Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (81)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (326)Реферативна база даних (19279)Книжкові видання та компакт-диски (8230)Журнали та продовжувані видання (113)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІДГОТОВКА$<.>+<.>K=МАЙБУТНЬ$<.>+<.>K=ВЧИТЕЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2454
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Рибалко 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Людмила Сергіївна Рибалко ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА367157

Рубрики:

      
3.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Крутій В.А. 
Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Крутій ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження визначено поняття "навчальна активність", види та критерії активності, умови та структуру активізації навчальної діяльності молодших школярів. Розглянуто дидактичні ігри як засіб активізації навчальної діяльності. Охарактеризовано види та структуру дидактичних ігор, методику використання їх у навчальному процесі початкової школи. Надано рекомендації вчителям початкових класів щодо керівництва дидактичним іграми на уроках. Розроблено систему дидактичних ігор, які доцільно використовувати на уроках математики та природознавства з метою активізації навчальної діяльності. Визначено основні рівні активності на різних етапах дослідницько-експериментальної роботи. Наведено результати впровадження нових форм і методів навчальної роботи, спрямованої на активізацію навчальної діяльності. Обгрунтовано ефективність використання дидактичних ігор з метою активізації навчальної діяльності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: РА315434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
5.

Грицай Н.Б. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Грицай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з даного предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій і рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обгрунтовано й експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній "Школі юного біолога" з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу "Методика позакласної роботи з біології" для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації зазначеної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено до навчального процесу загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів з метою організації позакласної роботи з даної дисципліни, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-215 +
Шифр НБУВ: РА356141

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Новицький Д.В. 
Алгебраїчні методи в теорії нейронної асоціативної пам'яті: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.02 / Д.В. Новицький ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано метод зображення вагових матриць нейронної асоціативної пам'яті (НАП) за допомогою точок на многовиді Грасмана та доведено можливість використання цього методу для створення НАП з метою узагальнення даних. Створено модель НАП, здатну до кластеризації даних, та яка дає змогу навчатися без вчителя. Розроблено метод застосування спектрального аналізу матриць для вивчення властивостей НАП. Одержано теоретичне пояснення явища відновлення частково зруйнованої асоціативної пам'яті у разі повторного навчання, досліджено природу інваріантних підпросторів ушкодженої та відновленої вагових матриць. Уперше створено та досліджено НАП, базуючись на ядерному підході, яка має збільшену ємність пам'яті та дозволяє розв'язувати більш широке коло задач. Оцінено верхню межу ємності асоціативної пам'яті з клітинною архітектурою. Експериментально доведено можливість застосування НАП у задачах розпізнавання хімічних образів (система типу "електронний ніс") та показано її переваги у порівнянні з використанням традиційних щодо цієї задачі нейропарадигм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.22 +
Шифр НБУВ: РА334778

Рубрики:

      
7.

Мошак О.В. 
Альтернативні концепції державності в політичній думці української міжвоєнної еміграції в Європі: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / О.В. Мошак ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2002. — 16 c. — укp.

Висвітлено особливості формування політичної думки української міжвоєнної еміграції в Європі, вплив на даний процес новітніх політичних ідеологій. Обгрунтовано систематизацію політичних поглядів носіїв ідеї державності. Визначено особливі та загальні риси запропонованих моделей державного будівництва. Здійснено порівняльний аналіз концепцій української державності через призму бачення представниками різних ідеологічних напрямків форми майбутньої держави, джерел та сутності розподілу влади. Досліджено зміст пропозицій щодо подолання причин бездержавності української нації, зокрема, ліквідації внутрішніх слабкостей українського визвольного руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф1(4УКР)608 + Ф055.25
Шифр НБУВ: РА320384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бондар В.П. 
Аналіз бухгалтерського балансу та прогнозування діяльності підприємства (на матеріалах хлібокомбінатів м.Києва): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / В.П. Бондар ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено потенційні можливості інформації бухгалтерського балансу на основі проміжної звітності як економічної моделі підприємства. Встановлено факт недостатнього її використання для потреб внутрішньогосподарського управління результативністю діяльності, внесено пропозиції щодо удосконалення балансу. На підставі нового підходу в аналізі бухгалтерського балансу на основі проміжної звітності розроблено методи короткострокового пасивного прогнозування, які спираються на універсальні прийоми згладжування вихідних даних балансів за певний проміжок часу (горизонтальний аналіз) та виявлено в процесі дослідження тенденції поведінки показників діяльності (статей балансу та ін. показників). Методи короткострокового пасивного прогнозування поєднані з методами активного прогнозування. Розроблено спеціальні методи щодо вибору еталона для досягнення кращих економічних показників у майбутньому. Досліджено алгоритм дії системи комплексного аналізу та короткострокового прогнозування діяльності підприємства, який може бути віднесено до алгоритмів прогнозування методом зворотного зв'язку. На базі створеного алгоритму дисертантом розроблено програмне забезпечення з впровадженням на підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-10 + У9(4УКР)290-230.38 + У052.9(4УКР)230.675.16-10 + У9(4УКР)306.751.6-230.38
Шифр НБУВ: РА313915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Мельнік Н. Ю. 
Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Ю. Мельнік ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2011. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено психологічні й організаційно-методичні умови, які детермінують досягнення вираженої професійної ідентичності в процесі навчання у ВНЗ. Розроблено й апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Розкрито особливості часових перспектив за різних статусів професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю дані риси потребують корекції та розвитку. Наведено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перспективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленості життя, на проектування образу професійного майбутнього й актуалізацію своїх професійних ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ю937.234
Шифр НБУВ: РА381017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Аносов І.П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 +
Шифр НБУВ: РА332104

Рубрики:

      
12.

Федотова О.В. 
Антропологічні підстави неорелігійних впливів на особу: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.04 / О.В. Федотова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

На підставі аксіологічної та феноменологічної методологій проаналізовано ідею духовного творення людини та розуміння її сутності в межах екорелігійних впливів на ціннісний світ особи. Показано, що сучасна плюралістична релігійність має межу, окреслену Іншим, що дозволяє відродити та оновити релігійну духовність, подолати сучасну антропологічну кризу. Доведено, що релігійність, яка визначена як людська здатність до самовизначення та самотворчості, вихід за межі наявного буття, вказує на неутилітарну ціннісну спрямованність людини до творчості ціннісно-смислової форми буття у світі та є способом самовизначення, самоактуалізації, самоздійснення людини. Зроблено висновок, що на шляху до майбутньої цивілізації зміна релігійних парадигм неминуча, що пов'язано з необхідністю оновлення та збереження національних традиційних цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю215 + Э391 +
Шифр НБУВ: РА336191

Рубрики:

      
13.

Зіборова Д.А. 
Антропологія та поетика тривалості у контексті філософії іншого: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.04 / Д.А. Зіборова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

На підставі концепцій суб'єктивної темпоральності виділено три антропологічні моделі співвідношення часу та суб'єктивності, які виходять за межі спільного бачення внутрішнього часу як тривалості й утворюють разом смисловий простір атропології тривалості. Показано, що дані моделі характеризуються акцентом на певному модусі часу, а саме: минулого, теперішнього або майбутнього, що зумовлює антропологічні характеристики. Модель "антропології пам'яті" експлікується на матеріалі філософії тривалості А. Бергсона, модель "антропології діалогу" грунтується на діалогічній філософії (М. Бубера, Ф. Розенцвейга, О. Розенштока-Хюссі, Ф. Ебнера), а модель "антропології Іншого" реконструйовано на підставі філософії Е. Левінаса. Досліджено трансформацію антропологічних характеристик у даних моделях тривалості. Увагу приділено аспекту інтерсуб'єктивності, виявлено його зв'язок зі сприйняттям тривалості та розглянуто як основний чинник процесу суб'єктивації. Запропоновано виділення антропологічних моделей тривалості як можливої методології аналізу сучасного стану філософської антропології. Проаналізовано поетику антропології тривалості як зміну мови, методів і умов побудови філософського та літературного тексту, зумовлену зміною парадигм теморальної антропології. На підставі аналізу поетики показано, що процес вкорінення у культурі антропологічних настанов відбувається як зміна мови висловлювання, спричинена трансформацією уявлення про суб'єктивну темпоральність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.2 + Ю212.132 + Ю223.32 +
Шифр НБУВ: РА363784

Рубрики:
 Час 

      
14.

Волошинова Л.В. 
Аудіовізуальні мистецтва в системі професійної мовної підготовки майбутнього фахівця у сфері міжнародних відносин: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волошинова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше визначено місце аудіовізуальних мистецтв у вітчизняній практиці професійної мовної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель використання їх художньо-естетичного, виховного, інформаційного та освітнього потенціалу в системі підготовки студентів-міжнародників. Запропоновано концепцію авторських телевізійних програм. Значну увагу приділено методичному забезпеченню застосування дидактичних і автентичних аудіовізуальних документів у процесі професійної мовної підготовки. Розвинуто принцип наочності як ефективного засобу навчання мови для спеціальних цілей, зокрема у професійній діяльності дипломатів. Досліджено питання вдосконалення процесу аналітичного спілкування студентів з екраном як професійної якості майбутнього фахівця в сфері міжнародних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА328629

Рубрики:

      
15.

Джантіміров А.Ю. 
Багаторівнева підготовка інженерно-педагогічних кадрів для професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Ю. Джантіміров ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено історико-соціальні аспекти становлення та розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано досвід підготовки педагогічних кадрів для професійно-технічної школи у країнах Європи. Визначено вимоги Болонської декларації. Систематизовано основні концептуальні та методологічні засади та принципи, за якими можливе реформування інженерно-педагогічної освіти України. На підставі визначених сучасних проблем, що стосуються підготовки та комплектування професіонально-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) інженерно-педагогічними кадрами, ретельного методологічного аналізу психолого-педагогічної складової підготовки, а також удосконаленого комплексу вимог до освітньо-кваліфікаційних характеристик даних кадрів запропоновано модель неперервної багаторівневої інженерно-педагогічної освіти в Україні та здійснення її реалізації шляхом впровадження мережі регіональних багаторівневих інженерно-педагогічних навчальних комплексів, діяльність яких має спрямовуватися на задоволення потреб регіональних ПТНЗ у педагогічних кадрах різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА354508

Географічні рубрики:

      
16.

Райтер Р.І. 
Базова технічна підготовка гімнастів на перекладині: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Р.І. Райтер ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 20 с. — укp.

Узагальнено та проаналізовано досвід теорії та практики юнацького спорту з питань підвищення ефективності процесу навчання та вдосконалення техніки сучасних складних махових вправ на перекладині. Шляхом біохімічного та системно-структурного аналізу кіноматеріалів махових вправ на перекладині досліджено їх розповсюджені форми та з'ясовано раціональні варіанти. Розкрито основні механізми згинально-розгинальних рухів у плечових і кульшових суглобах і виявлено їх оптимальні варіанти. Визначено універсально-видові та індивідуально-видові локальні компоненти махових вправ, які складають базову технічну підготовку гімнастів на перекладині. Розроблено та обгрунтовано методику навчання маховим вправам, сконструйовано тренажерні пристрої, підібрано комплекс спеціальних підготовчих вправ для правильного формування рухових навичок і прискорення процесу оволодіння базовими вправами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.611.521 + Ч516.85
Шифр НБУВ: РА317793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Петик Л. О. 
Банківські кризи та методи їх подолання: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Л. О. Петик ; Львів. держ. фін. акад. — Л., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

На основі вивчення причинно-наслідкових умов появи банківських криз, а також їх форм і видів, що є характерними для сучасного стану розвитку світової економіки, розроблено теоретичні та методологічні засади подолання сучасної кризи банківської системи України й її інститутів за допомогою методів макроекономічного регулювання й антикризового управління. Узагальнено теоретичні підходи до трактування змісту й економічної сутності банківської кризи та її різновидів, уточнено їх класифікацію, виявлено найбільш ефективні методи подолання та напрями запобігання негативним впливам можливих банківських криз у майбутньому. Запропоновано авторський підхід до організації ефективного антикризового управління на всіх рівнях банківської системи України, що сприятиме забезпеченню стабільності, надійності та безпеки розвитку всіх її інститутів, виконанню у повному обсязі покладених на них функцій і взятих зобов'язань, відновленню довіри до банківської системи з боку інвесторів, кредиторів і клієнтів банків, передусім населення. Наведено конкретні пропозиції з розробки державної програми забезпечення стабільності та безпеки банківської системи, створення законодавчого підгрунтя для її реалізації. Розроблено економіко-математичну модель фінансової стійкості комерційного банку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-97
Шифр НБУВ: РА383037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Герман Н.В. 
Безпека життєдіяльності людини в педагогічній спадщині українських просвітителів (кінця ХІХ - початку ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Герман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу літературно-педагогічної спадщини П.А.Грабовського, М.М.Коцюбинського, Лесі Українки та І.Я.Франка розкрито соціальну та історико-педагогічну сутність проблем безпеки життєдіяльності людини. Охарактеризовано негативні явища в соціально-політичній та економічній сферах суспільного розвитку, що є загрозою для життя та здоров'я людини, особливо для підростаючого покоління, які мали місце на межі ХІХ та ХХ ст. та проявилися в сучасному суспільстві. Висвітлено основні форми та методи навчально-виховної роботи у навчальних закладах освіти, використання яких за певних педагогічних умов сприятиме поглибленій обізнаності майбутніх вчителів з поглядами українських просвітителів, осмисленості ними соціальної та історико-педагогічної сутності проблем безпеки життєдіяльності людини та формуванню у них умінь і навичок урізноманітнювати відповідну навчально-виховну роботу з школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + А734
Шифр НБУВ: РА311818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Сабірзянова І.В. 
Безсмертя в контексті соціального буття (онтологічні та аксіологічні виміри феномену): автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / І.В. Сабірзянова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Проведено системний аналіз онтологічних та аксіологічних вимірів феномену безсмертя у контексті соціального буття. На підставі вивчення концепцій безсмертя у соціокультурній та історико-філософській спадщині людства систематизовано уявлення про феноменологію безсмертя та визначено семантичні контексти досліджуваного феномену. Встановлено онтологічний статус безсмертя як фундаментальної світоглядної категорії, абсолютної універсалії культури, що виконує функцію соціального зв'язку минулого, сьогодення та майбутнього та є одним з аспектів трансісторичного існування людської культури взагалі. На підставі аналізу рівнів буттєвого виявлення феномену виділено рівень загальнолюдського (абсолютні складові), локально-історичного (особливості етнічних культур) та індивідуального. Зроблено висновок про аксіологічну природу феномену безсмертя як соціокультурної цінності. Розглянуто ідею про безсмертя як аксіологічну сенсоутворювальну функцію на рівні індивідуального. Встановлено, що безсмертя як онтологічний феномен є соціокультурним інтенційним утворенням аксіологічної природи. Виявлено, що у просторово-часових межах скінченного буття даний феномен невичерпний і знаходиться поза межами світу реального досвіду та наукового знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671 + Ю216.24
Шифр НБУВ: РА372445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Гриньов А.В. 
Бізнес-планування розвитку акціонерного товариства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.В. Гриньов ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація містить теоретичне обгрунтування економічного змісту бізнес-планування розвитку акціонерної форми господарювання, методичні рекомендації щодо визначення напрямів ефективного функціонування акціонерних товариств (АТ) в умовах ринкових відносин. Розглянуто теоретичні основи розвитку акціонерних товариств на основі ефективного сполучення переваг цієї форми господарювання та бізнес-планування. Обгрунтовано роль бізнес-планування як чинника господарської діяльності в ринковій економіці. Виділено технологічну стратегію розвитку АТ як його стратегічного майбутнього. Проведено дослідження стану розвитку акціонерної форми господарювання. Запропоновано методичні рекомендації щодо розробки бізнес-плану з метою забезпечення стратегії розвитку АТ, а також моделювання оцінки його інвестиційного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського