Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (1471)Книжкові видання та компакт-диски (2131)Журнали та продовжувані видання (1607)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 237
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ястребова В.Я. 
Управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів загальноосвітніх шкіл (за матеріалами вивчення гуманітарних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Я. Ястребова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1998. — 20 с. — укp.

Досліджені зміст та основні умови здійснення управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтована та експериментально апробована системно-цільова програма оптимізації діяльності вчителя гуманітарних дисциплін на засадах системно-суб'єктного, діяльнісного та аксіологічного підходів, визначено критерії та показники продуктивності пізнавальної діяльності учнів, розроблено діагностичний інструментарій моніторингу продуктивності пізнавальної діяльності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

      
2.

Ярощук Л.Г. 
Педагогічні технології навчання предметів гуманітарного циклу учнів гімназії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Г. Ярощук ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 21 с. — укp.

Проаналізовано поняття "педагогічна технологія", "пізнавальний процес", "таксономія", "творча особистість". Виявлено зміст, форми та методи навчально-пізнавальної діяльності гімназистів залежно від закономірностей їх вікового розвитку. Теоретично обгрунтовано науково-методичні й оранізаційно-технологічні умови формування освітніх інтересів особистості гімназистів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Доведено, що технологізація навчання таких предметів забезпечує активізацію пізнавальної діяльності учнів гімназії через спеціальне структурування навчального матеріалу (таксономія), комплексне використання загальнодидактичних принципів, міжпредметних і інтегративних зв'язків у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч424(4УКР)714.5 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА356906

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Янченко О.Я. 
Формування у молодших школярів уміння працювати з підручником: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Я. Янченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше виділено й охарактеризовано складові інтегрованого уміння молодших школярів працювати з підручником. Визначено дидактичні умови його формування, для реалізації яких розроблено й апробовано відповідну методику. Доведено, що складовими інтегрованого уміння працювати з підручником є уміння працювати з кожним зі структурних компонентів навчальної книги (текстом, позатекстовими компонентами, інструкцією, пам'яткою, таблицею та ілюстрацією), орієнтуватись у структурі підручника, шрифтових та кольорових виділеннях і сигналах-символах), та загальнонавчальні (міжпредметні) уміння - здатність аналізувати, порівнювати, узагальнювати, контролювати роботу. Встановлено, що оволодіння учнями умінням працювати з навчальною книгою відбувається ефективніше за умови спеціально організованої роботи, яка передбачає його мотиваційне забезпечення, комплексність та поетапність формування структурних компонентів, міжпредметний характер процесу вироблення, поєднання прямого та опосередкованого способів розвитку. Уточнено зміст поняття "організація роботи з підручником" як методу навчання у початкових класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.252.2 +
Шифр НБУВ: РА342191

Рубрики:

      
4.

Янц Н.Д. 
Розвиток ідеї проблемного навчання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Д. Янц ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Запропоновано генезу проблемного навчання. Узагальнено науково-педагогічні погляди та внесок провідних учених другої половини XX ст. в розвиток ідеї такого навчання молодших школярів. Обгрунтовано етапи становлення та розвитку ідеї проблемного навчання в Україні у досліджений період, а саме: у 1960-ті рр. (етап наукового обгрунтування теорії даного навчання, розвитку пошукового методу у системі початкової освіти); (1970 - 1980-ті рр. (етап поглиблення теоретичних розробок питань проблемного навчання та науково-методичного забезпечення його впровадження у практику початкової школи); 1990-ті рр. (етап інволюції ідеї проблемного навчання). Досліджено особливості його здійснення в школярів у практиці початкової школи (створення проблемних ситуацій, використання проблемних питань, методів проблемного навчання), а також підготовку вчителя до діяльності за умов дослідженого виду навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА356265

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Яновська Т.А. 
Особливості розвитку мислення молодших школярів в умовах інтегрованого навчання: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.А. Яновська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми розвитку мислення молодших школярів. Розглянуто теоретичні положення, запропоновані різними вченими стосовно особливостей розвитку мислення учнів за різних умов навчання. Визначено концептуальні засади вивчення розвитку мислення учнів початкових класів за умов інтегрованого підходу у навчально-виховному процесі. Проведено експериментальні дослідження розвитку мислення молодших школярів за умов традиційного навчання. Виявлено показники розвитку мислення, що мають недостатній рівень розвиненості і не забезпечують подальшого ефективного засвоєння учнями навчального матеріалу. На прикладі навчального предмета "Довкілля" підтверджено, що інтегрований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів сприяє оптимізації навчально-виховного процесу, а також актуалізації та розвитку мислення учнів початкових класів, розвитку вербального мислення й удосконаленню невербального, прискореному переходу наочно-образного мислення до словесно-логічного, розвитку мисленнєвих операцій школярів, поліпшенню показників розвитку мислення та їх рівнів розвиненості. Запропоновано шляхи його вдосконалення у молодших школярів за умов інтегрованого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 + Ю983.402.1 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА356868

Рубрики:

      
6.

Янко Н.В. 
Особливості стану здоров'я і адаптації учнів початкових класів гімназії в залежності від соціально-гігієнічних факторів: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / Н.В. Янко ; Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М.Марзеєва. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вивчено стан здоров'я (фізичний розвиток, функціональний стан організму, захворюваність), розумову працездатність і фізичну підготовленість учнів початкових класів гімназії та факторів, що на них впливають (організацію, гігієнічне та психолого-педагогічне забезпечення навчання, спосіб життя, рівень психологічної готовності до навчання); особливості адаптації до навчального процесу організму учнів молодших класів гімназії. Розроблено та апробовано комплекс медико-педагогічних заходів з питань профілактики відхилень у стані здоров'я учнів молодших класів гімназій більш досконалих режимів та гігієнічних підходів до навчально-виховного процесу в цих закладах. Їх апробація довела позитивний вплив на рівень працездатності, фізичний розвиток, стан здоров'я молодших школярів гімназій, поліпшення гігієнічних умов навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.3 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА314618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Ялліна В. Л. 
Проблема розумового виховання старшокласників у вітчизняній педагогічній науці першої половини XX ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Л. Ялліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть поняття "розумове виховання", встановлено особливості розумового виховання старшокласників, розкрито зародження питань розумового виховання у світовій та вітчизняній педагогічній думці. Визначено, обгрунтовано та розглянуто етапи розвитку ідей розумового виховання в Україні в досліджуваний період (І етап - 1901 р. - лютий 1917 р., ІІ етап - березень 1917 - 1935 р., ІІІ етап - 1936 - кінець 1940-х рр.). Висвітлено досвід організації розумового виховання старшокласників у середніх навчальних закладах України в першій половині ХХ ст. Виявлено основні форми та методи його здійснення в навчально-виховному процесі школи. Встановлено й обгрунтовано шляхи творчого використання досвіду здійснення розумового виховання учнів старших класів сучасними ЗНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 г(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА382354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Яблонська Т.М. 
Дидактичні засади навчання іншомовного читання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.М. Яблонська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Установлено психолого-дидактичні засади процесу іншомовного читання молодшими школярами, з'ясовано особливості сприйняття й осмислення відповідної друкованої інформації учнями початкових класів. Проаналізовано методи навчання зазначеного читання у педагогічній теорії та практиці та зазначено щодо їх недостатньої ефективності. Визначено дидактичні принципи цього виду мовленнєвої діяльності на основі особистісно орієнтованої технології навчання, а також компоненти змісту навчання іншомовного читання на початковому етапі вивчення іноземної мови. Обгрунтовано необхідність виокремлення цих компонентів з самого процесу читання та із загально-дидактичної концепції змісту навчання іноземних мов. Визначено умови здобуття лінгвістичних знань, формування мовних навичок та розвитку рецептивно-репродуктивних мовленнєвих умінь у молодших школярів. Розроблено дидактичну модель навчання іншомовного читання, а також систему взаємопов'язаних послідовних дій учителя та учнів у дослідженому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.331 + Ч421.221.2 +
Шифр НБУВ: РА332536

Рубрики:

      
9.

Юр'єва Л.О. 
Особливості фізичного розвитку дітей 6 - 8 років в умовах сімейно-суспільного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання: 24.00.02 / Л.О. Юр'єва ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2001. — 20 с. — укp.

За результатами досліджень визначено середні показники фізичного розвитку, підготовленості та стану здоров'я дітей 6 - 8 років, які виховувалися лише у сім'ї та дітей, які відвідували дитячий садок, зроблено їх порівняльну характеристику. Результати досліджень засвідчують значне відставання даних показників у дітей, які не відвідували садок. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму діяльності волонтерів з фізичного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, наведено методичні рекомендації для батьків щодо занять з фізичної культури з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354 + Ч491.354
Шифр НБУВ: РА315851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Шуть М. М. 
Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Шуть ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Виокремлено й обгрунтовано групи творчих умінь школярів. Класифіковано музичні ігри за змістом і дидактичною спрямованістю. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування творчих умінь учнів початкової школи засобами музичних ігор у навчальному процесі. Описано методику організації спеціального навчального процесу для реалізації впровадженої системи. Розроблено різновиди творчих музичних ігор, програму спеціального курсу, викладено дидактичні інструменти досягнення педагогічної мети.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА373842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Шульга Г.Б. 
Підготовка майбутнього вчителя до формування математичних уявлень і понять в учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.Б. Шульга ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методологічні засади готовності і загальнонаукові підходи до організації системи психолого-педагогічної та методико-математичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Визначено основні педагогічні умови, що забезпечують його готовність до формування в учнів даних класів математичних уявлень і понять, розроблено показники такої готовності. На підставі результатів дослідження з використанням методів математичної статистики зроблено висновок, що знання та уміння студентів щодо формування в учнів математичних уявлень і понять значною мірою сприяють підвищенню загальної методико-математичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.221 + В1 р1-311 +
Шифр НБУВ: РА354017

Рубрики:

      
12.

Шудзіховська І.Ф. 
Дидактичні умови розвитку пізнавального інтересу учнів гімназії в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.Ф. Шудзіховська ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування пізнавальних інтересів гімназиста в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Описано форми та методи навчально-пізнавальної діяльності гімназистів залежно від закономірностей їх вікового розвитку. Проаналізовано науково-методичні та організаційно-технологічні умови формування пізнавального інтересу особистості гімназиста в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Доведено підвищення ефективності формування пізнавального інтересу особистості гімназиста у навчально-пізнавальній діяльності, що сприяє впровадженню експериментальної моделі, в якій враховано концептуальні ідеї організації навчально-виховного процесу гімназії на засадах творчої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА342033

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Шугай М.А. 
Психологічний аналіз розвитку національної рефлексії в процесі навчальної діяльності молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.А. Шугай ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с. — укp.

Сформульовано визначення поняття національної рефлексії, теоретично обгрунтовано процес її розвитку. Доповнено критерії рівня сформованості національної самосвідомості. Наведено методи формування зазначеної рефлексії (сугестію, творчий підхід, психокорекцію). Виявлено психолого-педагогічні характеристики розвитку національної рефлексії у процесі навчальної діяльності молодших школярів (формування національної самосвідомості, національного світобачення засобами музичного та образотворчого мистецтва, проведення тренінгових занять, тематичних бесід, використання комплексу музичних творів, метою яких є формування потреб приналежності та любові до свого народу, засвоєння етнокультурних та етнопсихологічних властивостей українців).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю984.030.2-9
Шифр НБУВ: РА321056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Шпак М.М. 
Дидактичні умови забезпечення емоційності навчання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.М. Шпак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичний аспект проблеми забезпечення емоційності навчання молодших школярів. Уточнено педагогічну сутність поняття "емоційність навчання". Розроблено дидактичну модель забезпечення емоційності навчання учнів початкових класів, що охоплює змістовий, процесуальний та мотиваційний компоненти навчальної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови забезпечення емоційності навчання молодших школярів. Визначено дидактико-методичні засоби забезпечення емоційності процесу навчання у початкових класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: РА315917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Шопіна М.О. 
Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.О. Шопіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено розвиток творчого потенціалу молодших школярів з застосуванням засобів образної символіки. Розглянуто різні підходи до визначення суті понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість", а також їх співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" у психологічному аспекті розглянуто як синтетичну якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує її можливості ставити та виконувати нові завдання у сфері навчальної діяльності. Розглянуто творчий потенціал у взаємозв'язку зі здатністю учнів самостійно ставити та вирішувати у певному вигляді значущі проблеми. Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів, а саме: перетворювально-предметного (навичок, уміння), пізнавального (інтелектуальних здібностей), аксіологічного (ціннісних орієнтацій), комунікативного (морально-психологічних якостей), художнього (естетичних здібностей). Проаналізовано й систематизовано зазначені поняття, що уможливило на практичному рівні розгляд образної символіки як визначального чинника на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молошого шкільного віку. На підставі результатів експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання та сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності начльної діяльності молодших школярів. Розроблено й апробовано спеціальну програму розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.32 + Ю983.402.1 + Ю984.030.2-513 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА363760

Рубрики:

      
16.

Шилова Л.І. 
Формування логічної культури учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.І. Шилова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено дидактичну модель формування логічної культури учнів основної школи, встановлено критерії визначення рівнів її сформованості. Досліджено комплексний склад логічної культури, проаналізовано її взаємозв'язок з розвитком учнів. З використанням розробленої моделі обгрунтовано дидактичні засади, що забезпечують ефективність формування логічної культури учнів, якими є врахування вікових особливостей мислення школярів, оптимальне логічне структурування змісту навчального матеріалу, застосування спеціальних логіко-пізнавальних завдань і задач, організація навчально-пізнавальної діяльності учнів щодо засвоєння й оперування логічними формами, умовиводами, операціями, застосування засобів стимулювання бажання оволодівати логічною культурою. Удосконалено прийоми, методи та форми цілеспрямованого формування логічної культури учнів під час вивчення предметів природничо-математичного циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.513.14 +
Шифр НБУВ: РА368052

Рубрики:

      
17.

Шилкунова З.І. 
Педагогічні умови формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів у процесі навчальної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / З.І. Шилкунова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію цілеспрямованого формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів та визначено педагогічні умови підвищення ефективності даного процесу. Визначено сутність поняття "конструктивне ставлення" особистості до себе як позитивне, критичне, рефлексивне відношення, що передбачає сформованість адекватної самооцінки, рівня досягань, упевненості у власних силах і здібностях, наявність системи моральних цінностей і позитивного мислення, а також розвиток пізнавальних інтересів і теоретичного відношення до дійсності. Досліджено особливості формування ставлення до себе учнів I і III класів, які навчаються за традиційних та спеціалізованих (з використанням системи розвивального навчання Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова) умов. Розроблено педагогічний інструментарій, що об'єктивізує для дітей власні зміни, соціальний статус, особистісні особливості. Експериментально доведено ефективність і доцільність використання нової технології формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів у процесі навчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА339581

Рубрики:

      
18.

Шевчук К.Д. 
Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К.Д. Шевчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано актуальність побудови навчально-виховного процесу початкової школи на аксіологічних засадах. Охарактеризовано основні дефініції поняття "ціннісне ставлення". Розкрито особливості формування ціннісних ставлень дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано стан сформованості ціннісного ставлення до рідного краю учнів сучасної початкової шоли. Визначено педагогічні умови оптимізації процесу формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю. Розроблено й експериментально апробовано відповідну модель, основою якої є педагогічні умови формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю, а саме: інтегрування краєзнавчого матеріалу у зміст навчально-виховного процесу початкової школи, забезпечення цілісності навчально-виховного процесу та підготовка вчителів до організації навчання та виховання учнів на краєзнавчій основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.352.13 + Ю983.723.2 +
Шифр НБУВ: РА361979

Рубрики:

      
19.

Шарапова О.В. 
Педагогічні умови комплексної корекції девіантної поведінки молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Шарапова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 21 с.: табл. — укp.

Досліджено педагогічні умови забезпечення комплексної корекції девіантної поведінки молодших школярів. Проаналізовано стан зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено суть і специфіку девіантної поведінки молодших школярів, вивчено роль і засоби корекції поведінки у подоланні різноманітних відхилень неорганічного походження. Опрацьовано та перевірено експериментально методики діагностування та корекції загальної емоційної напруженості, тривожності, депресивних станів, агресивної поведінки. Виявлено та досліджено педагогічні умови забезпечення комплексної корекції девіантної поведінки. Показано, що ефективність профілактики та корекції відхилень усіх типів даної поведінки в учнів молодших класів забезпечується їх своєчасним і якісним діагностуванням, на підставі якого - визначенням характеру та глибини відхилень у поведінці молодших школярів, позитивним ставленням вчителя до учня, систематичним цілеспрямованим педагогічним впливом за допомогою різноманітних методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА327370

Рубрики:

      
20.

Чупахіна С.В. 
Проблеми оцінювання навчальних досягнень дітей 6 - 7-річного віку у закладах освіти України (друга половина XX - початок XXI ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Чупахіна ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 19 с. — укp.

Розкрито актульні аспекти проблеми оцінювання навчальних досягнень дітей віком 6 - 7 років у початковій школі України. Обгрунтовано його суть, висвітлену у психолого-педагогічній літературі та наявну у практиці початкової школи періоду середина XX - початок XXI ст. Охарактеризовано складові оцінювальної діяльності та з'ясовано об'єкти, функції, психолого-педагогічні умови, критерії, вимоги до неї. Проаналізовано зміст навчальних програм, зокрема першого класу чотирирічної початкової школи. Виявлено основні підходи до використання оцінки у навчанні даних дітей упродовж дослідженого періоду для їх екстраполяції в сучасну початкову освіту на етапі її реформування в Україні. Обгрунтовано суть педагогічної категорії "оцінювання навчальних досягнень дітей віком 6 - 7 років". Визначено динаміку розвитку оцінювання та його основних характеристик за навчально-виховного процесу початкової школи. Проаналізовано сучасний стан функціонування та ставлення вчителів-початківців до оцінювання навчальних досягнень за реального педагогічного процесу. Висвітлено шляхи використання здобутків учених дослідженого періоду щодо оцінювання навчальних досягнень даних дітей за сучасних умов реформування початкової освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 + Ч421.221 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА353530

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського