РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (96)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.221.05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. — Вид. доповн. та переробл. — К.: Атопол, 2011 - (Інклюзив. освіта).
2.

Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження : навч.-метод. посіб. — Хмельницький: ОІППО, 2010
3.

Будяк Л. В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 . — К., 2010
4.

Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2007
5.

Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : монографія. — К., 2007
6.

Василенко О. М. Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 . — Луганськ, 2010
7.

Першко Г. О. Підготовка соціальних педагогів до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05. — К., 2011
8.
Спеціальна педагогіка на межі: виклики і дилеми. — 2-ге вид., стер. — Черкаси: Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2012
9.

Долинний Ю. О. Підготовка дітей із обмеженими психофізичними можливостями до навчання в загальноосвітній школі інтегрованого типу : монографія. — Краматорськ: ДДМА, 2012
10.
Мультидисціплинарний підхід як методологічна основа інклюзивного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20 - 21 листоп. 2012 р., Дніпропетровськ. — Д.: Свідлер А. Л., 2012
11.
Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. — Кам'янець-Подільський, 2012
12.

Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів інклюзивної школи. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
14.

Остроушко Ю. В. Вплив євроінтеграційних процесів на підготовку майбутнього вчителя технології до професійної діяльності у сфері інклюзивної освіти // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4.
15.
Креатотерапія в психолого-педагогічному супроводі гармонійного розвитку молодших школярів : наук.-метод. посіб. — Умань: Сочінський, 2013
16.

Кравець Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання // Рідна шк.. - 2009. - № 11.
17.

Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен // Рідна шк.. - 2011. - № 3.
18.

Чайковський М. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2.
19.

Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти // Шлях освіти. - 2009. - № 2.
20.

Усенко О. Упровадження інклюзивної освіти на базі середньої загальноосвітньої школи // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського