Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коверга А. В. Многоуровневый маркетинг как фактор повышения эффективности производства. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
2. |
Савчук Е. А. Особенности становления рыночных отношений в Украине и маркетинговая наука. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
3. |
Дейнека О. І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
|
4. |
Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
|
5. |
Корольчук О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні : Моногр. — К., 2004
|
6. |
Соболев А. В. Интеграция маркетинга и дизайна в контексте развития национальной модели дизайна. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
7. |
Бевзенко В. Ф. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики : Моногр. — Донецк: Юго-Восток, 2003
|
8. |
Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
|
9. |
Щелкунов В. И. Стратегии маркетинга послепродажных отношений. — К.: Наук. думка, 2002
|
10. |
Дубницкий В. И. Роль регионального маркетинга в регулировании региональной экономической политики. — 2004 // Економіка пром-сті.
|
11. |
Денисенко Н. О. Використання маркетингових інструментів у міському менеджменті. — 2005 // Містобудування та терит. планув.
|
12. |
Шромнік А. Маркетинг підприємства і маркетинг регіону. — 2008 // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України.
|
13. |
Бережна І. В. Принципи формування системи регіонального маркетингу. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
14. | Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : Зб. наук. пр. — Рівне: НУВГП, 2005. — 153 с. - (Підприємництво, менедж. та маркетинг; Вип. 11, N 2).
|
15. |
Кравчук Г. В. Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами : Моногр. — К., 2006
|
16. |
Гурч Л. М. Розробка і впровадження стратегій маркетингу у вищих навчальних закладах України. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
17. |
Дейнека О. І. Теоретико-методичні підходи до вдосконалення маркетингового забезпечення конкурентоспроможності регіону. — 2008 // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України.
|
18. |
Бевзенко В. Ф. Эволюция маркетинга : Моногр. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005
|
19. |
Шафалюк О. К. Гуманістична концепція споживача в маркетингу : монографія. — К., 2008
|
20. |
Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : монографія. — К., 2008
|
| |