РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (12)
Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч481<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
36
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Стрюк А. М.
"Advanced course on software engineering" як перша модель підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення
//
Інформ. технології в освіті
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
2.
Sherman M. I.
Designing a web resource for studying the Arduino platform as a means of generating the professional competence of future engineers-programmers with a higher education level "Master"
//
Інформ. технології в освіті
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
3.
Kostyshyn A. B.
Ensuring the quality of higher education under current conditions
//
Архів клініч. медицини
. - 2020. - № 2.
4.
Skrobach N. V.
Learning and teaching support for modular-rating educational system
//
Архів клініч. медицини
. - 2020. - № 1.
5.
Tanana S.
Organizational-pedagogical conditions as factor of readiness of future specialists of service sector to dialogue communication: problems and perspectives
//
Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі
. - 2022. - Вип. 52.
6.
Vdovychyn T. Ya.
Recommendations for the use of open systems network technologies in the study of future bachelors of informatics
//
Інформ. технології в освіті
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
7.
Ponikarovska S. V.
The role of higher school in personal becoming
//
Вісн. ХНАДУ
: зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 91.
8.
Шимко В. А.
Інклюзія в освітньому просторі закладів вищої освіти Криворіжжя: архітектурно-планувальний аспект
//
Гірн. вісн.
: наук.-техн. зб. - 2020. - Вип. 108.
9.
Кудрявець Є. В.
Інноваційно-освітні ядра у формуванні та розвитку міжнародних кластерів
: монографія. — Київ: Нац. центр "Мала академія наук України", 2020
10.
Козловський Ю. М.
Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту навчальних дисциплін у вищій школі
: [монографія]. — Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2021
11.
Кайдалова А. В.
Аналіз сучасних систем рейтингування вищих навчальних закладів на національному рівні: вітчизняний та зарубіжний досвід
//
Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика
. - 2016. - Вип. 26.
12.
Аносов І. П.
Антропологічний вимір якості сучасної вищої освіти: проблеми методології, досвід, рецепції
: монографія. — Мелітополь, 2010
13.
Касьянов В. О.
Використання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесу
. — 2009 //
Пробл. інформатизації та упр.
.
14.
Ожиндович Л. М.
Використання проблемно/проєктно орієнтованих технологій навчання для студентів технічних та ІТ-спеціальностей на прикладі курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів"
//
Інформ. технології в освіті
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
15.
Борисенко Л.
Діагностування мотиваційно-особистісного складника самоосвітньої комптентності майбутніх викладачів економіки
//
Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка
. - 2018. - № 17.
16.
Коваленко В.
Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів
//
Вища освіта України
. - 2015. - № 2.
17.
Мокін В. Б.
До питання оптимізації топологічно спостережуваних когнітивних карт зі збереженням їх стійкості
//
Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту
. - 2020. - № 6.
18.
Олійник О.
Значення другого (магістерського) рівня вищої освіти для студентів і роботодавців у сфері інформаційних технологій і соціології
//
Соціол. студії
. - 2020. - № 1.
19.
Компетентнісний підхід у вищій школі. Теорія та практика
: монографія. — Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021
20.
Левченко Т. І.
Концептуальна парадигма розвитку вищої освіти
: [монографія]. — Вінниця: Нова Кн., 2017
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського