Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.221<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Харченко Л. Характеристика психомоторики молодших школярів з легкою формою розумової відсталості. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Прохоренко Л. І. Особливості формування самоконтролю у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (на матеріалі текстових математичних задач) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2008
|
3. |
Лазоренко Т. М. Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6 - 8 років із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2002
|
4. |
Кузнєцов А. М. Психологічні особливості адаптації розумово відсталих першокласників до навчання : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2002
|
5. |
Кашуба Л. В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
|
6. |
Проскурняк О. І. Соціально-психологічна адаптація учнів молодших класів допоміжної школи-інтернату : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2004
|
7. |
Геращенко С. І. Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
|
8. |
Мамешина М. А. Особенности проведения подвижных игр у детей с умственной отсталостью. — 2012 // Слобожан. наук.-спорт. вісн.
|
9. |
Малигіна А. Психологічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку. — 2012 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
10. |
Андрющенко Н. П. Взаємодія ігрової та навчальної діяльності // Дефектологія. - 2007. - № 1.
|
11. |
Якобчук Є. Л. Календарно-тематичне планування уроків з курсу "Основи здоров'я" у 2 - 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей // Дефектологія. - 2007. - № 3.
|
12. |
Трикоз С. В. Орієнтовне планування уроків навчального курсу "Я і Україна" (підготовчий, 1, 2 класи) // Дефектологія. - 2007. - № 3.
|
13. |
Ардобацька К. В. Орієнтовне тематичне планування уроків з математики для 3 класу допоміжної школи // Дефектологія. - 2007. - № 3.
|
14. |
Кущенко І. В. Особливості засвоєння техніко-технологічних знань розумово-відсталими учнями початкових класів // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
15. |
Блеч Г. О. Педагогічне забезпечення якості знань розумово відсталих учнів на уроках природознавства у допоміжній школі // Дефектологія. - 2007. - № 2.
|
16. |
Золотоверх В. В. Удосконалення змісту освіти розумово відсталих дітей на основі аналізу попереднього досвіду навчання // Дефектологія. - 2007. - № 3.
|
17. |
Марчук Т. Ф. Уроки читання у 1 класі шкіл інтенсивної педагогічної корекції за новою програмою // Дефектологія. - 2006. - № 3.
|
18. |
Білорус Л. Використання елементів розвивального навчання на уроках математики в молодших класах для дітей із ЗПР // Дефектологія. - 2009. - № 4.
|
19. |
Прохоренко Л. Корекційно-розвивальний зміст курсу "математика" в 5 - 6 класах школи інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія. - 2009. - № 3.
|
20. |
Кузнецова М. С. Корекція уяви розумово відсталих учнів на уроках географії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
|
| |