Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.383$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Щербакова Е. И. Методика формирования элементов математики у дошкольников : Учеб. пособие. — К., 2005
|
2. |
Степанова Т. М. Індивідуалізація і диференціація навчання дітей дошкільного віку математики : Моногр. — Миколаїв: Іліон, 2006
|
3. |
Іщенко Л. В. Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку : навч.-метод. посіб. — Умань: СПД Жовтий, 2008
|
4. |
Іщенко Л. В. Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку : навч. посіб. — Умань: Софія, 2008
|
5. |
Зайцева Л. І. Формування елементарної математичної компетентності в дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08. — К., 2005
|
6. |
Татаринова С. О. Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — О., 2008
|
7. |
Івершинь А. Г. Формування проектно-художніх уявлень у старших дошкільників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2001
|
8. |
Сазонова А. В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку : навч. посіб. — К.: Слово, 2010
|
9. |
Грама Г. П. Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. — О., 2010
|
10. |
Білоусько Л. В. Використання засобів наочності в навчанні дошкільників. — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
11. |
Гайдаржийська Л. П. Логіко-алгоритмічний підхід організації математичної діяльності студентів у процесі навчання дошкільників уявлень про "геометричні перетворення". — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
12. |
Щербакова К. Й. Методика формування елементів математики в дошкільників : навч. посіб. для студ. спец. "Дошкільне виховання" ВНЗ III, IV рівня акредитації. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
|
13. |
Підлипняк І.Ю. Втілення ідей В. О. Сухомлинського до вирішення проблеми логіко-математичного розвитку // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
|
14. |
Білоусько Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу // Рідна шк.. - 2008. - № 10.
|
15. |
Щербакова К. Й. Сучасні підходи до навчання старших дошкільників розв'язання арифметичних задач // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40.
|
16. |
Брежнєва О. Г. Сучасні інноваційні підходи до забезпечення математичної освіти дітей дошкільного віку // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44).
|
17. |
Ікуніна З. І. Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2.
|
18. |
Грама Н. Г. Форми і методи навчання: специфіка їх прояву і взаємодії у процесі підготовки майбутніх вихователів до формування математичних уявлень у дошкільників // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
19. |
Ікуніна З. І. Шляхи індивідуалізації уявлень у дітей старшого дошкільного віку // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9.
|
20. |
Татаринова С. О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального закладу // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
|
| |