Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.92<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рібцун Ю. Використання наочності в роботі з молодшими дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення // Дефектологія. - 2010. - № 4.
|
2. |
Тарасун В. В. Гра дошкільника з порушеннями мовлення: теорія і практика : підручник. — Київ: Книга-плюс, 2023
|
3. |
Манько Н. В. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей раннього віку // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
4. |
Зайченко Г. Д. Діагностичний етап роботи вчителя-логопеда в таборі інтенсивної корекції для сімей, що виховують дітей із порушенням аутичного спектра // Дефектологія. - 2012. - № 4.
|
5. |
Махукова Т. В. До проблеми формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів (аналіз програм та підручників). — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
6. |
Науменко О. А. К вопросу о дифференцированном подходе в обучении математике дошкольников с тяжелыми нарушениями речи. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
7. |
Хабарова С. П. К вопросу определения содержания обучения иностранному языку учащихся с тяжелыми нарушениями речи. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
8. |
Рібцун Ю. Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу // Дефектологія. - 2011. - № 4.
|
9. |
Литвиненко В. А. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення засобами артпедагогіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
|
10. |
Ткач О. М. Логопедія: формування семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення : [монографія]. — Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019
|
11. |
Медведєва M. A. Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2 - 4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід) // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
12. |
Крет Я. Навчання глобальному читанню дітей з діагнозом Каннера (раннім дитячим аутизмом) і затримкою мовного розвитку. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
|
14. |
Бєлова О. Б. Обгрунтування методик дослідження агресивності у дітей молодшого шкільного віку з порушеним мовленнєвим розвитком // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
|
15. |
Гаврилова Н. С. Особливості засвоєння математичних знань молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08. — К., 2004
|
16. |
Котюжан Ж. Н. Підготовчий етап логопедичних занять - фундамент корекції звуковимови (з досвіду роботи) // Наша шк.. - 2007. - № 5.
|
17. |
Марченко І. С. Педагогічні заходи з формування комунікативної поведінки дітей із дизартрією при ДЦП : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Слово, 2013. — 94, [8]: a-рис.
|
18. |
Козлова В. А. Пропедевтика порушень письма у першокласників з вадами мовлення в умовах білінгвізму : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
|
19. |
Конопляста С. Ю. Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 2010
|
20. |
Тарасун В. В. Психолого-педагогічні основи превентивного навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03. — К., 1999
|
| |