Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (507)Книжкові видання та компакт-диски (785)Журнали та продовжувані видання (323)
Пошуковий запит: (<.>U=С40$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шевцов А. Г. 
Освітні основи системи реабілітування осіб з обмеженнями життєдіяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / А. Г. Шевцов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 46 с. — укp.

Проведено освітній аналіз явищ реабілітаційної дійсності, досвіду корекційно-реабілітаційних установ, еволюції системи реабілітування як суспільного інституту в історичній перспективі. Розглянуто питання реабілітаційної системології, корекційної андрагогіки, реабілітаційного менеджменту, професійної підготовки реабілітологів. З'ясовано багатоаспектні проблеми моделювання реабілітаційних об'єктів і процесів у межах постнекласичної системно-синергетичної парадигми. Побудовано теоретичні основи реабілітології як міждисциплінарної науки, що функціонує на суміжжі корекційної педагогіки, психології, медицини, соціальної роботи, техніки, філософії, права тощо. Доведено універсальну роль освітніх основ як системотвірного чинника комплексного соціального реабілітування й інтегральних реабілітаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + С5*652*423.3
Шифр НБУВ: РА371047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Хлопоніна Н.Є. 
Вплив рольових очікувань подружжя на характер сімейного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.Є. Хлопоніна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Вивчено особливості сімейно-рольової взаємодії, сімейно-рольової сумісності подружжя стосовно різних сфер сімейних цінностей. Розглянуто взаємозв'язок рівня конфліктності у різних сферах сімейно-рольової взаємодії з показниками сімейного благополуччя. Теоретично обгрунтовано поняття "рольові очікування" стосовно сімейно-рольової взаємодії подружжя. Визначено властивості сімейних рольових очікувань, що істотно впливають на характер сімейного спілкування та показники сімейного благополуччя. Установлено значущий взаємозв'язок між суб'єктивною задоволеністю шлюбом і оцінкою подружжям рівня конфліктності у сферах подружньої підтримки й емоційного комфорту (єдиний емпіричний показник сімейного благополуччя). Виявлено комплексний характер узгодженості рольових очікувань, особистісної значущості та подружньої узгодженості сімейних цінностей, рольової адекватності подружжя, рівня конфліктності у різних сферах сімейно-рольової взаємодії (за принципом кругової каузальності). Запропоновано модель шлюбної мотивації - спрямованості на шлюбного партнера та сімейну систему, модель подружніх стосунків на підставі ступеня узгодженості функціонально-рольової системи сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-73 + С40(4Укр) + С5*5*344*332.1-723.25 +
Шифр НБУВ: РА351645

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Халамендик В.Б. 
Інфраструктура соціальної роботи: філософсько-методологічний аналіз: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / В.Б. Халамендик ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 32 с. — укp.

Наведено цілісну концепцію інфраструктурного забезпечення соціальної роботи за умов формування та розбудови соціально-орієнтованої держави. Соціальну роботу представлено як вид продуктивної діяльності людини та системне утворення, що потребує певного інфраструктурного забезпечення. Обгрунтовано соціально-філософський сенс концепту "інфраструктура соціальної роботи", його природу, суть, зміст, морфологічний і функціональний виміри. Проаналізовано процес управління розвитком такої інфраструктури та визначено шляхи його оптимізації. Запропоновано евристичну модель функціонування об'єктів інфраструктури даної роботи в соціально-орієнтованій державі. Визначено тенденції модернізації соціальної інфраструктури в країнах Європейського Союзу, процес її формування в Україні, проблеми та перспективи інтеграції національної та європейської систем соціальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*311.2 + С40 в +
Шифр НБУВ: РА349991

Рубрики:

      
4.

Собчак Н.М. 
Зміст і форми професійної підготовки соціальних працівників у системі неперервної освіти США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Собчак ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано становлення та розвиток соціальної роботи як виду професійної діяльності, визначено особливості її функціонування на сучасному етапі та розкрито вимоги до підготовки соціальних працівників. Розглянуто зміст і форми організації підготовки фахівців соціальної роботи різних рівнів, розкрито специфічні риси їх теоретичного та практичного навчання, виявлено особливості організації післядипломної освіти. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки даних фахівців у вищих навчальних закладах США та України. Наведено рекомендації щодо можливостей використання провідних ідей зарубіжного досвіду у розбудові національної вищої школи та системи соціальної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(7СОЕ) + С40(7США) +
Шифр НБУВ: РА329752

Рубрики:

      
5.

Слозанська Г. І. 
Професійна підготовка соціальних працівників у вищих навчальних закладах Австралії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. І. Слозанська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено системи професійної підготовки соціальних працівників в Австралії. Охарактеризовано її структурні компоненти (допрофесійна підготовка, різнорівнева професійна підготовка у ВНЗ і післядипломна освіта). З'ясовано особливості їх функціонування (підпорядкованість соціальної освіти концепції "навчання упродовж усього життя" та вимогам міжнародних стандартів, автономність університетів у розробці та реалізації освітньо-професійних програм, диверсифікація освітньо-кваліфікаційних рівнів, упровадження подвійних спеціальностей і спеціалізацій інтегрованого характеру тощо). Розкрито роль Асоціації соціальних працівників Австралії у процесі професійної підготовки соціальних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(8АВС) р
Шифр НБУВ: РА384924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Сила Т.І. 
Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.І. Сила ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено соціально-психологічний аналіз професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості й охарактеризовано детермінанти даного феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції у соціальній роботі. Емпірично встановлено, що соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі обумовлюються системою репрезентативних ціннісних уявлень соціальних працівників та клієнтів, мотиваційно-цільовими компонентами взаємодії, рівнем перцептивно-інтерактивної компетентності фахівців. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі: технологічний, альтруїстичний, продуктивний, непрофесійний. Розроблено соціально-психологічний треніг професійної інтеракції для соціальних працівників. Науково обгрунтовано необхідність врахування інтерактивного підходу у соціальній роботі під час розробки освітніх стандартів підготовки соціальних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1 + С40(4УКР) + Ю949.241 +
Шифр НБУВ: РА350474

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Романова Н.Ф. 
Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Романова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-управлінську модель студентської соціальної служби вищого навчального закладу (ВНЗ), метою діяльності якої є успішна соціалізація й соціальне становлення студентської молоді під час навчання у вищій школі. Запропонована модель містить алгоритм розробки структури суспільної системи та структури взаємодії у процесі реалізації соціальних програм у студентському середовищі. Досліджено сучасні соціальні проблеми студенства, сформовано соціальні програми за напрямками соціальної роботи, які є особливо актуальними та потребують оперативного вирішення. Визначено роль молоді в системі управління ВНЗ, запропоновано технологію її практичної реалізації та з'ясовано необхідні умови запровадження у студентському середовищі. Експериментально доведено ефективність роботи студентської соціальної служби як складової системи управління виховним процесом ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч312(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335349

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Поснова Т.П. 
Соціально-психологічні чинники політичної соціалізації студентської молоді: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.П. Поснова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено соціально-психологічні чинники політичної соціалізації студентської молоді. Здійснено теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики. Розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентів. З'ясовано роль вищого навчального закладу як важливого соціального інституту освіти у процесі входження нової генерації до політичного життя українського суспільства. Наведено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації. Виявлено її особливості стосовно студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Визначено систему особистісних і політичних цінностей сучасної молоді. Запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + С5*666*5*333.91 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355652

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Попович Г.М. 
Умови інституціалізації соціальної роботи в Україні: Автореф. дис... канд. соціолог. наук: 22.00.03 / Г.М. Попович ; НАН України. Ін-т соціол.. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні умови інституціалізації соціальної роботи: спрямованість на потреби (індивідів і соціальної безпеки суспільства), легітимацію (пояснення, виправдання та узаконення дій з надання допомоги), професіоналізацію. На підставі феноменологічної методології систематизовано її теоретичний розвиток. Висвітлено фактори професійного становлення соціальної роботи в Україні на межі XIX - XX ст. Розглянуто особливості сучасного відновлення та міждисциплінарний статус даної професії. Встановлено, що в інституційній структурі суспільства соціальна робота є додатковим соціальним інститутом, орієнтованим на розв'язання проблем, зумовлених негативними діями або бездіяльністю базових інститутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА330308

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Петрунько О. В. 
Соціалізація дитини в агресивному медіасередовищі: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / О. В. Петрунько ; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. — К., 2010. — 32 с. — укp.

Розглянуто філо- й онтогенетичні засади й адаптаційно-захисний потенціал соціалізації як механізм самовідтворення соціумів. Проаналізовано феномен сучасного медіасередовища, зокрема, його зміст та якісні ознаки, які дають підстави кваліфікувати його як агресивне та потенційно деструктивне. Досліджено ризики соціалізації в агресивному медіасередовищі, які активуються за умов послаблення традиційних інститутів соціалізації та некомпетентного споживання медіа. Визначено ефекти медіасоціалізації та висвітлено шляхи оптимізації соціалізаційного процесу в агресивному медіасередовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю959.51-61 + С40(4УКР) в2:Ю9
Шифр НБУВ: РА376833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Пічкар 
Система підготовки фахівців соціальної роботи у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Олена Павлівна Пічкар ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. В.Гнатюка. — Тернопіль, 2002. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4ВЕЛ) п/р + С40(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА321389

