Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.92<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
|
2. |
Крет Я. Навчання глобальному читанню дітей з діагнозом Каннера (раннім дитячим аутизмом) і затримкою мовного розвитку. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Конопляста С. Ю. Розвиток дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. Теорія та практика : монографія. — К., 2008
|
4. |
Гаврилова Н. С. Особливості засвоєння математичних знань молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08. — К., 2004
|
5. |
Козлова В. А. Пропедевтика порушень письма у першокласників з вадами мовлення в умовах білінгвізму : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
|
6. |
Тарасун В. В. Психолого-педагогічні основи превентивного навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03. — К., 1999
|
7. |
Ревуцька О. В. Словотворча робота як засіб збагачення лексичного запасу молодших школярів із тяжкими вадами мовлення (ТВМ) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 2003
|
8. |
Коломієць Ю. В. Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
|
9. |
Чередніченко Н. В. Формування навичок грамотного письма у дітей із важкими вадами мовлення в умовах корекційного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 1999
|
10. |
Конопляста С. Ю. Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 2010
|
11. |
Андрусьова І. В. Розвиток мовлення дітей 6-річного віку з загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — О., 2010
|
12. |
Федорова О. В. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
|
13. |
Махукова Т. В. До проблеми формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів (аналіз програм та підручників). — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
14. |
Науменко О. А. К вопросу о дифференцированном подходе в обучении математике дошкольников с тяжелыми нарушениями речи. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
15. |
Хабарова С. П. К вопросу определения содержания обучения иностранному языку учащихся с тяжелыми нарушениями речи. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
16. |
Марченко І. С. Педагогічні заходи з формування комунікативної поведінки дітей із дизартрією при ДЦП : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Слово, 2013. — 94, [8]: a-рис.
|
17. |
Медведєва M. A. Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2 - 4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід) // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
18. |
Котюжан Ж. Н. Підготовчий етап логопедичних занять - фундамент корекції звуковимови (з досвіду роботи) // Наша шк.. - 2007. - № 5.
|
19. |
Манько Н. В. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей раннього віку // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
20. |
Андрусишина Л. Є. Стан сформованості загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників із ЗНМ // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
| |