РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=ч435.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мерсіянова Г. М. Рекомендації до впровадження основних вимог програми з трудового навчання для розумово відсталих учнів (початкова ланка) у практику роботи вчителя // Дефектологія. - 2006. - № 1.
2.

Золотоверх В. В. Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2006. - № 2.
3.

Золотоверх В. Удосконалення змісту професійно-трудового навчання // Дефектологія. - 2008. - № 4.
4.

Яковлева С. Психологічні механізми підвищення працездатності розумово відсталих школярів // Дефектологія. - 2006. - № 4.
5.

Золотоверх В. Еволюція поглядів дефектологів на трудову діяльність та її роль у розвитку розумово відсталої дитини // Дефектологія. - 2008. - № 1.
6.

Мерсіянова Г. М. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. - 2007. - № 2.
7.

Чеботарьова О. В. Особливості навчального курсу "Технологія" в основній школі інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія. - 2007. - № 4.
8.

Константинів О. В. Організація трудового виховання розумово відсталих дітей // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
9.

Сімко А. В. Розвиток психомоторних якостей дітей дошкільного віку з вадами інтелекту у повсякденній трудовій діяльності // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
10.

Гіренко Н. А. Шляхи підвищення працездатності у розумово відсталих старшокласників в процесі професійно-трудового навчання // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
11.

Дегтяренко Т. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку // Молодь і ринок. - 2015. - № 4.
12.

Гіренко Н. А. Формування сенсомоторної сфери в учнів допоміжної школи у процесі трудового навчання // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6.
13.

Ляшко В. В. Сприяння становленню індивідуального стилю діяльності у розумово відсталих молодших школярів засобами трудового навчання // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
14.

Макарчук Н. Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
15.

Чернявська О.  Особливості фізичного розвитку і рухових здібностей дітей із розумовими вадами. — 2008 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
16.

Проскурняк О. І. Творчий розвиток у процесі трудового навчання учнів допоміжної школи. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр.
17.

Кравець Н. П. Психолого-педагогічні умови професійної освіти дорослих із порушеннями інтелекту // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5.
18.

Товстоган В. С. Визначення професійно важливих якостей в учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2007. - № 1.
19.

Дремова І. Б. Особливості уроків трудового навчання для дітей з обмеженими розумовими можливостями // Наша шк.. - 2007. - № 2.
20.

Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського