Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (898)Книжкові видання та компакт-диски (1050)Журнали та продовжувані видання (123)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Толстоухова С.В. 
Організаційно-педагогічні основи функціонування системи соціальних служб для молоді: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Толстоухова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Проаналізовано історичні та сціално-культурні передумови становлення соціальних служб для молоді, розкрито їх організаційно-педагогічні принципи діяльності як системи. Розроблено й апробовано нові програми навчання соціальних робітників, запропоновано інноваційні техноглогії їх реалізації. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності роботи системи соціальних служб для молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 (4УКР) + С5*423,122
Шифр НБУВ: РА316120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

      
2.

Пічкар 
Система підготовки фахівців соціальної роботи у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Олена Павлівна Пічкар ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. В.Гнатюка. — Тернопіль, 2002. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4ВЕЛ) п/р + С40(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА321389

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Рудь М.В. 
Формування громадянських якостей старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи (в умовах полікультурного регіону): Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.05 / М.В. Рудь ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Визначено суть і зміст процесу формування громадянських якостей старшокласника, виявлено його основні сфери. Проведено історико-педагогічний аналіз проблеми громадянського виховання особистості на Україні. Простежено генезис уявлень українських філософів і педагогів щодо факторів формування громадянських якостей людини, ролі регіонального компонента та полікультурного середовища в громадянському становленні особистості. Визначено основні технологічні соціально-педагогічні умови та висвітлено основні шляхи, форми й методи громадянського виховання старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи полікультурного регіону. Сформульовано деякі рекомендації щодо найбільш загальних питань формування громадянських якостей старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч312
Шифр НБУВ: РА321237

Рубрики:

      
4.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Штефан Л.А. 
Становлення та розвиток соціальної педагогіки як науки в Україні (20 - 90-ті рр. ХХ ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.А. Штефан ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 43 с. — укp.

Відтворено еволюцію соціальної педагогіки як самостійної галузі наукового знання в Україні в 1920 - 1990-х рр. На підставі аналізу конкретно-історичних обставин та зв'язків соціальної педагогіки з іншими науками про людину визначено етапи розвитку цієї науки: 1920-ті - перша половина 1930-х рр. - інтенсивної розробки соціально-педагогічної теорії та практики; друга половина 1930-х - перша половина 1950-х рр. - нагромадження практичного досвіду соціальної роботи; друга половина 1950-х - перша половина 1980-х рр. - відродження соціальної педагогіки в системі наук про людину; друга половина 1980-х - 1990-ті рр. - розвитку соціальної педагогіки як системи. Розкрито суть соціальної педагогіки як науки, суспільно-політичні, соціально-економічні й організаційно-педагогічні передумови її зародження. Узагальнено зміст, провідні напрями, форми та методи соціально-педагогічної діяльності, що стосується роботи з дітьми різних категорій на кожному з етапів розвитку соціально-педагогічної теорії. Виявлено й охарактеризовано провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної науки в досліджуваний період. Визначено перспективи творчого використання прогресивних ідей соціально-педагогічної теорії та практики за сучасних умов України. Виявлено та угруповано прогностичні тенденції розвитку цієї науки в XXI ст. Введено до наукового обігу значну кількість невідомих і маловідомих архівних документів, окремих фактів та теоретичних положень, пов'язаних з еволюцією соціально-педагогічної теорії та практики в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА322811

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Тернопільська В.І. 
Формування соціальної відповідальності старшокласників у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.І. Тернопільська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

З'ясовано суть і зміст понять "відповідальність", "соціальна відповідальність", "позанавчальна виховна діяльність у закладах нового типу", "учнівське самоврядування", "види предметно-перетворювальної діяльності старшокласників", "тренінг суб'єкт-суб'єктної взаємодії". На підставі теоретичного аналізу виявлено компоненти соціальної відповідальності сучасних старшокласників (емотивний, когнітивний і практичний), при цьому всі компоненти в реальному педагогічному процесі взаємодіють, утворюючи системну якість. Розроблено сутнісну структуру соціальної відповідальності страшокласників. Визначено та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови формування соціальної відповідальності старшокласників у відповідності з зазначеною структурою. Відзначено, що серед шляхів її формування визначальними є включення учнів до вивчення факультативного курсу "Соціальна відповідальність особистості: психолого-педагогічний аспект", у тренінги суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Розглянуто напрями предметно-перетворювальної діяльності старшокласників-ліцеїстів, визначено роль діяльності учнівського самоврядування та участі юнаків і дівчат у дослідно-пошуковій, суспільно-корисній та предметно-перетворювальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА323464

Рубрики:

      
7.

Рассказова О.І. 
Організація творчої діяльності учнів у позашкільному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.І. Рассказова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

На підставі результатів вивчення сучасних філософських та психолого-педагогічних наукових праць з проблем творчості проаналізовано провідні концептуальні положення теорії творчості та на їх базі обгрунтовано доцільність застосування у дослідженні наукових підходів: діяльнісного, що дає змогу охарактеризувати суттєві компоненти творчої діяльності учнів, а також функціонального, з використанням якого здійснено визначення функцій такої діяльності. Розглянуто позашкільний заклад як систему, в якій реалізується соціально-педагогічний процес. Грунтовно проаналізовано особливості даного процесу та визначено творчий аспект основних його компонентів (мети, принципів, змісту, методів і форм). Вивчено рівні дозвільної діяльності: споживання, творчості, екстеріоризації. Запропоновано етапний характер організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільного закладу, визначено відповідні засоби соціально-педагогічного забезпечення на кожному етапі та зроблено висновок, що їх застосування в соціально-педагогічному процесі сучасного позашкільного закладу забезпечує розвиток характеристик творчої особистості: активності та самостійності учнів, набуття ними комунікативних умінь, здобуття творчого досвіду колективної дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА323307

Рубрики:

      
8.

Діуліна В.В. 
Соціально-педагогічні умови формування морально-етичної культури майбутнього керівника у сфері управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.В. Діуліна ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 24 с. — укp.

Виявлено, розроблено та впроваджено комплекс соціально-педагогічних умов, що забезпечують необхідний рівень морально-етичної культури у формуванні особистості майбутнього керівника. Оскільки праця керівника має свої особливості, запропоновано методику формування морально-етичної культури студента як майбутнього керівника шляхом створення у навчальному закладі та поза ним відповідного соціокультурного середовища, яке складається з багатьох критеріїв: самостійної науково-дослідницької роботи студентів, гуманізації та гуманітаризації навчально-виховного процесу, творчої діяльності, трудової суспільно корисної практики тощо. З позицій сучасних вимог і прогресивних тенденцій визначено засоби активізації процесу формування загальнокультурного світогляду, моральних почуттів та етичних переконань, принципів і прийомів моральної поведінки, культури самовиховання, саморозвитку та самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА323152

Рубрики:

      
9.

Віннікова Л.В. 
Система підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.В. Віннікова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Надано загальну характеристику сфер діяльності, функцій та ролі соціальних працівників, проаналізовано документи, що стосуються професійних стандартів та етичних обов'язків фахівців соціальної сфери в Україні та США, розкрито особливості сучасної ситуації в США та вимоги до відбору цих працівників у вищих навчальних закладах. Розглянуто їх багаторівневу підготовку (бакалавр, магістр, доктор), навчальний план, подвійну концентрацію навчання, основні та додаткові курси, альтернативні та інноваційні програми підготовки фахівців соціальної сфери в університетах та школах соціальної роботи США, форми навчання, варіативність практичних методів навчання та галузей практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(7СОЕ) + С40(7США) +
Шифр НБУВ: РА327160

Рубрики:

      
10.

Швець Д.Є. 
Соціокультурні аспекти інформатизації вищої освіти: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Д.Є. Швець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 17 с. — укp.

Наведено результати теоретичного та емпіричного вивчення соціокультурних умов та наслідків інформатизації вищої освіти. Проаналізовано дію даного процесу на модифікацію функцій соціального інституту освіти. Досліджено вплив інформатизації освіти на становлення особистості студента. Охарактеризовано відмінності у соціалізації, ідентифікації, ціннісних орієнтаціях студентів з високим рівнем інформаційної культури. Розглянуто інформатизацію освіти як соціальну технологію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч481.253 +
Шифр НБУВ: РА329990

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Баб'як Ж.В. 
Діагностика соціально-виховного процесу як умова соціалізації студента вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ж.В. Баб'як ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Висвітлено роль і можливості вирішення проблеми діагностування соціально-виховного процесу у вищій школі, обгрунтовано його суть, запропоновано методики діагностування та інструментарій одержання найбільш повної та достовірної інформації, а також створено та апробовано діагностичний комплекс методик, що дає змогу оптимізувати процес соціального виховання студентів. На підставі одержаних даних показано ефективність впровадження експериментального діагностичного комплексу методик як педагогічної умови, що сприяє соціалізації. Обгрунтовано доцільність застосування факторної та структурно-функціональної моделей оптимізації процесу соціального виховання з метою розвитку соціально-активної діяльності та цілеспрямованої особистості студента та педагога як організатора означеного процесу, який має здійснювати діагностування, регулювання та корекцію шляхів управління соціально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331988

Рубрики:

      
12.

Загородній Ю.І. 
Педагогічні умови політичної соціалізації студентської молоді в умовах великого промислового міста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ю.І. Загородній ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу наукової літератури з проблем загальної й політичної соціалізації особистості визначено суть процесу політичної соціалізації студентської молоді, його особливості та специфіку, характерну для системи вищої освіти України. Розкрито соціально-психологічні особливості сучасного студенства, його риси як самостійного суб'єкта політичної діяльності. Розроблено компетентнісний підхід, який передбачає формування в студентів інтегративного особистісного утворення - суспільно-політичної компетентності. Зазначено, що реалізація ідей даного підходу передбачає використання принципів педагогічної підтримки, що є педагогічною умовою політичної соціалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331540

Рубрики:

      
13.

Мельник Л.П. 
Соціально-педагогічні умови інтегративної виховної діяльності зі школярами у різновікових колективах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.П. Мельник ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано стан проблеми формування особистості в мікросоціумі на базі інтеграції зусиль усіх учасників цілісного педагогічного процесу на підставі філософської, психологічної, педагогічної та методичної літератури. Теоретично обгрунтовано та визначено суть поняття "цілісний педагогічний процес", виявлено систему діалектично взаємозалежних його принципів, призначену для користування соціально-педагогічними працівниками у процесі зазначеної роботи зі школярами у різновікових колективах. Теоретично розроблено модель інтегративного виховання особистості в даному колективі. Визначено соціально-педагогічні умови реалізації інтегративної виховної діяльності. Розроблено методичні рекомендації для роботи соціально-педагогічних працівників щодо інтеграції виховних сил школи та мікрорайону (мікросоціуму) у єдиному різновіковому колективі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА328645

Рубрики:

      
14.

Яременко О.О. 
Педагогічні чинники соціалізації молоді країн Бенілюксу у структурі екокультурної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.О. Яременко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Проаналізовано основні концепції соціалізації молоді, які впливають на розвиток сучасних тенденцій екологічної освіти та виховання у країнах Бенілюксу. Виявлено специфіку й об'єктивні можливості екологічної освіти та екокультурної діяльності у соціальному розвитку молоді. Обгрунтовано шляхи та умови впливу процесу екокультурної діяльності на оптимізацію процесу соціалізації молоді даних країн. Розкрито особливості цього процесу. Запропоновано до наукового обігу невідомі раніше в Україні теоретичні положення та поняття ("екокультурна діяльність", "соціальна рекреація").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4) +
Шифр НБУВ: РА328651

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Плахотнік О.В. 
Суб'єкт в освітньому просторі: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.В. Плахотнік ; Харк. військ. ун-т. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Виділено типи суб'єктів освіти (учень і вчитель) і проаналізовано їх сутнісні характеристики у класичній, некласичній і постнекласичній освітніх парадигмах. Досліджено історико-генетичні та структурно-функціональні зв'язки між хронотипом освітнього простору та соціально-філософськими характеристиками суб'єкта, показано історичну мінливість категорій "освіта" та "суб'єкт освіти". Побудовано філософсько-теоретичну модель сучасної освіти. Досліджено суттєві особливості й нові виміри сучасного (постнекласичного/постмодерного) освітнього простору (віртуальність і мультикультурність), проаналізовано аксіологічні засади сучасної освіти (свободу і творчість). Показано нові характеристики таких суб'єктів у сучасному освітньому просторі, як учень і вчитель (тьютор), описано соціально-філософський контекст процесів взаємодії вказаних суб'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА332626

Рубрики:

      
16.

Собчак Н.М. 
Зміст і форми професійної підготовки соціальних працівників у системі неперервної освіти США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Собчак ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано становлення та розвиток соціальної роботи як виду професійної діяльності, визначено особливості її функціонування на сучасному етапі та розкрито вимоги до підготовки соціальних працівників. Розглянуто зміст і форми організації підготовки фахівців соціальної роботи різних рівнів, розкрито специфічні риси їх теоретичного та практичного навчання, виявлено особливості організації післядипломної освіти. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки даних фахівців у вищих навчальних закладах США та України. Наведено рекомендації щодо можливостей використання провідних ідей зарубіжного досвіду у розбудові національної вищої школи та системи соціальної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(7СОЕ) + С40(7США) +
Шифр НБУВ: РА329752

Рубрики:

      
17.

Литовченко О.В. 
Організаційно-педагогічні умови соціальної адаптації учнів 5 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Литовченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано поняття "асоціальна адаптація" як процес пристосування особистості до змінних суспільних умов, що супроводжується нормативними та законодавчими порушеннями. Удосконалено зміст, форми та методи соціальної адаптації учнів V - XI класів у позашкільних навчальних закладах, визначено критерії та рівні її сформованості. Науково обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які забезпечують формування соціального досвіду в учнів, адекватної самооцінки особистості, позитивно впливають на емоційний стан і розвиток їх комунікативних суспільних умінь і навичок. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності розвитку соціальної адаптації, рекомендовані до використання у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА334105

Рубрики:

      
18.

Плотніков П.В. 
Соціально-педагогічні основи соціалізації молоді промислового регіону: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.05 / П.В. Плотніков ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 41 с. — укp.

Проведено теоретико-методологічне та соціально-педагогічне дослідження процесу соціалізації молоді промислового регіону (на прикладі Донецької області) віком від 14-ти до 30-ти років як особливої соціально-демографічної групи, виявлено сучасні тенденції та особливості її соціальної активності. На підставі вивчення сучасних філософських, соціологічних, психологічних, культурологічних і соціально-педагогічних концепцій, показників національної статистики та результатів соціально-педагогічних і психологічних досліджень обгрунтовано ефективні методологічні підходи щодо вивчення процесу соціалізації молоді промислового регіону. Розроблено комплекс показників і критерії соціальної активності та інертності молоді у різних сферах життєдіяльності. Розроблено структуру та зміст базових складових процесу соціалізації у вигляді Регіональної соціально-інституціональної моделі. В науковий обіг введенно маловідомі терміни, джерела, матеріали, факти і статистичні дані щодо соціального становлення молоді. На підставі аналізу соціально-педагогічних, економічних, стратифікаційних критеріїв і пріоритетів основних форм життєдіяльності удосконалено соціальну характеристику сучасної молоді промислового регіону. Розроблено та впроваджено програму соціального виховання молоді у системі освіти промислового регіону, регіональну доктрину з реалізації державної молодіжної політики та концепцію соціально-педагогічної підтримки молоді в контексті програми підготовки та використання кадрів в економічній сфері Донецької області (на 2004 - 2008 рр. і з прогнозуванням до 2020 р.), що поєднує різні гуманітарно-соціалізаційні процеси на основі загальної сутності. Досліджено сучасні проблеми соціалізації молоді з урахуванням впливу мікро-, мезо-, макро- та мегафакторів у середовищі конкретного регіону. Обгрунтовано основні напрямки, зміст і форми організації діяльності соціальних служб, педагогічних працівників і співробітників органів регіональних управлінь у справах сім'ї та молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 + С5*148:430 + Ч312(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335414

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

М'ясоїд Г.І. 
Педагогічні умови розвитку комунікативної культури соціальних інспекторів у процесі підвищення кваліфікації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.І. М'ясоїд ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Розкрито структуру комунікаційної культури, визначено критерії, показники й рівні її сформованості, досліджено навчально-виховні можливості різних дидактичних підходів щодо оптимізації процесу професійного удосконалення соціальних інспекторів. Обгрунтовано педагогічні умови та модель розвитку комунікативної культури, яка сприяє поетапному формуванню системи цінностей, якостей, мотивацій соціальних інспекторів і вмінь спілкування. Розроблено й експериментально апробовано методику розвитку комунікативної культури, яка передбачає використання певних методів і прийомів активного соціально-психологічного та професійного навчання соціальних інспекторів у процесі підвищення їх кваліфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336710

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Когут С.Я. 
Системи професійної підготовки соціального педагога у вищих навчальних закладах освіти України і Польщі (порівняльний аналіз): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Я. Когут ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2005. — 21 с. — укp.

Здійснено компаративний аналіз систем професійної підготовки соціального педагога у вищих навчальних закладах освіти України та Польщі. Розглянуто питання виникнення, організації та функціонування рівневих систем професійної підготовки даних фахівців. Проаналізовано становлення наукових шкіл соціальної педагогіки обох країн, соціально-культурні чинники виникнення досліджених систем. Досліджено у порівняльному аспекті організаційні структури сучасних систем підготовки соціального педагога, акцентовано увагу на значенні її допрофесійного рівня. Обгрунтовано, розроблено та практично перевірно ефективність використання запропонованої моделі допрофесійної підготовки соціального педагога з орієнтовною програмою відповідної підготовки учнів середніх шкіл до соціально-педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(4УКР) + Ч312 р31(4ПОЛ) +
Шифр НБУВ: РА338003

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського