Пошуковий запит: (<.>U=Ю252:Ч30$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Разбеглова Г. П. Homo educated, или "Становление другим": к археологии образовательной субъективности // Гуманіт. науки. - 2014. - № 1.
|
2. |
Адаменко Н. «Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей // Філос. освіти. - 2011. - № 1/2.
|
3. | . — Суми, 2006
|
4. | . — Суми, 2006
|
5. |
Симчич М. Ідея Університету і національна держава. — 2004 // Філософ. думка.
|
6. |
Кузьменко О. М. Ідея університету: закономірності та особливості трансформації історичних типів : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Київ, 2016
|
7. |
Кулаков А. Ідея Університету: неочевидні очевидності. — 2004 // Філософ. думка.
|
8. |
Колесник А. О. Інноваційний потенціал освітнього маркетингу: філософсько-освітній аспект : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — Х., 2013
|
9. |
Гаєвська С. Інтегративний характер філософського знання в контексті нової парадигми освіти // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
|
10. |
Пиголенко І. В. Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студентства на шляху до інформаційного суспільства (на прикладі НТУУ "КПІ") : Автореф. дис... канд. філософ. наук. — К., 2007
|
11. |
Бак М. Інформатизація як закономірність модернізації освіти в епоху глобалізації (україно-польські студії: компаративний аналіз) : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10. — Київ, 2016
|
12. |
Олійник А. І. Інформаційні технології як основа і засіб реалізації інноваційних процесів в сучасній освіті : автореф. дис... канд. філософ. наук. — К., 2008
|
13. |
Черниш Т. М. Інформаційно-комунікаційний потенціал гуманітарної освіти в умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Київ, 2018
|
14. |
Чорний О. О. Історія філософсько-освітніх ідей в Україні та їх онтологічна орієнтація : монографія. — Чернігів: Десна Поліграф, 2014
|
15. |
Тимків І. М. Історична пам'ять у навчальних та виховних практиках політичного виховання (філософсько-освітня рефлексія) : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Харків, 2016
|
16. |
Корж Г. В. Історична пам'ять у стратегіях національно-патріотичного виховання : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — Х., 2012
|
17. |
Гончаров В. І. Аксіологічний вимір сучасної парадигми освіти: соціально-філософський аналіз : монографія. — К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012
|
18. | Актуальні проблеми філософії освіти: загальнофілософські, психолого-педагогічні та організаційні виміри : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. до 70-річчя від дня народження проф. В. Г. Скотного. — Дрогобич: Ред.-вид. від. ДДПУ ім. І. Франка, 2018
|
19. |
Романенко М. І. Андрагогічні аспекти філософсько-освітньої парадигми. — 2007 // Освіта на Луганщині.
|
20. |
Олексюк О. Антропологічні виміри духовності в контексті розвитку філософсько-педагогічної думки // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
| |