Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 450
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шклярук С. Г. Лицензионное соглашение. Соглашение франчайзинга : Метод. пособие. — К.: Нора-принт, 1999
|
2. |
Куценко Ю. Е. Методы проектирования и транспортирования товара при механизации, автоматизации, машинизации в сетях рынка. — К., 1999
|
3. |
Махмудов Х. З. Обурунтування витрат на рекламу. — 1999 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
|
4. |
Махмудов Х. З. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти). — Полтава: Полтава, 1997
|
5. |
Лисица Н. М. Реклама в современном обществе. — Х.: Основа, 1999
|
6. |
Ромат Е. В. Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг". — 3-е изд., перераб. и доп. — К.: НВФ "Студцентр"; Х., 2000
|
7. |
Омельяненко Ю. Рекламна лексика як фактор стимулювання збутової діяльності на ринку товарів та послуг. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
8. |
Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — К., 1998
|
9. |
Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент : Конспект лекций. — К., 2000
|
10. |
Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
11. |
Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
12. |
Кузьменко К. В. Інституціональні основи ринку рекламної продукції. — 2005 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
|
13. |
Михуринская Е. А. Некоторые аспекты организации сферы торговли как элемента системы комплексного обслуживания рекреантов. — 2004 // Економіка пром-сті.
|
14. |
Єслікова О. Презентація як різновид рекламної діяльності. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
15. |
Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни. — К., 2002
|
16. |
Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
|
17. |
Добрянська О. А. Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр.
|
18. |
Петропавловська С. Є. Рекламний менеджмент : Курс лекцій. — К.: НАУ, 2003
|
19. |
Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — 2-е вид., доповн. — К., 2003
|
20. | Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. — Донецк, 2002
|
| |