РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.92<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рібцун Ю. Використання наочності в роботі з молодшими дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення // Дефектологія. - 2010. - № 4.
2.

Тарасун В. В. Гра дошкільника з порушеннями мовлення: теорія і практика : підручник. — Київ: Книга-плюс, 2023
3.

Манько Н. В. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей раннього віку // Дефектологія. - 2006. - № 1.
4.

Зайченко Г. Д. Діагностичний етап роботи вчителя-логопеда в таборі інтенсивної корекції для сімей, що виховують дітей із порушенням аутичного спектра // Дефектологія. - 2012. - № 4.
5.

Махукова Т. В. До проблеми формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів (аналіз програм та підручників). — 2010 // Освіта на Луганщині.
6.

Науменко О. А. К вопросу о дифференцированном подходе в обучении математике дошкольников с тяжелыми нарушениями речи. — 2010 // Освіта на Луганщині.
7.

Хабарова С. П. К вопросу определения содержания обучения иностранному языку учащихся с тяжелыми нарушениями речи. — 2010 // Освіта на Луганщині.
8.

Рібцун Ю. Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу // Дефектологія. - 2011. - № 4.
9.

Литвиненко В. А. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення засобами артпедагогіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
10.

Ткач О. М. Логопедія: формування семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення : [монографія]. — Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019
11.

Медведєва M. A. Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2 - 4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід) // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
12.

Крет Я.  Навчання глобальному читанню дітей з діагнозом Каннера (раннім дитячим аутизмом) і затримкою мовного розвитку. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
13.

Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
14.

Бєлова О. Б. Обгрунтування методик дослідження агресивності у дітей молодшого шкільного віку з порушеним мовленнєвим розвитком // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
15.

Гаврилова Н. С. Особливості засвоєння математичних знань молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08. — К., 2004
16.

Котюжан Ж. Н. Підготовчий етап логопедичних занять - фундамент корекції звуковимови (з досвіду роботи) // Наша шк.. - 2007. - № 5.
17.

Марченко І. С. Педагогічні заходи з формування комунікативної поведінки дітей із дизартрією при ДЦП : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Слово, 2013. — 94, [8]: a-рис.
18.

Козлова В. А. Пропедевтика порушень письма у першокласників з вадами мовлення в умовах білінгвізму : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
19.

Конопляста С. Ю. Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 2010
20.

Тарасун В. В. Психолого-педагогічні основи превентивного навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03. — К., 1999
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського