Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 227
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Махмудов Х. З. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти). — Полтава: Полтава, 1997
|
2. |
Лисица Н. М. Реклама в современном обществе. — Х.: Основа, 1999
|
3. |
Ромат Е. В. Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг". — 3-е изд., перераб. и доп. — К.: НВФ "Студцентр"; Х., 2000
|
4. |
Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — К., 1998
|
5. |
Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент : Конспект лекций. — К., 2000
|
6. |
Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
7. |
Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
8. |
Кузьменко К. В. Інституціональні основи ринку рекламної продукції. — 2005 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
|
9. |
Єслікова О. Презентація як різновид рекламної діяльності. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни. — К., 2002
|
11. |
Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
|
12. |
Добрянська О. А. Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр.
|
13. |
Петропавловська С. Є. Рекламний менеджмент : Курс лекцій. — К.: НАУ, 2003
|
14. |
Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — 2-е вид., доповн. — К., 2003
|
15. | Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. — Донецк, 2002
|
16. |
Лысенко Ю. Г. Эффективное управление рекламным бизнесом. — Донецк, 2003
|
17. |
Ромат Є. В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. — К., 2003
|
18. |
Лелик Л. І. Застосування реклами як складової маркетингових комунікацій в управлінні вищими навчальними закладами. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
19. |
Авраменко Д. К. Зовнішня реклама в контексті носіїв інформації фірми та її стилю. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
20. |
Ткачова Т. М. Зовнішня реклама та соціальний захист неповнолітніх : Моногр. — К.: Наук. світ, 2006
|
| |