РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Стрюк А. М. "Advanced course on software engineering" як перша модель підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
2.

Sherman M. I. Designing a web resource for studying the Arduino platform as a means of generating the professional competence of future engineers-programmers with a higher education level "Master" // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
3.

Kostyshyn A. B. Ensuring the quality of higher education under current conditions // Архів клініч. медицини. - 2020. - № 2.
4.

Skrobach N. V. Learning and teaching support for modular-rating educational system // Архів клініч. медицини. - 2020. - № 1.
5.

Tanana S. Organizational-pedagogical conditions as factor of readiness of future specialists of service sector to dialogue communication: problems and perspectives // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 52.
6.

Vdovychyn T. Ya. Recommendations for the use of open systems network technologies in the study of future bachelors of informatics // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
7.

Ponikarovska S. V. The role of higher school in personal becoming // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 91.
8.

Шимко В. А. Інклюзія в освітньому просторі закладів вищої освіти Криворіжжя: архітектурно-планувальний аспект // Гірн. вісн. : наук.-техн. зб. - 2020. - Вип. 108.
9.

Кудрявець Є. В. Інноваційно-освітні ядра у формуванні та розвитку міжнародних кластерів : монографія. — Київ: Нац. центр "Мала академія наук України", 2020
10.

Козловський Ю. М. Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту навчальних дисциплін у вищій школі : [монографія]. — Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2021
11.

Кайдалова А. В. Аналіз сучасних систем рейтингування вищих навчальних закладів на національному рівні: вітчизняний та зарубіжний досвід // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 26.
12.

Аносов І. П. Антропологічний вимір якості сучасної вищої освіти: проблеми методології, досвід, рецепції : монографія. — Мелітополь, 2010
13.

Касьянов В. О. Використання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесу. — 2009 // Пробл. інформатизації та упр..
14.

Ожиндович Л. М. Використання проблемно/проєктно орієнтованих технологій навчання для студентів технічних та ІТ-спеціальностей на прикладі курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів" // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
15.

Борисенко Л. Діагностування мотиваційно-особистісного складника самоосвітньої комптентності майбутніх викладачів економіки // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17.
16.

Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів // Вища освіта України. - 2015. - № 2.
17.

Мокін В. Б. До питання оптимізації топологічно спостережуваних когнітивних карт зі збереженням їх стійкості // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2020. - № 6.
18.

Олійник О. Значення другого (магістерського) рівня вищої освіти для студентів і роботодавців у сфері інформаційних технологій і соціології // Соціол. студії. - 2020. - № 1.
19.
Компетентнісний підхід у вищій школі. Теорія та практика : монографія. — Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021
20.

Левченко Т. І. Концептуальна парадигма розвитку вищої освіти : [монографія]. — Вінниця: Нова Кн., 2017
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського