РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі : міжнар. колект. монографія. — Київ: Студцентр, 2022
2.

Fayvishenko D. Ukraine's film distribution in crisis conditions: marketing strategies // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 3.
3.

Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : монографія. — Київ: Кондор, 2022
4.

Амеліна І. В. Роль комплексу маркетингу в управлінні діяльністю підприємства в умовах ринкової конкуренції // Економіка і регіон. - 2022. - № 1.
5.

Мандич О. В. Моделювання алгоритмів управління маркетингом суміжних економічних систем // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 4.
6.

Робул Ю. В. Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03. — Одеса, 2021. — 40, [1]: a-рис.
7.

Чеботарьов Є. В. Національна ділова культура України і профіль українського маркетолога // Екон. вісн. Донбасу. - 2021. - № 1.
8.

Пілецька С. Т. Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні // Екон. вісн. Донбасу. - 2020. - № 2.
9.

Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2020. - № 5.
10.

Біловодська О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2020. - № 5.
11.

Пасмор М. С. Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10.
12.

Пиртко М. С. Маркетинг як інструмент розвитку територій об'єднаних громад // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 4.
13.

Мірясов Ю. О. Ефект маркетингу та його вплив на вподобання споживача в моделі оптимального вибору // Проблеми економіки. - 2019. - № 1.
14.

Чубукова О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2019. - № 6.
15.

Малинка О. Я. Концепція управління враженнями споживача та її застосування в ортодонтії (бренд "Insignia") // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7.
16.

Шталь Т. В. SMM як сучасні технології маркетингу // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12.
17.

Лагута К. О. Дослідження переваг landing page в сучасному digital маркетингу // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2019. - № 10.
18.

Хамініч С. Ю. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6.
19.

Шаповалова Е. П. Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2018
20.

Суворова С. Г. Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 1 (ч. 2).
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського