Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)320-211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Янкив М. Агромаркетинг как фактор рыночной трансформации АПК Украины. — 2000 // Экономика Украины.
|
2. |
Писаренко В. В. Організаційно-економічний механізм соціально-етичного маркетингу. — 2000 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
|
3. |
Рибакова О. В. Методологічні аспекти маркетингових досліджень продовольства на регіональному рівні. — 2001 // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту.
|
4. |
Дольний С. М. Результати маркетингових досліджень сільського непродовольчого ринку. — 2001 // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту.
|
5. |
Лобанов М. І. Аграрний маркетинг : навч. посіб. — Мелітополь, 2007
|
6. |
Соловйов І. О. Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції : монографія. — Херсон: Олди-плюс, 2008
|
7. |
Лебединський О. І. Обгрунтування маркетингових рішень в умовах ринкової невизначеності. — 2004 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
|
8. |
Мамчин М. М. Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку в Україні. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
9. |
Дмитрук В. О. Маркетинг в системі державного регулювання АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — Л., 2002
|
10. |
Писаренко В. В. Реалізація концепції соціально-етичного маркетингу в аграрній сфері (на матеріалах підприємств Полтавської області) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
|
11. |
Єранкін О. О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації : монографія. — К., 2009
|
12. |
Лобанов М. І. Аграрний маркетинг : навч. посіб. для студ. вищ. аграр. закл. освіти II - IV рівнів акредитації. — Мелітополь: Вид. будинок ММД, 2012
|
13. | Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5 - 7 квіт. 2012 р., Житомир. — Житомир, 2012
|
14. |
Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 10.
|
15. |
Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4.
|
16. |
Бритвєнко А. С. Маркетингові інформаційні системи в АПК // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4.
|
17. |
Кравців І. К. Маркетинг сільських територій прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Львів, 2017
|
18. |
Квятко Т. М. Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
|
19. |
Лагодієнко В. В. Механізми формування та функціонування регіональних агромаркетингових систем // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8.
|
20. |
Дергалюк М. О. Організаційно-економічний механізм розвитку агропромислового комплексу регіонів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Чернігів, 2017
|
| |