Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (214)Книжкові видання та компакт-диски (189)Журнали та продовжувані видання (101)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Коваленко А.Б. 
Психологія розуміння творчих задач: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А.Б. Коваленко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 35 с. — укp.

Розроблено новий підхід до вирішення досліджуваної проблеми шляхом створення моделі процесу розуміння багатосмислових об'єктів на основі застосування системно-структурного підходу щодо аналізу процесу розуміння як такої цілісності, що складається з окремих, щільно пов'язаних між собою компонентів. Використано новий клас задач, які є універсальною моделлю розуміння творчих об'єктів. Визначено концептуальні засади дослідження процесу розуміння у ситуаціях розв'язання творчих задач. Детально проаналізовано критерій розуміння даних задач, як розуміння її прихованого змісту. Процес розуміння творчих задач трактовано як особливий процес осмислення та переосмислення інформації. Обгрунтовано та апробовано систему спеціальної організації та оптимізації процесу розуміння творчих засад. Значну увагу приділено теорії використання підказки щодо оптимізації процесу розуміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА310346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гавалешко О.М. 
Інтеграція комунікативних та творчих компонентів у структурі самосвідомості особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.М. Гавалешко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально проаналізовано інтеграцію комунікативних та творчих компонентів у структурі особистості. Досліджено психологічні особливості образу "Я" у структурі самосвідомості особистості. Висвітлено взаємозв'язок творчих і комунікативних складових самосвідомості, їх інтеграцію. Розроблено й апробовано програму тренінгових занять, спрямовану на розвиток комунікативних і творчих здібностей людини. Отримані дані засвідчили доцільність та ефективність застосування розробленої програми у практичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА316925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Соловйов В.С. 
Творчість як філософсько-антропологічна проблема: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.04 / В.С. Соловйов ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 2003. — 24 с. — укp.

Наведено психоаналітичні методологію та підходи до архетипізації творця, мотивацій до творчості, а також до проблеми мистецтва та наукового дослідження. Запропоновано методологічний розподіл філософсько-антропологічного аналізу на рівні щодо системи сучасної філософії. Сформульовано ієрархічну схему характерологічних понять архетипу. Уведено поняття антропологеми, яка має зміст загального комплексу світовідношення творця, розкрито її структуру. Проаналізовано продуктивність застосування психоаналітичної методики з метою теоретичної та практичної класифікації творчої особистості за схемою "некрофілічна - біофілічна орієнтація". Наведено порівняльний аналіз мистецької та наукової творчості, який доходить висновку щодо тотожної генези цих царин на архетипічному рівні. Значну увагу приділено принципу історизму та межам його використання у разі до особистісного аналізу творця. Доведено, що існує масштаб дослідження, за умов якого вказаний принцип не дає продуктивного результату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ю945.1 + Ю6*671 +
Шифр НБУВ: РА325863

Рубрики:

      
4.

Бєлоусова Р.В. 
Індивідуально-типові особливості комунікативної креативності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Р.В. Бєлоусова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {м.Одеса}. — О., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено новий підхід до операціоналізації поняття "комунікативна креативність" як інтегральної властивості особистості. Вперше експліковано та описано формально-динамічні та якісні показники комунікативної креативності. Досліджено психологічні особливості осіб, що відрізняються рівнем комунікативної креативності. Встановлено специфіку комунікативної креативності у осіб з різною емоційною диспозицією. Доповнено уявлення про системотвірну функцію емоційності як властивості особистості: виявлено, що специфіка комунікативної креативності детермінована емоційністю. Створено тест-опитувальник комунікативної креативності. Розроблено програму, спрямовану на корекцію основних компонентів даної якості у осіб юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА331413

Рубрики:

      
5.

Страцинська І.А. 
Дискретна метрика життєвого шляху творчої особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.А. Страцинська ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено своєрідну дискретно-вузлову структуру та метрику довготривалості життєвого шляху творчої особистості. У хронологічній довготривалості життєвого шляху даної особистості виявлено низку вікових точок, які виконують роль подвійних вузлів, у яких мають місце найбільш яскраві прояви самовизначення, самоздійснення та самореалізації творчої особистості, особистісні злами, кризи та творчі старти. Установлено чітку дискретну метрику довготривалості часу її життя, яка визначається законом відліку часу власним годинником індивіда. Показано чітку узгодженість подвійних вузлів з точками фазових сингулярностей, зумовлених дискретною метрикою довготривалості часу життя творчої особистості. Вікові точки ранніх і пізніх стартів у її життєвому шляху визначаються відповідними точками фазових сингулярностей у довготривалості життя. За законом відліку часу життя індивідуальний життєвий шлях окремо взятої творчої особистості має власну дискретно-вузлову структуру з індивідуальною метрикою. За різної довготривалості метрики життя дискретно-вузлова структура виявилася повністю ідентичною за зазначеним законом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-724 + Ю937-711 + Ю9 с24 +
Шифр НБУВ: РА335991

Рубрики:

      
6.

Будник С.М. 
Формування професійної готовності офіцерів-прикордонників до творчого вирішення завдань управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Будник ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено основні показники та критерії професійної готовності офіцера-прикордонника до творчого розв'язання завдань управлінської діяльності та розроблено методику визначення рівнів її розвитку. Обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічну програму формування даної готовності у слухачів Національної академії Державної прикордонної служби України у процесі навчання. Уточнено її псхологічну модель, розкрито суть, зміст і структуру професійної готовності офіцера-прикордонника до творчого вирішення завдань управлінської діяльності. Узагальнено основні погляди з проблеми формування професійної готовності офіцерів-керівників до творчого вирішення зазначених завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ц + Ю945.1 + Ц68,8(4УКР)1-5 +
Шифр НБУВ: РА345070

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Гусєва Т.П. 
Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.П. Гусєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у аспекті особистісного, креативно-комунікативного підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкрито суть поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчої мовленнєвої діяльності та творчого мовленнєвого спілкування. Доведено, що креативна особистість є цілісним суб'єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога. Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності під час підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, який містить компоненти, зокрема, мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, когнітивно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний. Обгрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості даних студентів за умов професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Запропоновано шляхи ефективного використання цього комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА344773

Рубрики:

      
8.

Періг І.М. 
Психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Періг ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 23 с. — укp.

Розкрито сутність, специфіку та психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Вперше запропоновано новий особистісний визначально-актуалізуючий підхід щодо виявлення та розвитку творчої обдарованості студентської молоді. Охарактеризовано показники, рівні, суб'єктивні й об'єктивні методи визначення даної якості у студентів ВТНЗ у процесі професійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель творчої обдарованості студентів технічного ВНЗ. Створено й апробовано психолого-педагогічну програму визначення, розвитку й актуалізації потенціалу творчої обдарованості майбутніх спеціалістів у галузі науки та техніки у навчально-виховному процесі, яка включає теоретичну та практичну частину. Доведено ефективність запропонованої програми та методики визначення, розвитку й актуалізації творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241 + Ю945.1 + Ч481.220 +
Шифр НБУВ: РА348358

Рубрики:

      
9.

Розова Т.М. 
Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Розова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження креативності як чинника формування професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Уточнено зміст поняття "комунікативні здібності" та "професійно-комунікативні здібності". Здійснено інтегроване вивчення професійно-комунікативних здібностей психологів у контексті їх взаємозв'язку з креативністю та її змістовими складовими. Розкрито психологічну сутність креативності як чинника розвитку професійно-комунікативних здібностей. Виявлено психологічні особливості професійно-комунікативних здібностей студентів-психологів. Визначено складники та показники рівнів розвитку професійно-комунікативних здібностей у студентів. Охарактеризовано структурні складові професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Розроблено інтегровану розвивальну програму активізації креативності за умов застосування креативних психотехнологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю945.1 + Ю949.2 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА354050

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Остафійчук Т.В. 
Розвиток педагогічної креативності викладачів-лінгвістів засобами психологічного тренінгу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Остафійчук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Узагальнено основні підходи щодо дослідження педагогічної креативності, охарактеризовано її структурні компоненти та рівні розвитку. Обгрунтовано особистісно-процесуальний підхід щодо формування педагогічної креативності, розроблено діагностичний інструментарій визначення рівня її розвитку у викладачів-лінгвістів. Проаналізовано творчу діяльність педагогів, виявлено особливості розвитку креативності залежно від стилів професійної діяльності та пріоритетності її структурних компонентів. Встановлено психолого-педагогічні умови розвитку креативності. Запропоновано нові оригінальні засоби психологічного тренінгу педагогічної креативності викладачів-лінгвістів. Доведено, що педагогічна креативність викладачів іноземних мов характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнем розвитку. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність формування педагогічної креативності викладачів-лінгвістів засобами цілеспрямованого професійно-орієнтованого психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 с +
Шифр НБУВ: РА354053

Рубрики:

      
11.

Корнієнко С.В. 
Розв'язування психологічних задач як засіб становлення творчої активності майбутнього вчителя: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / С.В. Корнієнко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розглянуто методологічні та прикладні питання щодо процесів розв'язування майбутніми психологами психологічних задач як засобу розвитку їх творчої активності. Обгрунтовано доцільність застосування принципів задачного підходу, а саме: задачної інтеграції, особистісної орієнтації, цільової лімінальності, пошукової латентності. Визначено психолого-педагогічні умови використання різних видів психологічних задач для розвитку творчої активності майбутнього вчителя. Обгрунтовано модель психолого-педагогічних умов, змісту, форм і методів реалізації задачного підходу до становлення творчої активності студентів-випускників педагогічних ВНЗ у процесі їх підготовки. Визначено комплекс критеріїв оптимального розв'язання психологічних задач майбутніми вчителями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА360628

Рубрики:

      
12.

Медведєва О.Р. 
Формування творчих умінь студентів у позааудиторній виховній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.Р. Медведєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування творчих умінь студентів у позааудиторній виховній роботі. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у психолого-педагогічній літературі. Виділено й обгрунтовано творчі вміння студентів. Уточнено критерії кожного творчого вміння, подальшого розвитку набули рівні та ступені їх сформовності. Розроблено технологію формування творчих умінь студентів у зазначеній роботі. Розроблено план і програму "Клуб естетичного виховання" щодо формування творчих умінь студентів у позааудиторній виховній роботі. Основні положення та рекомендації щодо формування творчих умінь студентів, технологію їх формування й оцінювання рівня сформованості упроваджено в позааудиторну виховну роботу ВНЗ III - IV рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.38 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА359030

Рубрики:

      
13.

Гриненко І.В. 
Педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Гриненко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю. Здійснено аналіз дослідженої проблеми. Розкрито суть поняття "креативність майбутнього вчителя гуманітарного профілю". Виявлено особливості та структуру його креативності. Розроблено й обгрунтовано модель розвитку креативності майбутнього вчителя та впроваджено в навчальний процес технологію креативного багаторівневого кодування інформації, яка базується на трьох взаємопов'язаних методах інтелект-карт, АбРеСа (згортання смислу тексту) та консепту (розгортання смислової ідеї тексту).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА355591

Рубрики:

      
14.

Харцій О.М. 
Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.М. Харцій ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему сформованості креативного потенціалу у майбутніх менеджерів. Визначено сутність і психологічну структуру креативного потенціалу особистості. Виявлено та проаналізовано систему організаційних умов, що впливають на його формування та розвиток. Розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівня сформованості креативності у майбутніх менеджерів організації. Запропоновано розвивальну програму з формування креативного потенціалу у студентів-менеджерів. Висвітлено психологічні чинники (індивідуальні властивості особистості, комунікативні характеристики групи, особливості організації навчального процесу у ВНЗ), що впливають на оптимізацію підготовки студентів до управлінської діяльності. Обгрунтовано психологічні форми роботи та засоби формування креативного ставлення до даної дійльності у студентів-менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1Ю959.18 + У9(4УКР)212.14р +
Шифр НБУВ: РА358591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Кривонос О.Б. 
Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Б. Кривонос ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, а також їх розподілено у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному; під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань; під час практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів; у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів; на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220 +
Шифр НБУВ: РА356233

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Гоцуляк 
Психологічні умови розвитку професійної креативності викладача іноземної мови: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Наталія Євгенівна Гоцуляк ; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. — Хмельницький, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1
Шифр НБУВ: РА358719

Рубрики:

      
17.

Макаренко Н.М. 
Психологічні чинники розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Макаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні чинники розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів. На підставі теоретичного аналізу стану дослідження проблеми креативності та креативного мислення зарубіжними та вітчизняними авторами узагальнено та систематизовано теоретичні положення, емпіричні факти, конструктивні ідеї, напрямки й аспекти її вивчення. Вивчено та систематизовано психологічні особливості та чинники розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів. З використанням певних методик досліджено характеристики даного мислення, а саме: швидкість (продуктивність), гнучкість, оригінальність, розробленість. Вивчено та систематизовано психологічні особливості та чинники (спадкові, особистісні, мотиваційні, середовищні) розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів. Установлено, що психологічними чинниками розвитку креативного мислення є внутрішні: мотиваційно-особистісні (особистісна креативність, внутрішня мотивація, професійно-важливі якості), когнітивно-операційні (інтелектуальний рівень, психологічна компетентність, стиль мислення) та середовище ВНЗ як зовнішній чинник.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-513 + Ю949.2 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА358322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Вельдбрехт О.О. 
Соціально-психологічна адаптованість творчої особистості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.О. Вельдбрехт ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше визначено й експериментально доведено існування прямої залежності між рівнем креативності та соціальною фрустрованістю особистості. Проаналізовано окремі характеристики виконання тестів творчих здібностей як маркери адаптаційного потенціалу особистості, виділено критерії креативності, що сприяють успішній адаптації індивіда (наслідування товстій лінії, розробленість малюнків у фігурних тестах). Створено модель оптимуму креативності, яка дозволяє узгодити протилежні наукові тенденції у тлумаченні зв'язку творчості з психічним благополуччям і соціально-психологічною адаптованістю людини. Зафіксовано та досліджено специфічні нелінійні зв'язки між креативністю та досліджуваними змінними (соціально-психологічна адаптованість, емоційний комфорт, самоприйняття). Уточнено уявлення про риси особистісної організації креативних осіб: потяг до домінування, несхильність до уникання проблем, схильність до виникнення емоційно негативних станів, перевага зовнішнього контролю над внутрішнім, неприйняття інших людей і низький рівень прийняття себе. Уточнено тлумачення феномену соціальної бажаності як особистісної характеристики, доведено існування зв'язку між рівнем творчих здібностей і несхильністю давати соціально бажані відповіді. Розкрито значення креативності як фактора соціально-психологічної адаптації індивіда, висвітлено культурний і соціально-історичний аспекти проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА362525

Рубрики:

      
19.

Супруненко М.І. 
Розвиток творчого потенціалу старшокласників у процесі розв'язування задач бізнесового змісту: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.І. Супруненко ; Ін-т педагогики АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито особливості творчої діяльності старшокласників у процесі прийняття управлінського рішення. Здійснено проектування особистісних якостей сучасних менеджерів на площину творчого потенціалу старшокласників, обгрунтовано зміст творчих задач управлінського характеру у сфері бізнесу та організаційні форми залучення старшокласників до їх розв'язування. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності реалізації програми розвитку творчого потенціалу старшокласників. Показано, що запровадження зазначеної програми позитивно впливає на навчальні досягнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.357 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА367361

Рубрики:

      
20.

Яківчук Г. В. 
Виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. В. Яківчук ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ313(4УКР)0 р3-3 + Ч489.511.220 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА369642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського