РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Коверга А. В. Многоуровневый маркетинг как фактор повышения эффективности производства. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
2.

Савчук Е. А. Особенности становления рыночных отношений в Украине и маркетинговая наука. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
3.

Дейнека О. І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
4.

Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
5.

Корольчук О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні : Моногр. — К., 2004
6.

Соболев А. В. Интеграция маркетинга и дизайна в контексте развития национальной модели дизайна. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
7.

Бевзенко В. Ф. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики : Моногр. — Донецк: Юго-Восток, 2003
8.

Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
9.

Щелкунов В. И. Стратегии маркетинга послепродажных отношений. — К.: Наук. думка, 2002
10.

Дубницкий В. И. Роль регионального маркетинга в регулировании региональной экономической политики. — 2004 // Економіка пром-сті.
11.

Денисенко Н. О. Використання маркетингових інструментів у міському менеджменті. — 2005 // Містобудування та терит. планув.
12.

Шромнік А.  Маркетинг підприємства і маркетинг регіону. — 2008 // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України.
13.

Бережна І. В. Принципи формування системи регіонального маркетингу. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
14.
Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : Зб. наук. пр. — Рівне: НУВГП, 2005. — 153 с. - (Підприємництво, менедж. та маркетинг; Вип. 11, N 2).
15.

Кравчук Г. В. Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами : Моногр. — К., 2006
16.

Гурч Л. М. Розробка і впровадження стратегій маркетингу у вищих навчальних закладах України. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
17.

Дейнека О. І. Теоретико-методичні підходи до вдосконалення маркетингового забезпечення конкурентоспроможності регіону. — 2008 // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України.
18.

Бевзенко В. Ф. Эволюция маркетинга : Моногр. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005
19.

Шафалюк О. К. Гуманістична концепція споживача в маркетингу : монографія. — К., 2008
20.

Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : монографія. — К., 2008
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського