РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.421<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Васильєва М. П. Теорія педагогічної деонтології : Моногр. — Х.: ППВ "Нове слово", 2003
2.

Демидова В. Г. Прогностичний компонент у професійній діяльності педагога : Навч.-метод. посіб. — О., 2007
3.

Гордієнко В. І. Аналіз методів дослідження організаційної культури професійно-освітніх середовищ. — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота.
4.

Винославська О.  Нормовідповідність і самоідентифікація в структурі ідентичності педагога. — 2006 // Соц. психологія.
5.

Гузій Н. В. Категорія професіоналізму в теорії і практиці підготовки майбутнього педагога : Автореф. дис... д-ра пед. наук. — К., 2007
6.

Ельбрехт О.  Комплекс методик для діагностики професійної відповідальності та інших професійно важливих якостей викладача. — К.: Міленіум, 2006
7.

Хоружа Л. Л. Етичні виміри педагогічної професії. — 2009 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота.
8.

Тимчук Л. І. Ретроспективний екскурс проблеми прогностичної діяльності педагога. — 2011 // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр.
9.

Вознюк О. В. Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога. — 2010 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка.
10.

Чумак Л. В. Педагогічна деонтологія експліцитного періоду. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
11.

Морська Л. І. Професійне вигорання українського педагога: міф чи реальність? // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2.
12.

Поясок Т. Б. Інформаційна компетентність педагога // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
13.

Солодков В. Актуальні методики вивчення ціннісних орієнтацій освітян // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
14.

Падюк Т. Формування інноваційної культури педагога // Рідна шк.. - 2006. - № 11.
15.

Лисак В. Проблеми педагогічної деонтології в історико-дидактичних дослідженнях // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1.
16.

Вакуленко В. Педагогічна акмеологія: досягнення проблеми // Філос. освіти. - 2006. - № 3.
17.

Мешко Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров'я педагога: історичний аспект // Шлях освіти. - 2010. - № 4.
18.

Дичківська І. М. Готовність до інноваційної діяльності у структурі професійно-особистісної підготовки педагога // Наука і освіта. - 2011. - № 5.
19.

Ткачук О. В. До проблеми місця уяви у творчій діяльності // Наука і освіта. - 2011. - № 5.
20.

Ткачук А. А. Личностно-ориентированное образование - закономерный этап развития гуманистического направления в педагогике // Наука і освіта. - 2011. - № 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського