Пошуковий запит: (<.>U=Ю252:Ч30$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Андрущенко В. Філософічность освіти: теорія, методологія, практика // Вища освіта України. - 2008. - № 4.
|
2. |
Кремень В. Шляхи розвитку сучасної філософії інженерної освіти // Вища освіта України. - 2006. - № 1.
|
3. |
Андрущенко В. Філософія освіти в постболонському просторі // Вища освіта України. - 2006. - № 1.
|
4. |
Грива О. А. Філософсько-освітнє підгрунтя толерантності в освіті в умовах трансформації вищої школи // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29.
|
5. |
Зеленков А. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира // Вища освіта України. - 2012. - № 3.
|
6. |
Пелех Ю. Цінності і смисл як інтеграція педагогічного сущого // Вища освіта України. - 2009. - № 3.
|
7. |
Герасимова Е. Філософія загального культурного контексту постмодерністської концепції освіти // Вища освіта України. - 2007. - № 2.
|
8. |
Помогайбо В. М. Освіта: Україна і світ. Думки з приводу прочитання "Конспектів з філософії освіти" // Постметодика. - 2010. - № 5.
|
9. |
Кізіма В. Постнеокласична методологія та постнекласична освіта // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1.
|
10. |
Колесников М. П. Роль свободы в процессе развития и воспитания личности // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 1.
|
11. |
Андрущенко В. Стратегія для освіти (за матеріалами звіту відділу філософії та прогнозування розвитку освіти Інституту вищої освіти АПН України, червень, 2006) // Вища освіта України. - 2006. - № 3.
|
12. |
Корсак К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки // Вища освіта України. - 2006. - № 3.
|
13. |
Кравченко П. А. Сучасна українська освіта як простір взаємодіючих позицій учителя та учня (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Філософські обрії") // Постметодика. - 2010. - № 2.
|
14. |
Прусак В. Філософія освіти і модернізація вищої школи: становлення дизайнера як творчого суб'єкта культури // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7.
|
15. |
Мельничук М. Проблема викладання філософських дисциплін нефілософським спеціальностям // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
|
16. |
Гаєвська С. Інтегративний характер філософського знання в контексті нової парадигми освіти // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
|
17. |
Наконечна О. Формування філософського світогляду як умова цілісності навчально-виховного процесу // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
|
18. |
Литвиненко Т. А. Філософсько-концептуальні основи розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи України : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Харків, 2014
|
19. |
Матусевич Т. В. Гендерно орієнтована освіта як чинник становлення особистості: філософський аналіз : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — Київ, 2014
|
20. |
Арешонков В. Ю. Розвиток змісту гімназійного суспільствознавства на початку XX століття // Освіта та пед. наука. - 2014. - № 1.
|
| |