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Ольхович О.В. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з біженцями у вищих навчальних закладах США і Канади: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Ольхович ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено систему підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями у ВНЗ США та Канади. Визначено суть і зміст понятійного апарату у дослідженій сфері. Розкрито основні фактори, які впливають на процес професійної підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями. Проаналізовано особливості даної підготовки працівників у ВНЗ США та Канади. Висвітлено її зміст і технології. Проаналізовано вітчизняний досвід соціальної роботи з біженцями та підготовки відповідних фахівців. Окреслено можливості творчого використання зарубіжного досвіду підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями у ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч484(7СПО) + С40(7) +
Шифр НБУВ: РА356340

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Ніколіна І. І. 
Діагностика соціального розвитку регіону як складова механізму державного управління: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / І. І. Ніколіна ; Одес. регіон. ін-т держ. упр., Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено соціальну діагностику як методологічний інструмент органів публічної влади для вивчення соціального стану, існуючих проблем і тенденцій у соціальному розвитку та створення інформаційної бази для аналізу й об'єктивного оцінювання результатів регіональної соціальної політики. Розкрито залежність механізму державного управління в сфері соціальної політики від структури населення з метою формування та реалізації перспективної, багатовекторної, багатоаспектної соціальної політики, що покликана враховувати потреби, інтереси, цінності кожної з груп у соціальному, економічному та культурному плані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*25(4УКР-4) + С40(4УКР) в2: Х819 + Х819(4УКР)011.2-97
Шифр НБУВ: РА371835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Мельничук І. М. 
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Мельничук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 42 с. — укp.

Здійснено фундаментальне дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у ВНЗ. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій відображено в структурно-функціональній моделі, яка складається з цільового, концептуального, практичного, діяльнісного, діагностичного та результативного компонентів, об'єднує засоби інтерактивних технологій у навчальні тренінги, поєднує способи діяльності студентів і педагогічні дії у процесі реалізації визначених передумов і педагогічних умов, що комплексно впливають на професіогенез майбутніх соціальних працівників і як результат - уможливлюється підвищення рівня готовності студентів до професійної діяльності. Впроваджено у науковий обіг специфічний принцип професійного занурення. Доведено, що формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності передбачає професійну ідентифікацію студентів під час навчання у ВНЗ та оптимізується завдяки впровадженню варіативної навчальної дисципліни "Тренінг професійної ідентичності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р + Ч481.24
Шифр НБУВ: РА383541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Міщенко О.М. 
Обгрунтування та розробка системи надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.03 / О.М. Міщенко ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця МОЗ України. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Вперше в Україні науково обгрунтовано та впроваджено механізми удосконалення системи надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам з урахуванням їх індивідуально-популяційних особливостей. Розроблено методику вивчення й оцінювання якості життя дітей-інвалідів, складено універсальну інформаційно-прогностичну матрицю та математичну модель факторів для визначення даного показника. Досліджено рівні якості життя дітей-інвалідів на індивідуальному та популяційному рівнях, виявлено фактори, які її обмежують. З використанням модифікованої методики досліджено соціально-психологічні особливості дітей-інвалідів і виявлено основні фактори, які впливають на їх розвиток. Обгрунтовано необхідність участі у роботі з даною категорією дітей лікарів-психологів і психотерапевтів. Розроблено методику кількісного інтегрального оцінювання забезпеченості дітей-інвалідів медико-соціальною допомогою на основі якісних характеристик. Встановлено індивідуальні та популяційні рівні надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам і виявлено основні фактори, які впливають на її забезпечення. Розроблено модель медико-санітарної реабілітації дітей-інвалідів і систему надання їм медико-соціальної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)297 + Р11(4УКР)442 + С40(4УКР) + С5*423.3 +
Шифр НБУВ: РА362496

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Лук'янова Н. Л. 
Державна політика щодо дітей та молоді в новітній Україні в умовах трансформаційних змін: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Н. Л. Лук'янова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розроблено концептуально-методологічні засади формування та практичної реалізації державної політики щодо дітей та молоді у світі та новітній Україні за сучасних умов. Визначено дітей та молодь як специфічні соціально-демографічні групи суспільства, державу й її політико-правові, організаційно-методичні засади, які у поєднанні створюють відповідні механізми для ціннісних орієнтацій, соціальної адаптації, розвитку та соціалізації молоді як у власних, так і суспільних інтересах. Доведено, що політика держави щодо молодого покоління, сім'ї є ефективною та дієвою лише за умов цілісної діяльності усіх суб'єктів даного процесу, за активної участі в ньому самих громадян, їх об'єднань та організацій. Обгрунтовано стратегічні напрями вдосконалення державної молодіжної, сімейної політики за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)6 + С40(4УКР)
Шифр НБУВ: РА376513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Лосієвська О.Г. 
Когнітивні чинники суїцидальної поведінки підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Г. Лосієвська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто чинники, прояви та способи корекції суїцидальної поведінки у підлітків. Показано, що для осіб, яким не властиві патопсихологічні якості, у становленні суїцидальної поведінки визначальними є соціально-психологічні чинники, що проявляються у вигляді когнітивних процесів. З'ясовано, що домінуючим фактором суїцидальної поведінки у підлітків виступає наслідування поведінкових взірців, сформованих субкультурою. Встановлено, що у даний спосіб виникають усі конформістські мотиви суїцидальності. Визначено, що підліткова субкультура, що містить елементи автономності, ригористичності, максималізму, нігілізму, конформізму, посутньої текстуальності та проявляється в ігрових формах, не лише не має застороги проти суїцидальності, а навпаки - за своєю структурою сприятлива для формування суїцидальних сценаріїв та їх реалізації. Показано, що чинники суїцидальної поведінки у підлітків не актуалізуються у разі наявності високого ступеня розвитку особистісної та соціальної рефлексії, зокрема, розуміння відносності соціальних феноменів і вироблення особистісного соціального іделу, усвідомлення цінності власного життя як об'єктивного уможливлення наближення до обраного взірця. Встановлено, що прояв суїцидальних тенденцій вимагає психокорекційного впливу. Показано ефективність розвитку соцієтальних характеристик підліткових груп як засобу профілактики становлення суїцидальної поведінки. Розроблено й апробовано спеціальну програму, спрямовану на попередження суїцидальної поведінки у підлітків, яку рекомендовано використовувати для профілактичної та психокорекційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю952.14 + С5*362 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА344476

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
18.

Кунцевська А.В. 
Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.В. Кунцевська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено модель чинників виникнення інтраперсональних конфліктів у діяльності соціальних працівників. Показано, що їх виникнення обумовлене неадекватним відображенням у професійній свідомості фахівців наявних протиріч у функціональній структурі соціальної роботи. Запропоновано типологію інтраперсональних конфліктів, побудовано ієрархічну модель їх структури та розкрито характер перебігу. Охарактеризовано "ситуативний", "нормативно-цільовий", "нормативно-ціннісний" та "ціннісно-ситуативний" різновиди інтраперсональних конфліктів. Виділено найбільш значущі етапи особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації, зокрема, рефлексивне усвідомлення факту наявності інтраперсонального конфлікту, артикулювання змісту та якості переживання, експресивне виявлення переживання, вироблення фахівцем індивідуальної стратегії подолання інтраперсонального конфлікту. Виокремлено чотири найбільш поширені серед соціальних працівників стратегії подолання інтраперсонального конфлікту : "відчуження", "моделювання", "зміна позиції", "знецінення". Розроблено тренінг позитивного переживання інтраперсональних конфліктів у соціальній роботі для фахівців і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + С5*333.7*18 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА344151

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Кулікова А.Є. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у вищих навчальних закладах Швеції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Є. Кулікова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти становлення соціальної роботи та системи підготовки фахівців для цієї галузі у Швеції. Запропоновано нові підходи до періодизації історії соціальної роботи. Виявлено й узагальнено чинники впливу на систему вищої освіти Швеції. Визначено тенденції розвитку системи підготовки соціальних працівників. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку соціальної роботи з дітьми та молоддю. На підставі порівняльного аналізу навчальних програм підготовки фахівців соціальної роботи з дітьми та молоддю різних рівнів виявлено структуру й особливості організації теоретичного та практичного навчання соціальних працівників у Швеції. Досліджено й охарактеризовано зміст, форми та провідні методи системи різнорівневої теоретичної та практичної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у ВНЗ Швеції. Розроблено рекомендації щодо використання шведського досвіду даної підготовки у системі ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4ШВЕ)3 + С40(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА366525

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Коняєва Л.Д. 
Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.Д. Коняєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів теоретичного аналізу виділено основні особливості соціалізації підлітків у взаємозв'язку з формуванням їх особистісної ідентичності. Визначено й обгрунтовано критерії оцінювання успішності соціалізації підлітків. Обгрунтовано зв'язок психологічних особливостей і успішності цього процесу у підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом їх особистісної ідентичності. Виділено основні чинники позитивного впливу даної діяльності на розвиток особистісної ідентичності у підлітковому віці. З'ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків. Здійснено емпіричне дослідження та проаналізовано зв'язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спортсмени мають розвинену структуру ідентичності з домінуванням ідентифікацій з суб'єктом діяльності взагалі та спортивної зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної соціалізації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну їх соціалізацію. Підтверджено положення, що особливості і характер соціалізації підлітків визначаються особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спортсменів сприяє домунівання у структурі їх особистісної ідентичності ідентифікацій з суб'єктом діяльностї взагалі та спортивної - зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ю952.1-734 + Ю984.3-723 +
Шифр НБУВ: РА357953

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського