены данные о мастерских иконописи и декоративно-прикладного искусства при монастырях Слободской Украины в период со времени их возрождения (во второй половине ХIХ в.) и до закрытия (в начале ХХ в.). Предложен список имен художников, работавших в этих мастерских.

Clause contains the new data on workshops ikonopis and decorative - applied art at monasteries Slobodskaia Ukraine in the period from time of their revival in second half ХIХ in and before closing in the beginning ХХ in. Opening by the author of a line of names of the artists working in these workshops, has value for formation of an authentic picture of development of art creativity in this region.


Ключ. слова: монастир, майстерня, ремесло, іконопис, Слобожанщина
Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-647.2 + Щ146.563(4Укр)5 + Щ123(4Укр)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Евтушенко С. В. 
Украинский "Покров": Традиции "Конклюзии" и "Тезиса" / С. В. Евтушенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 7. - С. 73-79. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Зроблено спробу нової атрибуційної інтерпретації відомого українського художнього раритету, проаналізовано проблему взаємозв'язку традиції українських живописних композицій на сюжет "Покрови" та художнього примітива.

Предпринята попытка новой атрибуционной интерпретации известного украинского художественного раритета, проанализирована проблема взаимосвязи традиции украинских живописных композиций на сюжет "Покрова" и художественного примитива.

In article a new attempt of known Ukrainian art rarity's attribution is undertaken, the problem of interrelation of tradition of the Ukrainian painting's compositions on a plot of "Intercession" with primitive art is analysed.


Ключ. слова: "Покров", атрибуция, примитив
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4УКР)4 + Щ101.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Александрович В.  
Холмська ікона Богородиці / В. Александрович; Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича НАН України. - Л., 2001. - 40 c. - (Іст. та культурол. студії). - укp.

Наведено результати досліджень унікальної пам'ятки східнохристиянського малярства у широкому контексті іконопису православного Сходу та католицького Заходу VII - XIV ст. Холмської ікони Богородиці, знайденої у вересні 2000 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.27-575.114 + Щ146.563(4УКР)-3л61 + Щ143(4УКР)3-465.6 л61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мглинец М. А. 
Исследования, предшествовавшие расслоению двух икон, разделенных слоем грунта / М. А. Мглинец, А. Ю. Деревянко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 231-235. - рус.

В багатьох приватних колекціях і музейних зібраннях зустрічаються ікони, на яких є ознаки поновлення, виправлення сюжетної композиції чи навіть повної зміни сюжету.Проведено дослідження, результати яких попереджують розшарування двох ікон, розділених шаром грунту.

Во многих частных коллекциях и музейных собраниях встречаются иконы, на которых имеются признаки обновления, исправления сюжетной композиции или даже полного изменения сюжета.

In many private collections and museum conventions there are icons, on which there are new indications, correcting of subject composition or even of a complete modification of a plot.


Ключ. слова: расслоение двух икон, исследования
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.560.83с + Э37-575

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чуйко О. Д. 
Іконостас монастирської церкви різдва Богородиці (1736р.) у м.Тисмениця на Івано-Франківщині. Проблематика стилю і стилізації в галицьких іконостасах ХІХ ст / О. Д. Чуйко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 110-113. - укp.

Висвітлено проблематику стилю і стилізації в галицьких іконостасах ХІХ ст., період еклектики і стилізації ХІХ ст. Виявлено його позитивне значення, поштовх для появи модерну і оволодіння новими засобами стилістики та художньої мови в розписах, іконах, вітражах. Наголошено, що іконостас церкви Різдва Богородиці - один з типових прикладів перехідного періоду.

Освещена проблематика стиля и стилизации в галицких иконостасах ХІХ в. Выявлено его положительное значение, толчок к возникновению модерна и овладнеие новымы методами стилистики и художественного языка в росписях, иконах и витражах. Указано, что иконостас церкви Рождества Богородицы - один из типичных примеров переходного периода.

Its positive value. A jerk to modern`s origin and acquirement by new methods of stylistics and art tongue in lists, icons and stained-glass windows. An iconostas of church of Christmas the Deipara - one of typical examples of transitional phase.


Ключ. слова: церква Різдва Богородиці, іконостас
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4Укр331)5-2 + Э377.109(4Укр)-655

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Евтушенко С. В. 
Легендарный "Покров": проблема "Редупликации" / С. В. Евтушенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 1. - С. 80-86. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проаналізовано проблему своєрідного "подвоєння" ("тиражування") іконографії відомої раритетної пам'ятки староукраїнського живопису ("Покрови" із Переяслава) на ранніх етапах його побутування. Локалізовано опорні моменти його іконографічної "диверсифікованості".

Проанализирована проблема своеобразного "удвоения" ("тиражирование") иконографии известного раритетного памятника староукраинской живописи ("Покрова" из Переяслава) на ранних этапах его существования. Локализованы опорные моменты его иконографической "диверсификации".

The problem of peculiar "doubling" ("circulation") of iconography of old Ukrainian painting's known rare monument (it's "Intercession" from Pereyaslav) at its existence's early stages is analysed; its iconographic "diversification's" basic moments arelocated.


Ключ. слова: "Покров", редупликация, примитив
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.56(4УКР)3 + Э372.27-575.114

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського