РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бугеря Т. М. Використання міжпредметних зв'язків в удосконалюванні навчальної діяльності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Гризун Л. Е. Взаємодія наук і інтеграція систем знань як основа побудови змісту освіти. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
3.

Мазурок Т. Д. Интеллектуальное управление процессом усвоения межпредметных знаний. — 2010 // Управляющие системы и машины.
4.

Самарук Н. М. Теоретичні аспекти міжпредметності. — 2009 // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки.
5.

Мусаєв К. Ф. Методологічні підходи до побудови логічної структури навчального матеріалу : монографія. — Сімф.: Кримнавчпеддержвидав, 2012
6.

Скрыпник Е. А. Отражение проблем ресурсосбережения в учебном процессе в условиях плановой и рыночной экономики // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
7.

Цимбрило С. Сутність і функції професійної спрямованості навчання у формуванні змісту сучасної освіти // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5.
8.

Гіптерс З. Педагогічні видання, підручники та посібники для економічної освіти дітей і дорослих (Західноукраїнські землі XIX – початку XX ст.) // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2.
9.

Агапова М. О. Про проблему оптимізації навчального матеріалу // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 1.
10.

Сейдаметова З. С. Процедури і соціальна тканина розробки curricula: досвід США // Постметодика. - 2008. - № 2.
11.

Дарюга О. А. Інтеграційний компонент здоров'язбережувальних освітніх технологій // Постметодика. - 2011. - № 2.
12.

Онкович Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях // Вища освіта України. - 2009. - № 1.
13.

Овчарук О. В. Особливості запровадження компетентнісного підходу: досвід України та країн Європи // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 4.
14.

Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета // Наука і освіта. - 2012. - № 8.
15.

Саєнко Н. Культурологічна спрямованість розвитку освіти в сучасних соціокультурних умовах // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23.
16.

Козловська І. Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології // Молодь і ринок. - 2012. - № 11.
17.

Галямина И. О проблемах разработки основных образовательных программ третьего поколения // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
18.

Gritsuk V. Integration of the tools which increase efficiency of learning into the educational process on the example of the curriculum // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8.
19.

Лавров А. І. Інтеграція знань як наукова категорія // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
20.

Грибан Г. В. Роль міжпредметних зв'язків у формуванні комунікативної компетенції учнів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 52.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського