Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.328<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Серьожникова Р. К. Актуалізація творчого потенціалу особистості як результат суб'єктної активності майбутнього викладача // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
|
2. |
Кравець Л. М. Виховання саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — Луганськ, 2009
|
3. |
Ілляш С. Д. Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 2008
|
4. |
Радул В. В. Дослідження особливостей самореалізації особистості : монографія. — К.: Імекс-ЛТД, 2009
|
5. |
Піддячий В. М. Естетичні засади професійного саморозвитку майбутнього педагога : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Київ, 2016
|
6. |
Біла О. О. Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі : Моногр. — Ізмаїл, 2007
|
7. |
Уйсімбаєва Н. В. Методика особистісного самовдосконалення майбутніх учителів // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4.
|
8. |
Каньоса Н. Г. Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2011
|
9. |
Павлик Н. Невротичний характер особистості педагога як актуальна психолого-педагогічна проблема // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5.
|
10. |
Піддубна О. М. Організація конкурсів і виставок творчих робіт студентів як інноваційний метод професійної підготовки майбутнього вчителя. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
11. |
Потапчук Т. Основні чинники професійної самоідентифікації та самовизначення студентів вищих педагогічних навчальних закладів // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6.
|
12. |
Дуднік Н. Ю. Особистісна спрямованість педагогічної підготовки майбутніх вчителів як важлива умова формування умінь професійної самоорганізації. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
13. |
Чобітько М. Г. Особистісне і професійне самовизначення майбутнього вчителя. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
|
14. |
Сидоренко Н. І. Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
|
15. |
Люріна Т. І. Підготовка вчителя у контексті сучасних вимог до розвитку особистості. — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
16. |
Лісниченко А. П. Підготовка майбутнього вчителя до творчої самореалізації в професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Вінниця, 2011
|
17. |
Цар І. О. Педагогічні технології формування індивідуального стилю професійної діяльності у майбутнього вчителя гуманітарного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Т., 2011
|
18. |
Султанова Е. В. Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Вінниця, 2011
|
19. |
Давидюк І. В. Професійна підготовка вчителя початкових класів засобами педагогічної рефлексії // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
|
20. |
Столярчук О. А. Професійна самооцінка майбутнього фахівця: теорія і практика : навч.-метод. посіб. — К.: Наук. світ, 2010
|
| |