РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (49)
Наукова періодика України (35)
Пошуковий запит:
(<.>I=Ж23380$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
294
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Аніщенко О.
Академік С. Я. Батишев про наукову організацію праці і наукову організацію навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 3/4.
2.
Цимбалару А.
Актуалізація проблеми моделювання в освіті
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
3.
Журавська Н.
Аналіз реформ вищої освіти у Франції, Нідерландах, Бельгії
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 3/4.
4.
Ващенко Л.
Аналіз стану інноваційного середовища системи загальної середньої освіти столичного регіону
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 3/4.
5.
Гордієнко М.
Аналіз сучасного стану сформованості вмінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 3/4.
6.
Дутчак У.
Арт-терапия в сучасній педагогіці: сутність, підходи, функції
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 1/2.
7.
Гончар Л.
Взаємозв'язок організації процесу оцінювання потреб клієнтів з якістю соціальних послуг
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 3/4.
8.
Артеменко І.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій при організації навчальних занять з дисциплін психолого-педагогічного циклу
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
9.
Зязюн Л.
Виховні системи Антона Макаренка та Олександра Нілла в інтерпретації французьких вчених
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 3/4.
10.
Тимошенко О.
Вплив особистості керівника на оптимізацію професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
11.
Клопов Р.
Дистанційна освіта у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 3/4.
12.
Лисакова І.
До проблеми формування професіоналізму майбутніх музикантів-педагогів
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 1/2.
13.
Десятов Т.
Європейська кваліфікаційна рамка - як інструмент процесу реформування
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
14.
Кристопчук Т.
Забезпечення контролю професійних знань студентів аграрного коледжу за допомогою інформаційних технологій
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
15.
Гордієнко М.
Зміст поняття "уміння і навички самостійної роботи студентів" у психолого-педагогічній теорії
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 3/4.
16.
Мукан Н.
Індивідуальні методи і форми професійного розвитку педагогів у системі неперервної професійної освіти Канади, Великобританії, США
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
17.
Гордієнко М.
Інтегративне вивчення англійської мови для професійного спілкування майбутніх інженерів
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 1/2.
18.
Тищенко С.
Інтеграція знань з математики і спеціальних дисциплін як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх техніків-програмістів
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2007. - № 3/4.
19.
Цебрій І.
Історико-педагогічний аналіз професійної підготовки акторів у середньовічний період
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 3/4.
20.
Іванова Л.
Історико-теоретичні аспекти проблеми проектування освітніх систем
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2006. - № 1/2.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського