РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.207<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кожевников В. М. Наступність профільної школи і вищого навчального закладу (Теоретико-методологічний аспект) : Моногр. — К.: Пед. преса, 2007
2.

Тютюн Л. А. Наступність допрофесійної і професійної підготовки майбутніх учителів математики в умовах комплексу "ліцей - педагогічний університет" : Автореф. дис... канд. пед. наук. — Вінниця, 2007
3.

Святокум О. Є. Наступність у навчанні прав людини учнів початкової і основної школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2009
4.

Петренко В. В. Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів : Автореф. дис... канд. пед. наук. — Луцьк, 2005
5.

Наказний М. О. Організація діяльності ліцею технічного профілю в системі неперервної професійної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2005
6.

Лук'янченко О. Г. Реалізація принципу неперервності у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2003
7.
Компетентнісний підхід у неперервній освіті : колект. моногр. — Донецьк: Каштан, 2012
8.

Захаров В. М. Освітньо-культурний комплекс: школа - виш - театр як інноваційна система в неперервній освіті учнів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
9.

Мадзігон В. Концепція Національного центру обдарованої дитини // Рідна шк.. - 2009. - № 2/3.
10.

Варфолемєєва І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії за умов профільного навчання // Рідна шк.. - 2008. - № 9.
11.

Павлик О. Компетентісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи // Рідна шк.. - 2010. - № 7/8.
12.

Гусєва В. Наступність у навчанні учнів початкової й основної школи: способи вирішення проблеми // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5.
13.

Богуш А. Підготовка студентів до здійснення наступності дошкільної і початкової ланок у системі безперервної освіти // Наука і освіта. - 2009. - № 4.
14.

Чекригін Б. Поєднання загальної середньої і професійної освіти // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5.
15.

Мельник М. Допрофільне навчання - вимога часу // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4.
16.

Новоселецький Г. Інтеграція загальної та позашкільної освіти як умова розвитку творчого потенціалу учнівської молоді // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 2.
17.

Крижанівська Л. Наступність у допрофесійній і професійній підготовці учнів 8 - 11 класів загальноосвітньої школи // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1.
18.

Окса М. М. А.Макаренко про цілісність змісту педагогічної діяльності // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1.
19.

Кузь В. Г. Учебно-воспитательный комплекс "школа - дошкольное учебное заведение" // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2.
20.

Крилевець М. П. Сучасні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти // Постметодика. - 2009. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського