РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)320-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Янкив М.  Агромаркетинг как фактор рыночной трансформации АПК Украины. — 2000 // Экономика Украины.
2.

Писаренко В. В. Організаційно-економічний механізм соціально-етичного маркетингу. — 2000 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
3.

Рибакова О. В. Методологічні аспекти маркетингових досліджень продовольства на регіональному рівні. — 2001 // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту.
4.

Дольний С. М. Результати маркетингових досліджень сільського непродовольчого ринку. — 2001 // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту.
5.

Лобанов М. І. Аграрний маркетинг : навч. посіб. — Мелітополь, 2007
6.

Соловйов І. О. Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції : монографія. — Херсон: Олди-плюс, 2008
7.

Лебединський О. І. Обгрунтування маркетингових рішень в умовах ринкової невизначеності. — 2004 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
8.

Мамчин М. М. Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку в Україні. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Дмитрук В. О. Маркетинг в системі державного регулювання АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — Л., 2002
10.

Писаренко В. В. Реалізація концепції соціально-етичного маркетингу в аграрній сфері (на матеріалах підприємств Полтавської області) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
11.

Єранкін О. О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації : монографія. — К., 2009
12.

Лобанов М. І. Аграрний маркетинг : навч. посіб. для студ. вищ. аграр. закл. освіти II - IV рівнів акредитації. — Мелітополь: Вид. будинок ММД, 2012
13.
Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5 - 7 квіт. 2012 р., Житомир. — Житомир, 2012
14.

Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 10.
15.

Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4.
16.

Бритвєнко А. С. Маркетингові інформаційні системи в АПК // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4.
17.

Кравців І. К. Маркетинг сільських територій прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Львів, 2017
18.

Квятко Т. М. Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
19.

Лагодієнко В. В. Механізми формування та функціонування регіональних агромаркетингових систем // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8.
20.

Дергалюк М. О. Організаційно-економічний механізм розвитку агропромислового комплексу регіонів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Чернігів, 2017
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського