РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (179)Журнали та продовжувані видання (801)Автореферати дисертацій (15)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 227
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Махмудов Х. З. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти). — Полтава: Полтава, 1997
2.

Лисица Н. М. Реклама в современном обществе. — Х.: Основа, 1999
3.

Ромат Е. В. Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг". — 3-е изд., перераб. и доп. — К.: НВФ "Студцентр"; Х., 2000
4.

Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — К., 1998
5.

Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент : Конспект лекций. — К., 2000
6.

Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
7.

Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
8.

Кузьменко К. В. Інституціональні основи ринку рекламної продукції. — 2005 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
9.

Єслікова О.  Презентація як різновид рекламної діяльності. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни. — К., 2002
11.

Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
12.

Добрянська О. А. Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр.
13.

Петропавловська С. Є. Рекламний менеджмент : Курс лекцій. — К.: НАУ, 2003
14.

Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент : Навч. посіб. — 2-е вид., доповн. — К., 2003
15.
Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. — Донецк, 2002
16.

Лысенко Ю. Г. Эффективное управление рекламным бизнесом. — Донецк, 2003
17.

Ромат Є. В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. — К., 2003
18.

Лелик Л. І. Застосування реклами як складової маркетингових комунікацій в управлінні вищими навчальними закладами. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
19.

Авраменко Д. К. Зовнішня реклама в контексті носіїв інформації фірми та її стилю. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
20.

Ткачова Т. М. Зовнішня реклама та соціальний захист неповнолітніх : Моногр. — К.: Наук. світ, 2006
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського