РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Наукова періодика України (39)
Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Окландер М. А. Контуры экономической логистики. — К.: Наук. думка, 2000
2.

Окландер М.  Логистический сервис и методика расчета логистических затрат. — 1998 // Экономика Украины.
3.

Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
4.

Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
5.

Окландер М. А. Логістична система підприємства : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
6.

Окландер М. А. Логістика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Зовніш. торгівля, 2005 - (Академ. підруч.).
7.

Окландер М. А. Логістика : підручник. — К.: Центр учб. л-ри, 2008
8.

Окландер М. А. Споживча кооперація: маркетингові моделі та технології : Моногр. — О.: Астропринт, 2005
9.

Окландер М. А. Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем : монографія. — О.: Астропринт, 2009
10.

Окландер М.  Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України. — 2008 // Економіка України.
11.

Окландер М. А. Формування логістичних систем підприємств : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — О., 2003
12.

Окландер М. А. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту : монографія. — О.: Астропринт, 2010
13.

Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія. — О.: Астропринт, 2011
14.

Окландер М. А. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Центр учб. л-ри, 2012
15.

Окландер М. А. Маркетингові технології економічного зростання : [монографія]. — О.: Астропринт, 2012
16.

Окландер М. А. Концепція маркетингової діяльності органів державного управління. — 2002 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
17.

Окландер М.  Трансформація системи поставок промислових підприємств. — 2011 // Економіка України.
18.

Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні // Вища шк.. - 2011. - № 4.
19.
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2014 р., Одеса. — Одеса: ТЕС, 2014
20.

Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського