Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (131)Книжкові видання та компакт-диски (131)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР)4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Виноградова-Бондаренко В.Є. 
Виховання безпритульних дітей в Україні 20-х років ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Виноградова-Бондаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз причин безпритульності та бездоглядності, їх вплив на фізичний і психічний стан дітей, а також досліджено їх соціальне становище. Розкрито динаміку організації боротьби з безпритульністю, зміст, форми, методи навчально-виховної роботи у закладах охорони дитинства. Зроблено порівняльний аналіз причин та характеру дитячої безпритульності у 20-х і 90-х рр. ХХ ст. Наведено рекомендації щодо поліпшення роботи з безпритульними у дитбудинках, а також профілактичні дії у боротьбі з безпритульністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА314267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ільченко О.Ю. 
Виховання дітей-безпритульників на Полтавщині в 20-30-і рр. ХХ ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Ю. Ільченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз і систематизовано провідні ідеї виховання дітей-безпритульників. Вивчено та узагальнено досвід виховної роботи колонії ім. В.Короленка та колонії ім.М.Горького, а також державних структур - Ради захисту дітей, комісій допомоги дітям та таких громадських організацій як "Ліга порятунку дітей", "Друзі дітей". Проаналізовано особливості виховання безпритульних дітей у даний період. Охарактеризовано основні етапи виховного процесу: I етап (друга половина 1918 р. - літо 1921 р.) - первинної допомоги "дітям війни" та всім нужденним дітям та підліткам, II етап (літо 1921 р. - кінець 1923 р.) - становлення профілактичної та виховної роботи серед "дітей голоду", III етап (початок 1924 р. - перша половина 1929 р.) - перевиховання "дітей непу", виховання "пролетарської дитини", IV етап (друга половина 1929 р. - 1939 р.) - загальної освіти та професійної орієнтації "дітей голодомору" та "дітей репресій". Визначено напрями виховання соціально не захищених дітей та підлітків (пріоритетні - трудове, суспільно-політичне, атеїстичне, патріотичне, а також розумове, моральне, естетичне, фізичне виховання). Встановлено провідні тенденції виховання дітей-безпритульників, зокрема, спрямованість на виховання людини нового соціалістичного типу, ідеологізації та політизації змісту освітньо-виховної роботи, розвитку дитячого самоврядування. Обгрунтовано можливості розвитку прогресивних тенденцій виховної роботи з дітьми-безпритульниками досліджуваного періоду. Розроблено елективні спецкурси, а також науково-методичні рекомендації для педагогів і соціальних працівників з питань ліквідації явища безпритульності за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР4)6 +
Шифр НБУВ: РА343298

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Латишева О.В. 
Відродження освіти та культури кримських татар на етапі становлення незалежності України (1991 - 2001 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.В. Латишева ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

З використанням різноманітних джерел досліджено процес становлення та розвитку системи освіти, науки й культури кримських татар у період повернення на історичну батьківщину. Проаналізовано прийняті закони Верховної Ради України, укази та доручення Президента України, постанови й рішення Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти й документи Верховної Ради Автономної республіки Крим (АРК), постанови та розпорядження Ради Міністрів АРК. Показано діяльність державних органів влади України, органів влади АРК, роль кримськотатарських громадських організацій й участь міжнародних організацій у становленні освіти й культури репатріантів. Зазначено, що процес відродження освіти й культури у найближчий період повинен підтримуватися та спиратися на стабільну державну програму й охоплювати якомога ширше всі сторони освітніх і культурних процесів, що відбуваються у кримськотатарському соціумі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-6КРМ)64-7 + Ч34(4УКР)45 +
Шифр НБУВ: РА332566

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Сухенко Т.В. 
Жіноча середня освіта в Україні (XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.В. Сухенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено систему жіночої освіти в Україні та ставлення російського уряду до цієї проблеми у XIX - початку XX ст., який одним з перших у Європі усвідомив доцільність жіночої середньої освіти та визначив головні засади її організації. Створення мережі дівочих закладів в Україні: пансіонів, інститутів, єпархіальних училищ, жіночих гімназій та прогімназій, фахових училищ - наслідок діяльності місцевої громадськості та приватних осіб. Визначено головні характерні риси навчально-виховного процесу в середніх жіночих закладах - практична спрямованість навчання та пріоритет виховних завдань перед навчальними. Запропоновано популяризувати історію благодійної діяльності приватних осіб та установ на користь жіночої освіти з метою виховання в сучасному суспільстві культури меценатства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)42 + Ч33(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА313223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чорна Л.М. 
Культурне життя і освіта національних меншин міста Києва у 1920-х - 30-х роках: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Л.М. Чорна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp.

З'ясовано зміни, що відбувалися в соціально-економічому становищі національних меншин під впливом національної політики більшовиків. Розкрито діяльність національних громад міста на початку 1920-х рр. і ліквідацію радянською владою даних об'єднань. Досліджено роль у культурно-освітніх процесах місцевої влади та національних робітничих клубів. Виявлено нові імена репресованих представників національних меншин Києва. Досліджено процес створення та діяльності науково-освітніх закладів національних меншин міста. Висвітлено питання щодо розвитку театрального мистецтва, становлення бібліотечної справи, видавничої роботи та формування мережі робітничих клубів. Доведено, що реалізація політики коренізації в Києві сприяла знищенню національної самобутності, звичаїв, духовної культури представників різних національностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-2К)61-56 + Ч33(4УКР)61 + Ч34(4УКР)45
Шифр НБУВ: РА372087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Очеретянко С.І. 
Німецька національна освіта в Україні (20 - 30-ті роки XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.І. Очеретянко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Всебічно проаналізовано основні етапи, форми та методи становлення німецької національної освіти в Україні 1920 - 1930 рр. Зазначено, що унікальна за своїм змістом література XVIII - XIX ст. дозволила з'ясувати її коріння та спроектувати на досліджуваний період. Висвітлено процес зростання кількості німецьких навчальних закладів, який особливо набув свого розвитку у другій половині 1920-х рр. Розглянуто діяльність органів політичного керівництва, державної влади та управління, які за умов здійснення політики коренізації доклали чимало зусиль для організації та функціонування даних закладів, налагодження роботи установ з підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, створенні необхідної видавничої бази для підготовки навчальної літератури. З'ясовано процес згортання політики коренізації, у контексті якого був зведений нанівець цінний досвід, набутий у 1920 - 1930 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР=9ГЕР)61-7 + Ч33(4УКР)6 + Ч34(4УКР)45 +
Шифр НБУВ: РА324931

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Пастовенський 
Оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах регіону (друга половина ХХ-початок ХХІ століття): автореф. дис... канд. пед.наук: 13.00.01 / Олександр Вікторович Пастовенський ; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 + Ч34(4УКР)411
Шифр НБУВ: РА366329

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Яковишина Т.В. 
Організація педагогічної взаємодії у жіночих гімназіях Волині як умова соціального становлення учениць (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.В. Яковишина ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну взаємодію як умову соціального становлення учениць жіночих гімназій Волині другої половини XIX - початку XX ст. на тлі особливостей соціально-історичного та культурологічного життя краю, який спочатку був складовою Польщі, а згодом - Російської імперії. Обгрунтовано стан дослідженості проблеми у науковій літературі. Здійснено ретроспективне порівняння змісту понять "взаємодія", "педагогічна взаємодія", "соціалізація". З'ясовано педагогічну сутність і визначено основні компоненти гімназійної соціалізації жінок. Окреслено ідеї управлінських рішень щодо регламентування педагогічної взаємодії у волинських середніх жіночих школах. Проаналізовано особливості організації навчально-виховної взаємодії у різних типах означених закладів і доведено, що вона була умовою соціального становлення жінок Волині даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч34(4УКР)42 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА373787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Думанська В. П. 
Освіта як чинник поліпшення демографічної ситуації: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.07 / В. П. Думанська ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль інституту освіти в системі забезпечення ключових можливостей людського розвитку. Обгрунтовано демографічне значення основних функцій інституту освіти та вектори їх впливу на репродуктивну та вітальну поведінку населення. Систематизовано основні напрями впливу освіченості населення на демографічну ситуацію. Розроблено й апробовано методику дослідження впливу освіченості населення на основні демографічні процеси, яка базується на використанні аналітичних індикаторів і економіко-математичного моделювання. Визначено пріоритети державної освітньої політики на кожному з рівнів системи освіти та запропоновано систему соціально-демографічних показників для оцінювання ефективності освітньої політики за умов демографічної кризи. Розроблено організаційно-економічний механізм покращання демографічної ситуації за допомогою інструментів освітньої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(4УКР)64 + Ч30 в2:С73 + Ч34(4УКР)4
Шифр НБУВ: РА375950 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Рибаченко Л.І. 
Підготовка іноземних студентів у навчальних закладах України (1946 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Рибаченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Вперше систематизовано досвід підготовки іноземних студентів у навчальних закладах України у 1946 - 2000 рр. Визначено сутність і протиріччя сучасного стану системи підготовки студентів-іноземців та з'ясовано її відповідність міжнародним вимогам до сучасного спеціаліста, його професійного та загального рівня. Введено до наукового обігу невідомі раніше статистичні та архівні матеріали. Розглянуто головні напрямки та шляхи реформування системи підготовки фахівців для зарубіжних країн, які відповідають національним і державним інтересам України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)48
Шифр НБУВ: РА315856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Шушара Т.В. 
Розвиток жіночої освіти в Таврійській губернії (ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Шушара ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток жіночої освіти в Таврійській губернії в XIX - на початку XX ст. Виявлено соціально-політичні передумови цього розвитку. Проаналізовано ідеал жіночої освіти, який існував на території губернії у досліджений період. Охарактеризовано типи жіночих навчальних закладів різних рівнів. Здійснено періодизацію та виявлено провідні тенденції розвитку жіночої освіти в Таврійській губернії кожного історичного періоду (1802 - 1836 рр., 1836 - 1866 рр., 1866 - 1905 рр., 1905 - 1918 рр.). Узагальнено й актуалізовано досвід діяльності жіночих навчальних закладів Таврійської губернії у розвитку системи освіти України (Криму) на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР7)5 + Ч34(4УКР)42 +
Шифр НБУВ: РА343467

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Єршова Л.М. 
Розвиток жіночої освіти на Волині (кінець ХVІІІ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Єршова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розвитку жіночої освіти на Волині у науково-педагогічній, історичній та соціально-психологічній літературі. Виявлено історичні та соціально-культурні передумови формування системи жіночої освіти у регіоні. Визначено етапи її становлення та основні тенденції розвитку. Охарактеризовано роль Міністерства народної освіти та відомства православного віросповідання у розвитку загальноосвітньої жіночої школи. Розглянуто специфіку організації професійної та позашкільної освіти волинських жінок. Досліджено основні напрямки їх освітньо-виховної та культурної діяльності. Наведено класифікацію існуючих у губернії освітніх інституцій для жінок. Розкрито особливості законодавчого забезпечення та фінансування жіночої освіти, матеріально-технічного та науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу основних освітніх закладів для жінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5 + Ч34(4УКР)42
Шифр НБУВ: РА320439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Аніщенко О.В. 
Розвиток професійної освіти жінок в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Аніщенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Відтворено історію розвитку професійної освіти жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст.; охарактеризовано стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії; проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті та особливості змісту і форм організації фахового навчання жінок в Україні; обгрунтовано підходи до класифікації закладів жіночої професійної освіти; здійснено класифікацію навчальних закладів сільськогосподарського та рукодільного профілю; розкрито особливості законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок. Визначено основні напрями використання позитивних ідей функціонування жіночих професійних навчальних закладів за нових умов соціально-економічного розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)42
Шифр НБУВ: РА310959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Задерейчук І.П. 
Розвиток системи освіти в німців на півдні України. 1789 - 1938 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / І.П. Задерейчук ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто процес становлення, діяльності та занепаду німецької системи освіти. Вивчено питання впливу законотворчої діяльності держави на розвиток навчальних закладів та шляхів забезпечення шкіл педагогічними кадрами. Охарактеризовано механізм фінансування навчальних закладів. Висвітлено деякі зміни у поширенні мережі навчальних закладів і кількості учнів. Розкрито причини створення й механізм діяльності спеціальних закладів для підготовки педагогічних кадрів. Проаналізовано особливості діяльності шкіл для навчання жінок, зокрема, причини відкриття, навчальні програми, забезпечення вчителями, кількість учениць. Увагу приділено питанням діяльності спеціальних училищ для глухонімих дітей. Вивчено проблеми підготовки спеціалістів для сільського господарства та промислових підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР=9ГЕР)0-7 + Ч33(4УКР) + Ч34(4УКР)45 +
Шифр НБУВ: РА339015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Паращевіна О.С. 
Роль системи народної освіти у подоланні дитячої безпритульності в 20-х - першій половині 30-х рр. XX ст. в Україні: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.С. Паращевіна ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 17 с. — укp.

Уперше у вітчизняній історіографії зроблено спробу комплексного визначення ролі системи народної освіти України у подоланні дитячої безпритульності у 1920 - 1930-х рр. у контексті реалізації певних аспектів, зокрема, політичних, економічних, соціальних, психологічних, рішень партійно-державного керівництва та соціальних аномалій радянського суспільства. Систематизовано інформацію про діяльність органів і установ народної освіти України шляхом дослідження субкультури зазначених дітей, а також процесу соціалізації та умов проживання в дитячих закладах освіти. Висвітлено питання щодо правового захисту безпритульних правопорушників, визначення місця, структури, функцій народної освіти у державній системі подолання дитячої безпритульності. Класифіковано головні види відповідної діяльності установ народної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР348)61-7 + Ч33(4УКР)61 + Ч34(4УКР)463 +
Шифр НБУВ: РА335631

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Шанідзе Н.О. 
Система безперервної освіти як чинник соціалізації особистості: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.О. Шанідзе ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2006. — 16 с. — укp.

Вивчено становлення системи безперервної освіти як фактора, що впливає на соціалізацію особистості. Розроблено оригінальний підхід до освіти впродовж життя, яка через певні механізми, нові та традиційні для освітнього простору здійснює безпосередній вплив на соціалізацію особистості впродовж життя. Розглянуто питання щодо сучасного розуміння безперервної освіти як можливості на будь-якому етапі життя включатися до освітньої діяльності, здійснювати самовдосконалення та саморозвиток. Виявлено соціальні механізми впливу даної освіти на соціалізацію особистості, а саме: виховання, гуманізацію та гуманітаризацію освітнього простору, інформатизацію освітньої діяльності. Базуючись на зазначеному підході, описано та порівняно структуру процесу соціалізації та безперервної освіти. Описано та класифіковано агенти соціалізації. Визначено місце системи дослідженої освіти серед них. Наведено дані соціологічних досліджень стосовно уявлень та конкретної реалізації ідей безперервної освіти, що дозволяє здійснити порівняльний аналіз уявлень різних суб'єктів освітньої діяльності про цю освіту та їх оцінкою реального втілення зазначеної ідеї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + С5*5*333.91 + Ч34(4УКР)4 +
Шифр НБУВ: РА341884

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Берека В.Є. 
Соціально-педагогічні основи розвитку позашкільної освіти в Україні (1957 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Берека ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Виявлено й уточнено провідні ідеї, положення, що складають теоретичні основи позашкільної освіти. Визначено та вперше науково обгрунтовано етапи та тенденції формування змісту навчально-виховної роботи позашкільних закладів України у досліджуваний період. Надано класифікацію та охарактеризовано організаційно-педагогічні форми та методи даної роботи. У науковий обіг вперше введено ряд архівних документів і матеріалів, що відображають розвиток позашкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)4 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА313752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Кротік Н.Л. 
Становлення і розвиток єврейської освіти в Україні (20 - 30 рр. ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Л. Кротік ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено всебічний аналіз процесу розбудови етнонаціональної освіти в Україні, зокрема єврейської, у 1920 - 1930-х рр. Установлено суперечливість курсу тодішньої влади у здійсненні політики коренізації. Наголошено, що побудова єврейського освітнього простору в Україні мала певні особливості, які дали змогу єврейській освітній системі розвиватися за більш швидких темпів у порівнянні з іншими етносами. Це було спричинено необхідністю ліквідації смуги осілості з її характерним безробіттям і постійними соціальними катаклізмами, а також курсом країни на індустріалізацію. Однак єврейську освіту від ліквідації вберегти не вдалося. Внаслідок репресій, дискредитації, посилення пропаганди інтернаціоналізму, впровадження елементів уніфікації та русифікації наприкінці 1930-х рр. етнонаціональна освіта в Україні, зокрема єврейська, припинила своє існування. Її відновлення розпочалося за умов незалежної України завдяки зусиллям державних структур, громадських доброчинних організацій та фондів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)45 + Ч34(4УКР)45 + Ч34(4УКР)45 + Ч34(4УКР)45
Шифр НБУВ: РА349268

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Мельник О.В. 
Становлення та розвиток вищої жіночої освіти в Одесі (1879 - 1921 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.В. Мельник ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 17 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку вищої жіночої освіти в Одесі в період 1879 - 1921 рр. Встановлено етапи цього процесу, проаналізовано підходи до вирішення жіночого питання в галузі вищої освіти. Охарактеризовано діяльність громадськості, урядових органів і місцевого самоврядування в даній сфері. Розглянуто громадське життя слухачок вищих жіночих курсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч34(4УКР)42 + Т3(4УКР-4ОДЕ-20Д)5/61-7 +
Шифр НБУВ: РА368320

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Плугатор І.Б. 
Теорія і практика опіки дітей і молоді в Україні (1945 - 1990 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Б. Плугатор ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено теоретичні засади та практичний досвід організації опіки дітей та молоді в Україні у 1945 - 1990 рр. Розкрито зміст поняття "опіка", проаналізовано різні підходи щодо класифікації її видів і форм. Визначено етапи та особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування. Охарактеризовано структуру та типи опікунсько-виховних закладів, розглянуто напрями їх реорганізації та систему управління. Проаналізовано науково-методичне забезпечення опікунсько-виховної роботи у досліджуваний період. Визначено шляхи реалізації опікунсько-виховних завдань у середніх школах, охарактеризовано види та форми опіки працюючої молоді. Визначено пріоритетні цілі та завдання опікунсько-виховної роботи у дитячих будинках та школах інтернатах. З урахуванням історичного досвіду організації опіки дітей та молоді в Україні розроблено рекомендації щодо удосконалення опікунсько-виховної роботи в загальноосвітніх школах та поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів до її реалізації за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)46 + Ч34(4УКР)46 + Ч34(4УКР)46
Шифр НБУВ: РА353815

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського