Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.421$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Васильєва М. П. Теорія педагогічної деонтології : Моногр. — Х.: ППВ "Нове слово", 2003
|
2. | Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителя-вихователя-викладача : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 29 берез. - 1 квіт. 2005 р. — К.: НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2005
|
3. |
Демидова В. Г. Прогностичний компонент у професійній діяльності педагога : Навч.-метод. посіб. — О., 2007
|
4. | Сучасна педагогічна риторика: теорія, практика, міжпредметні зв'язки : Зб. наук. пр. за матеріалами наук. семінару. — Л.: ПАІС, 2007
|
5. | Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології : зб. наук. пр. — Х., 2007
|
6. | Філософія педагогічної майстерності : зб. наук. пр. — К.; Вінниця: Вінниця, 2008
|
7. |
Гордієнко В. І. Аналіз методів дослідження організаційної культури професійно-освітніх середовищ. — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота.
|
8. |
Винославська О. Нормовідповідність і самоідентифікація в структурі ідентичності педагога. — 2006 // Соц. психологія.
|
9. |
Гузій Н. В. Категорія професіоналізму в теорії і практиці підготовки майбутнього педагога : Автореф. дис... д-ра пед. наук. — К., 2007
|
10. | Акмеологія - наука XXI століття: розвиток професіоналізму : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 4 квіт. 2007 р., Київ. — К., 2008
|
11. |
Ельбрехт О. Комплекс методик для діагностики професійної відповідальності та інших професійно важливих якостей викладача. — К.: Міленіум, 2006
|
12. |
Хоружа Л. Л. Етичні виміри педагогічної професії. — 2009 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота.
|
13. |
Тимчук Л. І. Ретроспективний екскурс проблеми прогностичної діяльності педагога. — 2011 // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр.
|
14. |
Вознюк О. В. Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога. — 2010 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка.
|
15. |
Чумак Л. В. Педагогічна деонтологія експліцитного періоду. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
16. |
Морська Л. І. Професійне вигорання українського педагога: міф чи реальність? // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2.
|
17. |
Поясок Т. Б. Інформаційна компетентність педагога // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
|
18. |
Солодков В. Актуальні методики вивчення ціннісних орієнтацій освітян // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
|
19. |
Хрипун В. Формування стратегій професійного саморозвитку педагога у системі післядипломної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
|
20. |
Падюк Т. Формування інноваційної культури педагога // Рідна шк.. - 2006. - № 11.
|
| |