РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (24)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Таланова Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Таланова Ж. П. Педагогічні умови формування професійного світогляду майбутнього перекладача : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — Кіровоград, 2007
2.

Таланова Ж. В. Стандартизація фахової підготовки з державного управління в країнах Північної Америки і Європи : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.03. — К., 2004
3.

Таланова Ж. В. Докторська підготовка у світі та Україні : монографія. — К.: Міленіум, 2010
4.

Таланова Ж. В. Підготовка фахівців найвищого освітнього рівня в умовах глобалізації: аналіз світового досвіду : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — К., 2011
5.

Таланова Ж. В. Докторський і постдокторський рівні рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний аспект. — 2010 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка.
6.

Таланова Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? // Вища шк.. - 2010. - № 7/8.
7.

Таланова Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз // Вища шк.. - 2011. - № 1.
8.

Луговий В. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 1.
9.

Луговий В. Національна рамка кваліфікацій: розуміння і реалізація // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 1.
10.

Таланова Ж. В. Організаційні засади дослідницької підготовки за найвищим освітнім рівнем у Швеції // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 3.
11.

Таланова Ж. В. Докторський і постдокторський рівні рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний аспект // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 4.
12.

Таланова Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3.
13.

Луговий В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1.
14.

Таланова Ж. Проблема ідентифікації найвищого освітнього рівня за міжнародною стандартною класифікацією освіти в Україні // Вища освіта України. - 2008. - № 1.
15.

Таланова Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз // Вища освіта України. - 2009. - № 1.
16.

Таланова Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19.
17.

Луговий В. І. Міжнародні та національні стандартні кваліфікації освіти: концепція і реалізація // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 1.
18.

Луговий В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1.
19.

Луговий В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи // Вища освіта України. - 2013. - № 3.
20.

Луговий В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського