Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (122)Тематичний інтернет-навігатор (70)Наукова електронна бібліотека (1666)Реферативна база даних (34406)Книжкові видання та компакт-диски (14795)Журнали та продовжувані видання (573)
Пошуковий запит: (<.>K=НАВЧАЛЬН$<.>+<.>K=ДИСЦИПЛІНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5360
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Глуцький В.І. 
Автоматизована система управління повсякденною діяльністю вищого військового навчального закладу на базі локальної обчислювальної мережі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.І. Глуцький ; Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено методичні засади проектування та впровадження автоматизованої системи управління повсякденною діяльностю вищого військового навчального закладу. На базі локальної обчислювальної мережі досліджено алгоритм вирішення основного завдання проектування - розподілу інформації між робочими вузлами мережі. Обгрунтовано технічні вимоги до топології, архітектури й апаратного забезпечення мережі. Запропоновано математичну модель масового обслуговування для оцінки норми керованості, використану для визначення кількості відділів і служб. Висвітлено методику розподілу функцій між посадовими особами на основі розв'язання задачі розрізування графів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1-2с51
Шифр НБУВ: РА312897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Коджа Т.І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.І. Коджа ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА325968

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Єпіфанова Ю.С. 
Авторські права науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Ю.С. Єпіфанова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 16 с. — укp.

Досліджено поняття, види авторських прав науково-педагогічних працівників ВНЗ, підстави їх виникнення та способи здійснення. Показано особливості здійснення авторських прав цими суб'єктами на підставі авторського договору, зокрема договору про винагороду між автором і роботодавцем. Досліджено його місце в системі цивільно-правових договорів. Розроблено конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства України у сфері охорони та захисту авторських прав науково-педагогічних працівників ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)339:Ч3
Шифр НБУВ: РА374026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Білан С.О. 
Аграрна освіта в Україні: історичний аспект (90-ті роки ХХ - початок ХХІ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.О. Білан ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено суть та шляхи реформування системи вищої аграрної освіти України протягом 1990 рр. - початку XXI ст., обумовленого необхідністю підготовки кадрів для нових організаційно-виробничих структур у сільському господарстві, які виникли у процесі реформування агропромислового комплексу. Розглянуто структуру, механізм становлення, а також чинники й особливості функціонування багатоступеневої системи освіти в аграрних вищих навчальних закладах. Визначено місце, роль і функції учасників навчально-виховного процесу у реформуванні даної освіти. Проаналізовано трансформацію державної політики та системи управління у цій сфері. Зроблено висновки щодо подальших шляхів удосконалення підготовки фахівців у вищих навчальних закладах аграрного профілю та підвищення їх ролі у формуванні єдиного освітнього простору України у поєднанні з вирішенням проблеми інтеграції до світової системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П р(4УКР)3 + Ч483(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА338607

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Нечай С.П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.П. Нечай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей-сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2
Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Рудов Б.А. 
Адаптація курсантів молодших курсів до навчання у вищому військовому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / Б.А. Рудов ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Вперше обгрунтовано педагогічні умови успішної адаптації курсантів молодших курсів до навчання у вищих військових навчальних закладах: урахування у процесі організації навчально-пізнавальної та службової діяльності професійно-ціннісних орієнтацій курсантів; індивідуалізація навчання на основі врахування ускладнень, які виникають у пізнавальній діяльності курсантів; формування умінь і навичок саморегуляції навчальної діяльності. Уточнено суть, структуру та основні етапи адаптації особистості до навчання у даних закладах. Розвинуто положення щодо показників і рівнів адаптації курсантів до навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1-2 + Ю942-8-213.1
Шифр НБУВ: РА320962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Зданевич Л.В. 
Адаптація студентів педагогічних училищ до нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Зданевич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Подано узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення, розвитку проблеми адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено та проаналізовано базові поняття дослідження, особливості організації навчального процесу та специфічні ознаки осіб, що навчаються за умов педагогічного училища. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель системного дослідження процесу адаптації студентів нового прийому до умов життєдіяльності, експериментально доведено ефективність її використання з метою діагностики особливостей перебігу адаптаційного періоду. На підставі результатів діагностичного дослідження представлено психолого-педагогічну програму роботи з першокурсниками та доведено позитивний вплив формуючого експерименту на перебіг процесу адаптації студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.350.0
Шифр НБУВ: РА326970

Рубрики:

      
9.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
11.

Полякова Г.А. 
Адаптивне управління навчальним процесом в умовах загальноосвітнього комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Полякова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі. На основі антропосоціального, синергетичного, особистісно-орієнтованого, кваліметричного наукових підходів і концепції спрямованої самоорганізації визначено сутність, специфіку функцій та структури, основні характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов даного комплексу. Теоретично обгрунтовано та розроблено інтегративну модель адаптивного управління даним процесом, яка є оптимальним засобом спрямування, організації та координації педагогічної діяльності у різних підрозділах навчального закладу зі складною структурою. Доведено, що дана модель забезпечує безперервність освіти, наступність та якість навчального процесу, саморозвиток і самореалізацію його учасників. Розкрито складові та механізм технології реалізації інтегративної моделі на основі базового стандарту педагогічної діяльності у процесі адаптивного управління навчальним процесом за умов загальноосвітнього комплексу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику даної моделі та технології для забезпечення наступності та якості даного процесу у заданому напрямку розвитку навчального закладу з врахуванням власних прагнень і мотивів його учасників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА323398

Рубрики:

      
12.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Літошенко О.С. 
Адміністративна відповідальність в системі юридичної відповідальності: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.С. Літошенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Запропоновано визначення адміністративної відповідальності як правового інституту. Встановлено її роль і значення у системі юридичної відповідальності в державі та сформульовано пропозиції нормативного характеру. Проаналізовано специфічні особливості адміністративної відповідальності (ступінь суспільної небезпеки, об'єкт і предмет посягання, об'єктивні умови проступку), на підставі яких здійснено її відмежування від інших видів юридичної відповідальності, зокрема дисциплінарної, цивільно-правової та кримінальної. Вперше проведено статистичний аналіз практики застосування адміністративної відповідальності в Україні у 1992 - 2003 рр., виявлено основні тенденції її розвитку та встановлено найбільш поширені адміністративні правопорушення й заходи адміністративного впливу. Досліджено закономірності розвитку законодавства України про адміністративну відповідальність, виявлено основні недоліки її чинної нормативно-правової бази. Внесено пропозиції щодо перегляду переліку адміністративних правопорушень та стягнень. Розроблено нову концепцію єдиного кодифікованого нормативно-правового акту - Кодексу України про адміністративні проступки (КУпАПр), в який внесено ряд суттєвих доповнень щодо визначення суб'єктів відповідальності та заходів адміністративного впливу стосовно фізичних та юридичних осіб.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.8 + Х819(4УКР)072 +
Шифр НБУВ: РА335794

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Донський В. В. 
Адміністративна відповідальність працівників ОВС за порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. В. Донський ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 16 с. — укp.

Досліджено сучасний стан правового регулюваня адміністративної відповідальності працівників ОВС за порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Вперше дану адміністративну відповідальність визначено як примусове, з додержанням встановленої процедури, застосування правоможним суб'єктом адміністративних і дисциплінарних стягнень до працівників ОВС за порушення передбачених чинним законодавством правил, норм і стандартів, що діють у сфері безпеки дорожнього руху. Запропоновано критерії визначення виду та меж поєднаної відповідальності працівників ОВС за порушення правил, норм і стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху: службова характеристика працівника, систематичність вчинення працівником правопорушень у сфері дорожнього руху, наявність та обсяг заподіяних працівником матеріальних і моральних збитків. Надано пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства у разі застосування адміністративних та дисциплінарних санкцій до працівників ОВС, які вчиняють проступки цього виду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х819(4УКР)112.010.210.7
Шифр НБУВ: РА383086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Іщук О. С. 
Адміністративна юрисдикція органів прокуратури: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. С. Іщук ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено зміст та обсяг адміністративної юрисдикції, розглянуто особливості та значення діяльності органів прокуратури щодо забезпечення законності у цій сфері. Визначено функції органів прокуратури, місце та роль прокурора в системі суб'єктів адміністративної юрисдикції. Проаналізовано особливості правового регулювання й участі прокурора в таких адміністративних провадженнях, як провадження у справах про адміністративні правопорушення, дисциплінарне провадження, провадження за зверненням громадян. Досліджено питання, пов'язані з представництвом органами прокуратури інтересів громадянина та держави в адміністративному суді. Сформульовано ряд конкретних пропозицій щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів з досліджуваних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х891.9(4УКР)62
Шифр НБУВ: РА380781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Кікінчук В. Ю. 
Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. Ю. Кікінчук ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність, особливості та види процедур проходження служби в органах внутрішніх справ. З'ясовано адміністративно-правові засади процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, запропоновано практично значущі критерії їх класифікації. Охарактеризовано окремі процедури проходження, служби в органах внутрішніх справ: прийняття на службу, службової кар'єри, атестації працівників, стимулювання праці та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, припинення служби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.21-8
Шифр НБУВ: РА377547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Фоміч Г. В. 
Адміністративні процедури у публічній службі України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Г. В. Фоміч ; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". — О., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження адміністративних процедур на публічній службі в Україні, розглянуто види адміністративних процедур і порядок їх проходження. Охарактеризовано організаційні адміністративні процедури у публічній службі, проаналізовано їх стадії, проблеми законодавчого закріплення, визначено шляхи вирішення даних проблем. Розглянуто дисциплінарні адміністративні процедури й особливості дисциплінарних адміністративних процедур спеціального характеру. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства, яке регулює порядок проходження адміністративних процедур державними службовцями та службовцями органів місцевого самоврядування у публічній службі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011-8
Шифр НБУВ: РА377581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Ракша Н.С. 
Адміністративно-правове забезпечення права громадян на освіту: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Н.С. Ракша ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано питання адміністративно-правового забезпечення права громадян на освіту. Визначено суть і систему адміністративно-правових засобів його забезпечення. Досліджено проблеми імплементації міжнародно-правових норм щодо права людини на освіту до правової системи України. З'ясовано поняття, принципи та систему освіти в Україні. Визначено адміністративно-правовий статус органів управління освітою, його форми та методи, а також особливості управління навчальними закладами системи Міністерства внутрішніх справ і шляхи його вдосконалення. Охарактеризовано адміністративно-примусові заходи з метою запобігання та припинення порушень права громадян на освіту; суть, особливості, правові засади, підстави та процедури адміністративної відповідальності у сфері забезпечення даного права. Визначено напрямки вдосконалення адімністративного законодавства у сфері забезпечення права громадян на освіту. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)33 + У819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА349366

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Старцев О.В. 
Адміністративно-правове регулювання відповідальності посадових осіб органів виконавчої влади: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.В. Старцев ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2004. — 20 с. — укp.

Визначено нові спеціальні терміни щодо адміністративної відповідальності посадових осіб органів виконавчої влади України. Запропоновано комплексне поняття посадової відповідальності та визначено її елементи. Розроблено засади нової системи адміністративних та дисциплінарних стягнень відповідно до Концепції адміністративної реформи в Україні. Наведено шляхи удосконалення порядку проведення службового розслідування стосовно державних службовців. Теоретично обгрунтовано необхідність запровадження та визначено основні засади інституту правового нагляду за діями зазначених службовців, які працюють на ділянках з підвищеним ризиком вчинення корупційних правопорушень. На підставі результатів теоретичного дослідження, аналізу чинного законодавства та міжнародного досвіду розроблено пропозиції щодо комплексного вдосконалення інституту адміністративної відповідальності посадових осіб органів виконавчої влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.8 +
Шифр НБУВ: РА328669

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Огаренко Є. А. 
Адміністративно-правове регулювання діяльності вищих навчальних закладів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Є. А. Огаренко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність адміністративної правосуб'єктності ВНЗ, поняття їх адміністративно-правового статусу. Розроблено Стратегію діяльності ВНЗ. Досліджено інститут адміністративного розсуду органу державної влади у сфері регулювання діяльності ВНЗ. Удосконалено законодавче врегулювання діяльності ВНЗ. Розвинуто понятійний апарат у сфері адміністративно-правового регулювання діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського