РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (44)Автореферати дисертацій (9)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.131.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Хуан Інь Психологічні особливості розвитку візуального мислення у студентів музичних факультетів // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
2.

Симоненко С. М. Природа та механізми візуального мислення з позицій стратегіально-семантичного підходу // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
3.

Пономаренко И. Л. Рационально-эмотивный подход в изучении факторов эмоционального выгорания у учителей // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
4.

Головін М. Модельний аналіз психолого-педагогічних особливостей діяльності з освоєння та створення об'єктів високої складності // Пед. пошук. - 2007. - № 2.
5.

Солодухов В. Л. Роль метафори в практичному і теоретичному мисленні людини // Наука і освіта. - 2009. - № 6.
6.

Чебакін О. Дослідження оперативного мислення в процесі розв'язання комп'ютерних задач студентами // Наука і освіта. - 2009. - № 4.
7.

Симоненко С. М. Основні принципи стратегіально-семантичного підходу до побудови моделі візуально-мисленнєвої діяльності // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2.
8.

Симоненко С. М. Візуальне мислення як найвищий рівень розвитку механізмів наочно-мисленнєвої діяльності // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
9.

Симоненко С. М. Теоретико-емпірична модель візуально-мисленнєвої діяльності // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2.
10.

Сорока О. С. Взаємозв'язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
11.

Симоненко С. М. Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "візуально-мисленнєві стратегії": створення образу-концепту // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
12.

Денисенко Є. Проблема співвідношення теоретичного та емпіричного мислення // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27.
13.

Лещинская И. А. Контроль однозначности понятий и их формирование по методу сравнения // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2.
14.

Онопрієнко В. І. Штучний інтелект та інженерія знань: перевага інструментальних засобів інформаційної революції // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2016. - № 1.
15.

Лякішева А. Ретроспективний огляд поняття "критичне мислення" // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
16.

Петрик О. В. Довіра у структурі соціального інтелекту журналістів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01. — Луцьк, 2018
17.

Павловська Л. Д. Емоційний інтелект менеджерів та його оцінка // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5.
18.

Горбачев В. И. Закономерности проектирования учебных математических теорий в методологии теоретического типа мышления // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1.
19.

Романова І. А. Генеза сутності поняття «інтелект» // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36.
20.

Чувасова Н. О. Емоційний інтелект як важлива інтегральна характеристика творчої особистості // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського