Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (135)Тематичний інтернет-навігатор (14)Наукова електронна бібліотека (2072)Реферативна база даних (36347)Книжкові видання та компакт-диски (22783)Журнали та продовжувані видання (366)
Пошуковий запит: (<.>K=ФІЗИЧНЕ$<.>+<.>K=ВИХОВАНН$<.>+<.>K=СТУДЕНТІВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3763
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гончарова Н.М. 
Автоматизовані системи контролю фізичного стану дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.М. Гончарова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано інформативні показники фізичного стану, використані під час розробки комп'ютерної програми контролю фізичного стану дітей. Розроблено комп'ютерну програму "Monitoring", складовими якої є блоки "Діагностика", "Підручник здоров'я", "Спортивний майданчик", "Щоденник самоконтролю". Відзначено, що блочний принцип побудови програми дозволяє здійснювати автоматизований контроль фізичного стану дітей молодшого шкільного віку, містить теоретичні відомості про здоровий спосіб життя та комплекси фізичних вправ, спрямованих на підвищення рівня фізичного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 +
Шифр НБУВ: РА363975

Рубрики:

      
2.

Резнікова О.А. 
Адаптаційна трансформація психологічного захисту особистості студента: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.А. Резнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему адаптаційної трансформації психологічного захисту (ПС) особистості студента. Визначено структурно-динамічні характеристики ПС та особистісної регуляторики студентів. Проаналізовано особливості функціонування ПС в системі особистісної регуляції, формування стратегій адаптаційної поведінки в процесі трансформації ПС особистості. Доведено доцільність підвищення резистентності студентів до деструктивних факторів життєздійснення на основі удосконалення трьох рівнів механізмів особистісної саморегуляції - інструментально-експресивного, смислового та екзистенційного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14
Шифр НБУВ: РА371138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
3.

Акімова В.М. 
Адаптаційні зміни лейкоцитів периферичної крові при дії дозованого фізичного навантаження: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / В.М. Акімова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено роль лейкоцитів периферичної крові у механізмах формування адаптаційно-компенсаторних реакцій організму людей з різним рівнем функціональної активності серця за дії короткотривалого дозованого фізичного навантаження різної інтенсивності. Досліджено особливості змін показників функціональної активності лейкоцитів та ендокринну функцію тимуса у молодих нетренованих практично здорових чоловіків за умов дії двох режимів двоступеневого фізичного навантаження: на рівні 35 % та 50 % належного максимального споживання кисню (НМСК) організмом (помірного навантаження) та 75 % і 100 % НМСК (субмаксимального навантаження), у людей, хворих на стабільну стенокардію, за умов дії помірного навантаження. Встановлено, що протягом першої години після фізичного навантаження як помірної, так і субмаксимальної інтенсивності у здорових людей виникають зміни популяційного складу лейкоцитів крові, виражені у зниженні вмісту лімфоцитів, Т-лімфоцитів, Т-хелперів та Т-цитотоксичних лімфоцитів та зростанні вмісту нейтрофільних гранулоцитів, у той час як загальна кількість лейкоцитів не змінюється. Встановлено стимулювальний ефект фізичного навантаження на показники неспецифічної резистентності організму здорових нетренованих осіб: зростання бактерицидної активності нейтрофілів і тенденцію до активації фагоцитарної функції.Встановлено, що фізичне навантаження помірної інтенсивності у людей, хворих на стабільну стенокардію, викликає зниження кількості Т-хелперів і зростання Т-цитотоксичних лімфоцитів. Вірогідних змін інших показників імунореактивності не встановлено. Показано, що помірне та субмаксимальне фізичне навантаження у здорових чоловіків викликає, в основному, розвиток неспецифічної адаптаційної реакції активації, яка свідчить про стимулювальний вплив обраних режимів фізичного навантаження на імунну систему. Встановлено, що у 25 % осіб, хворих на стабільну стенокардію, вплив помірного фізичного навантаження має стресовий характер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7 + Е70*732.242 +
Шифр НБУВ: РА349048

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
4.

Куркчи О.Е. 
Адаптаційні реакції, що розвиваються у студентів при тривалій роботі з персональними комп'ютерами: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.Е. Куркчи ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено адаптаційні реакції, що формуються у студентів за умов тривалої роботи з персональними комп'ютерами. За результатами проведених досліджень установлено зміну адаптаційного потенціалу серцево-судинної системи, формування неспецифічних адаптаційних реакцій, посилення симпатичної регуляції, зниження функцій пам'яті, зміну біоритмологічних показників, зменшення продукції мелатоніну в обстежених українських і малазійських студентів. На підставі даних індивідуального оцінювання більш значні зрушення виявлено в іноземних студентів. У процесі виявлення симптомів гіперчутливості до дії електромагнітних полів персональних комп'ютерів більшу кількість гіперсенситивів зафіксовано серед малазійських студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*716-633.4 + Р124.04 +
Шифр НБУВ: РА366524

Рубрики:

      
5.

Нечай С.П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.П. Нечай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей-сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2
Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Майданюк О.В. 
Адаптація серцево-судинної системи кваліфікованих спортсменок у синхронному плаванні протягом річного циклу підготовки: Автореф. дис. канд. з фіз. виховання та спорту: 24.00.01 / О.В. Майданюк ; Держ. НДІ фіз. культури і спорту {Київ}. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено адаптаційні зрушення системної та периферичної гемодинаміки спортсменок різного віку та спортивної кваліфікації в різні періоди підготовки. Встановлено, що заняття синхронним плаванням супроводжуються значними адаптаційними змінами системної та регіонарної гемодинаміки; характер та спрямованість виявлених адаптаційних зрушень відрізняються у спортсменок різного віку та спортивної кваліфікації. Визначено, що від підготовчого до змагального періоду у спортсменок, що брали участь у дослідженні, відбувається збільшення УІ, СІ, W, зменшення ЗПОС, а також збільшення наповнення судин великих півкуль головного мозку артеріальною кров'ю, зменшення асиметрії парних гемодинамічних показників, тонусу артеріол та венул, що свідчить про збільшення функціональних резервів та адаптаційного потенціалу серцево-судинної системи спортсменок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.175.709-111 +
Шифр НБУВ: РА328342

      
7.

Зданевич Л.В. 
Адаптація студентів педагогічних училищ до нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Зданевич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Подано узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення, розвитку проблеми адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено та проаналізовано базові поняття дослідження, особливості організації навчального процесу та специфічні ознаки осіб, що навчаються за умов педагогічного училища. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель системного дослідження процесу адаптації студентів нового прийому до умов життєдіяльності, експериментально доведено ефективність її використання з метою діагностики особливостей перебігу адаптаційного періоду. На підставі результатів діагностичного дослідження представлено психолого-педагогічну програму роботи з першокурсниками та доведено позитивний вплив формуючого експерименту на перебіг процесу адаптації студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.350.0
Шифр НБУВ: РА326970

Рубрики:

      
8.

Шик М. П. 
Адаптація студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Шик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні та структурно-змістові засади сучасної неперервної педагогічної освіти, визначено місце та функціональну роль педагогічного коледжу в ній. З'ясовано сутність адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, розроблено та теоретично обгрунтовано її структуру. Проведено педагогічну діагностику вихідних рівнів адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, визначено та розглянуто педагогічні умови успішної адаптації в процесі фахової підготовки й експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено й упроваджено в практику професійної підготовки студентів педагогічного коледжу авторський спецкурс "Технології адаптації до професійної діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА373944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
10.

Тучак Р.М. 
Адміністративно-правові засади боротьби з корупцією: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Р.М. Тучак ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито суть і зміст поняття "корупція". Розглянуто актуальні питання щодо історичного становлення цього негативного явища та його аспектів. На підставі аналізу національного законодавства визначено напрямки державної політики у дослідженій сфері та вивчено міжнародний досвід з метою з'ясування можливості його використання в Україні. Наголошено на необхідності наукового дослідження компетенції органів, уповноважених здійснювати боротьбу з корупцією, а також порядку та форм їх діяльності. Установлено, що чітка класифікація суб'єктів боротьби з корупцією за групами залежно від основних завдань їх роботи, може допомогти у подальшому розподілі конкретних повноважень для кожного суб'єкта з метою збільшення якості їх взаємодії та роботи у різних сферах суспільних відносин. Досліджено питання щодо запобігання та припинення корупційних діянь. Зазначено, що антикорупційна діяльність державних органів усіх рівнів має базуватися на вихованні громадян України на засадах нетерпимості до проявів корупції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.8 + Х819(4УКР)072.8 +
Шифр НБУВ: РА354156

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Миськів Л.І. 
Адміністративно-правові засади діяльності вищих навчальних закладів МВС України з питань морально-правового виховання курсантів: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.І. Миськів ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності ВНЗ МВС України, її мету, завдання, функції та методи щодо морально-правового виховання курсантів. Охарактеризовано нормативно-правові засади морально-правового виховання, адміністративно-правовий статус його суб'єктів. Розкрито сутність та систему адміністративно-правових засобів морально-правового виховання курсантів. Запропоновано шляхи удосконалення адміністративно-правових засад діяльності ВНЗ МВС України з питань морально-правового виховання курсантів. Наведено рекомендації з удосконалення теоретико-правових засад і практичної діяльності ВНЗ МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р3 + Х819(4УКР)112.010.23 +
Шифр НБУВ: РА361501

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
12.

Драчук С.П. 
Аеробна та анаеробна продуктивність організму юнаків 17 - 19 років при застосуванні різних режимів фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / С.П. Драчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення фізичної працездатності, аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності організму, а також якісних параметрів рухової діяльності студентів встановлено, що заняття за існуючою "Базовою навчальною програмою для вищих навчальних закладів освіти України з фізичного виховання" є неефективними щодо підвищення рівня фізичного здоров'я молоді чоловічої статі віком 17 - 19 років. Шляхом вивчення ефективності впливу фізичних тренувань різного спрямування на аеробну й анаеробну (лактатну) продуктивність організму розроблено тренувальні програми з фізичного виховання, які підвищують рівень фізичного стану студентської молоді чоловічої статі. Досліджено кореляційний взаємозв'язок між рівнем аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності та проявом якісних параметрів рухової діяльності у представників чоловічої статі віком 17 - 19 років. Встановлено, що відносні показники максимального споживання кисню та максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв є більш об'єктивними для характеристики ефективності впливу занять з фізичного виховання на функціональний стан організму, ніж показники якісних параметрів рухової діяльності, які використовуються у вищих навчальних закладах для моніторингу соматичного здоров'я. Вперше обгрунтовано доцільність використання відносного показника максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв для оцінки ефективності впливу фізичних тренувань на рівень фізичного здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7 + Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА344001

Рубрики:

      
13.

Буруковська Н.В. 
Аксіологічний вимір методологічних тенденцій гуманітарного знання: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.02 / Н.В. Буруковська ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено філософський аналіз ролі аксіологічного аспекту в сучасних методологіях гуманітарних наук. Створено аксіологічно організовану епістеміологічну концепцію в сфері гуманітарного знання, яка дозволила обгрунтувати значення творчого діяльності в гуманітаристиці. Проведено компаративний аналіз художніх текстів сучасних класиків світової літератури як реального підгрунтя філософії модерну та постмедерну, доведено їх вплив на тенденції розвитку методології гуманітарних досліджень. Виявлено, що поява нового методологічного інструментарію в межах гуманітарного знання, певним чином, пов'язана зі зростанням ролі аксіологічного фактора (становлення, мета, наслідки дослідження). Обгрунтовано, що без вирішення однієї з найголовніших проблем сучасної філософської освіти - повноцінного діалогу суб'єктів на креативному рівні - суспільство не може розв'язати проблему виховання та розвитку творчої особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.42в055
Шифр НБУВ: РА317264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Марчук М.Г. 
Аксіологічний потенціал наукового знання: поняття, структура, спосіб актуалізації: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.09 / М.Г. Марчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 40 с. — укp.

Розроблено модель аксіосфери культури, яка розширює можливості змістовного дослідження ціннісних аспектів наукового знання. По-новому трактовано взаємозумовленість аксіологічних (епістемічних, етичних, естетичних) потенцій знання, необхідність їх узгодженої реалізації в процесі наукового дослідження, що випливає з ідеї гармонійного співвідношення Істини, Добра, Краси в системі ціннісних орієнтацій вченого та розуміння реальної небезпеки гіпертрофірованого розвитку в якомусь одному напрямі. Здійснено спробу реабілітувати інтуїтивно-підсвідому, не завжди явно виражену релігійну, сакрально-метафізичну потенцію методологічного мислення вченого, зумовлену потребою гармонізації віри і знання та пов'язаної з інтенцією на цінність абсолютного Блага - кінцевої мети та вищого смислу всіх актів самоствердження людини в світі. Показано плідність, ефективність і практичну значущість аксіологічної теорії знання в процесі переосмислення завдань освіти та виховання, вирішальне значення ціннісного потенціалу мислення в конструюванні загальнонаукової картини світу на засадах еволюціонізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217.2 + Ю25в +
Шифр НБУВ: РА323802

Рубрики:

      
15.

Барліт О.О. 
Аксіологічні засади ставлення школярів до природи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Барліт ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено педагогічну проблему вдосконалення сучасної системи екологічної освіти школярів на основі інтеграції прогресивних здобутків вітчизняної педагогічної теорії та практики кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховний процес. На підставі ретроспективного аналізу педагогічних концепцій вітчизняних науковців розвинуто педагогічну модель формування аксіології природи (О. Герд, М. Сумцов), грунтуючись на етнокультурній варіативності й інвайронментальних чинниках (С. Русова, І. Стешенко), етико-естетичних і психологічних механізмах єднання людини з природою (Б. Грінченко, М. Грот). Доведено необхідність застосування аксіологічного підходу як продукту синтезу наукового філософського, педагогічного, психологічного, культурологічного знання, що передбачає взаємодію всіх суб'єктів освіти та їх ставлення до світу за етичними принципами, доповнює простір навчання та виховання ціннісними настановами та відкриває можливості для етноантропологічного спрямування екологічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА362803

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

      
16.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Картавих О.В. 
Аксіологічні основи формування загальної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Картавих ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови та аксеологічні засади удосконалення загальної культури особистості з використанням джерел вітчизняної та світової культури. Описано педагогічні принципи, розроблено методи і форми підвищення загальної культури студентів вищого технічного навчального закладу. Висвітлено нові технології набуття гуманітарних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Грицюк В.І. 
Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.І. Грицюк ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено вплив рухливих ігор на розвиток дитячого організму розумово відсталих школярів. Доведено, що на відміну від нормально розвинутих, аномальні діти потребують серйозного вдосконалення мотиваційної, інтелектуальної, зокрема, рухової сфер у зв'язку з наявними у їх статусі незворотними хворобливими процесами, що призводить до зниження навчально-корекційних потенцій розвитку. Особливо сприятливими для таких кумулятивних педагогічних впливів є молодший шкільний вік. На підставі результатів даних досліджень розроблено модель уроків фізичного виховання, загальноосвітнього циклу, позакласних та позашкільних заходів з активним використанням ігрової діяльності розумово відсталих школярів як засобу розвитку та соціалізації за умов сучасного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Шифр НБУВ: РА309310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Фурман О.А. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів біології у процесі навчання інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Фурман ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Зазначено, що вирішення проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання інформатики вимагає системного підходу. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики. Встановлено, що використання методів активного навчання та задач професійного спрямування дає змогу поглибити розуміння студентами навчального матеріалу, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики студентів-біологів у ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА367450

Географічні рубрики:

      
20.

Дембіцька С. В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю у процесі вивчення фізики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Дембіцька ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 16 с.: рис. — укp.

Розроблено методику активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю у процесі вивчення фізики, розкрито її взаємозв'язок з формуванням у студентів фахового інтересу. Обгрунтовано можливість формування економічного мислення в процесі вивчення фізики. Удосконалено методику навчання фізики у коледжах економічного профілю на лекційних і практичних заняттях на основі фахової спрямованості курсу фізики. Запропоновано систему дієвих методів і засобів та умови їх реалізації, що забезпечують активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА382409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського