Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (38)Реферативна база даних (3656)Книжкові видання та компакт-диски (3658)Журнали та продовжувані видання (241)
Пошуковий запит: (<.>U=ч33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 493
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Барило О.А. 
Ідеї вільного виховання в реформаторській педагогіці кінця ХІХ - першої третини ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Барило ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше проведено цілісний науковий аналіз ідей теорії вільного виховання кінця XIX - початку XX ст. у країнах Західної Європи та Америки. Систематизовано погляди зарубіжних прихильників досліджуваної педагогічної концепції щодо мети, змісту, форм і методів навчання. Виділено основні положення та базові принципи вільного виховання, досліджено динаміку та специфіку їх розвитку. Виявлено та проаналізовано вплив ідей вільного виховання на формування вітчизняної педагогічної теорії та практики у період 1900 - 1931 рр. Вперше простежено еволюцію розвитку ідей вільного виховання в зарубіжних країнах у часи реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст., в Україні протягом досліджуваного періоду та на межі XX - XXI ст. Визначено перспективні ідеї вільного виховання та обгрунтовано можливість їх використання за сучасних умов. У науковий обіг введено маловідомі документи та історичні факти, пов'язані з процесом становлення та розвитку ідей вільного виховання, а також маловідомі наукові джерела, що значно розширюють теоретико-методологічні засади досліджуваної педагогічної теорії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52-2 + Ч33(4УКР)52-2 +
Шифр НБУВ: РА334107

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Литвин Л. В. 
Ідеї Вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. В. Литвин ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше ідеї вальдорфської педагогіки розглянуто на грунті філософії дитиноцентризму, яка відповідно до вимог сучасного етапу суспільного та цивілізаційного розвитку відбиває, розвиває та збагачує основні положення антропологічної антропософії Р. Штайнера щодо розвитку, навчання та виховання дитини. Проведено порівняльний аналіз проблеми вільного розвитку особистості в педагогічних теоріях В.О. Сухомлинського та Р. Штайнера. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови адаптації провідних ідей вальдорфської педагогіки в українській педагогічній практиці. Визначено критерії ефективності адаптації ідей цієї педагогіки до діяльності української школи. Розроблено методичні рекомендації для керівників, учителів і вихователів вальдорфських закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2 + Ч424(4НІМ)714.6 + Ч30 в2:Ю2
Шифр НБУВ: РА380160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Ільченко А.М. 
Ідеї раннього розвитку і вільного виховання дітей з обмеженими розумовими можливостями у педагогічній спадщині М.Монтессорі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / А.М. Ільченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано становлення особистості М.Монтессорі як педагога-гуманіста освіти дітей з порушенням інтеллекту, визначено основні етапи її науково-педагогічної діяльності. Розглянуто проблему раннього розвитку та вільного виховання дітей, досліджену М.Монтессорі, виявлено психолого-педагогічні умови розв'язання даної проблеми. Розкрито суть і зміст педагогічної діяльності італійського науковця, визначено її внесок в організацію допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку. Описано та теоретично обгрунтовано перспективні шляхи творчого використання педагогічного досвіду М.Монтессорі у практиці сучасної спеціальної школи. На підставі аналізу наукової спадщини М.Монтессорі зазначено, що його педагогічні погляди не втратили своєї актуальності за теперішнього часу. Педагогічна система М.Монтессорі є перспективною для організації інтегрованої (інклюзивної) освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ІТА)-8 Монтессорі, М. + Ч435.2/3 +
Шифр НБУВ: РА348692

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Перетятько О.В. 
Ідеї реформаторської педагогіки в діяльності приватних початкових та середніх шкіл Харківської губернії (1890 - 1917 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Перетятько ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2001. — 17 с. — укp.

Визначено умови та шляхи оновлення організаційних, цільових, змістових і методичних аспектів діяльності приватних початкових і середніх шкіл Харківської губернії кінця ХІХ - початку ХХ ст. у контексті ідей реформаторської педагогіки. На підставі критеріальних підходів проаналізовано існуючі класифікації й охарактеризовано провідні течії реформаторської педагогіки. Розглянуто динаміку розвитку вітчизняної компаративістики. Висвітлено етапи розвитку вітчизняного приватного шкільництва, ознаки його інноваційності на кожному з етапів. Введено в науковий обіг матеріали з інноваційної практики вітчизняного приватного шкільництва та визначено громадсько-педагогічну орієнтацію її генезису. Використано інноваційний досвід вітчизняної приватної школи у процесах реформування сучасної освітньої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР5)52
Шифр НБУВ: РА315522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Осьмук Н. Г. 
Ідеї реформаторської педагогіки в дослідженнях українських освітніх діячів 20-х - початку 30-х років XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Г. Осьмук ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. — Суми, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Виявлено сутність реформаторської педагогіки як системного феномену, визначено етапи вивчення ідей реформаторської педагогіки у вітчизняній педагогічній науці. Виокремлено педагогічні та позапедагогічні чинники, що зумовлювали звернення до зарубіжного досвіду. Встановлено, що ідеї, які стали предметом дослідження українських освітніх діячів, презентували всі провідні течії реформаторської педагогіки, спонукали до створення оригінальних концепцій і принципово нових течій (педагогіки колективу, санітарної педагогіки, педагогіки національного виховання). З'ясовано, що організаційне забезпечення дослідження теорії та практики реформаторської педагогіки розгорталося за державної підтримки та набувало ознак напряму освітньої політики Народного комісаріату освіти УСРР. Доведено, що ідеї реформаторської педагогіки виступали підгрунтям для оновлення цільової, змістової та організаційно-методичної складових загальнопедагогічної та методичної підготовки українського радянського вчительства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61-8
Шифр НБУВ: РА385190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Потапенко О.Б. 
Ідея виховання моральної особистості у спадщині українських педагогів-мислителів другої половини XVIII ст.: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / О.Б. Потапенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано розвиток ідеї виховання моральної особистості у спадщині українських мислителів другої половини XVIII ст. Досліджено шляхи вирішення цієї проблеми у межах європейської філософсько-педагогічної думки до другої половини XVIII ст. Визначено мету й основні завдання та принципи морального виховання, розкрито його зміст і перспективи подальшого реформування. Досліджено основні підходи щодо вирішення проблеми виховання моральної особистості у працях українських мислителів. Висвітлено безпосередній зв'язок української філософсько-педагогічної думки з кращими європейськими традиціями у вирішенні даного питання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)464 + Ч311.352 + Ю3(4УКР)46 +
Шифр НБУВ: РА362605

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Рабінович О.Р. 
Ідея виховання та її теоретичне обгрунтування в античній філософії: автореф. дис. канд. філос. наук: 09.00.05 / О.Р. Рабінович ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2009. — 15 с. — укp.

Розкрито зміст, сутнісні ознаки й особливості системи виховання Давньої Греції, досліджено її теоретичне обгрунтування в античній філософії. Висвітлено історію зародження та розвитку античної філософії. З'ясовано, що антична філософська думка у своїй спробі збагнути сутність людини як тілесно-духовної істоти визначила виключно важливі й необхідні фактори та передумови її духовного, фізичного й особистісного розвитку, який відбувається під впливом виховного процесу. Розкрито зміст і специфіку виховних моделей, сформуваних в Афінах та у Спарті, проаналізовано їх теоретичне обгрунтування у старогрецькій філософії. Розкрито історичне значення виховних ідей античної цивілізації, зокрема, показано їх вплив на подальший розвиток світової педагогічної думки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(0)321 + Ч33(0)321 +
Шифр НБУВ: РА367303

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Год Б.В. 
Ідея всебічного й гармонійного виховання особистості в епоху європейського відродження: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Б.В. Год ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Досліджено генезис ідеї всебічного й гармонічного виховання особистості в епоху європейського Відродження, розкрито його передумови, етапи та методолого-теоретичні засади, процес формування ренесансної виховної парадигми. Проведено системний аналіз гуманістичного виховання, визначено його мету, принципи, напрями, методи й організаційні форми та показано спроби практичного втілення. Розкрито зміст педагогічного ідеалу гуманістів, доведено його варіативність в окремих регіонах Європи. Висвітлено еволюцію ідеї всебічного й гармонійного виховання особистості в епоху європейського Відродження. Виявлено тенденції, суперечності та закономірності досліджуваної ідеї, розглянуто її подальший розвиток у XVII - на початку XXI ст. Зроблено спробу визначити перспективу досліджуваної ідеї в постіндустріальному суспільстві, можливість її застосування за умов модернізації освітньо-виховного простору України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)43 +
Шифр НБУВ: РА340623

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Вишнівський Р. Й. 
Ідея національної школи у творчому доробку Івана Франка: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Р. Й. Вишнівський ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито науково-педагогічні аспекти творчої діяльності І. Франка та виділено етапи в обгрунтуванні концепції національної школи: загально-культурницький, національноосвітний, державницький. Виокремлено провідні педагогічні ідеї (гуманізму, народності, демократизації, індивідуалізації, виховного та розвивального навчання). З'ясовано внесок І. Франка в розробку методичних засад національної школи та визначення ролі вчителя у навчально-виховному процесі, актуалізовано педагогічні ідеї його у контексті реформування сучасної школи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52-8 Франко І.Я.
Шифр НБУВ: РА375013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Фомін В.В. 
Індивідуальний підхід в естетичному вихованні учнівської молоді у навчальних закладах України другої половини XIX - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Фомін ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено передумови зародження ідеї індивідуального підходу в історії світової педагогічної думки. Систематизовано та узагальнено теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ ст. з питань формування індивідуальної естетичної культури та форми, методи, прийоми їх реалізації в шкільній практиці тогочасних навчальних закладів. Висвітлено досягнення та внесок відомих представників музичного та художнього мистецтва у вирішення проблеми індивідуального підходу в естетичному вихованні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА349771

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Миценко В.І. 
Індивідуальний підхід до виховання дітей у педагогічній спадщині Г.Спенсера (1820 - 1903 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.І. Миценко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с. — укp.

Розкрито думки філософа про значення індивідуального підходу до виховання дітей, філософські, соціологічні та психологічні засади його педагогічної концепції, саморозвиток особистості дитини, роль батьків у вихованні дітей, природний підхід до розумового, морального та фізичного виховання. Проаналізовано практичний досвід вченого-педагога, а також теоретичні засади його педагогічної концепції, визначено головні періоди життя та творчої спадщини англійського філософа, вплив вченого на реформування освіти Європи та Англії наприкінці ХІХ ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ВЕЛ)-8 Спенсер Г. +
Шифр НБУВ: РА322939

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Дятлова О.М. 
Інтегративний підхід до навчання суспільствознавства в загальноосвітніх школах України (20-ті - 30-ті роки ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Дятлова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему застосування інтегративного підходу до навчання суспільствознавства у загальноосвітніх школах України у 1920-х - початку 1930-х рр. Розглянуто питання щодо форм організації та методів навчання, що відповідали даному підходу. Проаналізовано історію вирішення проблеми, її сучасний стан в Україні. Досліджено процес становлення та розвитку ідей інтеграції змісту освіти в педагогічній і методичній науці. Розкрито суть понять "інтеграція змісту освіти" та "інтегративний підхід в освіті". У хронологічних межах визначено основні етапи розвитку змісту, методів і форм організації навчання суспільствознавства у контексті запровадження інтегративного підходу на кожному з них. Проаналізовано принципи інтегративного структурування навчального змісту у навчальних програмах і навчальній літературі з суспільствознавства на кожному з визначених етапів. Доведено, що інтегративний підхід до навчання суспільствознавства зумовив зміни у змісті навчання та у переосмисленні окремих положень методичної науки. З використанням даного підходу визначено пріоритетність активних методів і колективних форм організації навчання. Систематизовано сучасний досвід застосування інтегративного підходу у системі шкільної суспільствознавчої освіти за умов її реформування. Обгрунтовано актуальність ідей педагогіки 1920-х - 1930-х рр. для сучасної практики. Окреслено перспективні шляхи подальшої розробки дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 +
Шифр НБУВ: РА361617

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Добровольська В.А. 
Історія жіночої освіти Півдня України (1901-1910 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.А. Добровольська ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2006. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено процес розвитку жіночої освіти Півдня України початку XX ст. На широкій джерельній базі висвітлено низку чинників, що мали вплив на формування системи жіночих навчальних закладів у XIX ст. Охарактеризовано організаційну структуру, матеріальне становище основних типів жіночих початкових, середніх, професійних, вищих шкіл Півдня України протягом першого десятиліття XX ст. Розкрито роль уряду, органів місцевого самоврядування, громадськості, приватних осіб у розширенні мережі освітніх закладів. Проаналізовано особливості навчально-виховного процесу цих закладів, перспективи застосування одержаної освіти жіноцтвом у тогочасному суспільстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР7)52-297 + Ч33(4УКР7)5 +
Шифр НБУВ: РА343760

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Жицька 
Історія Росії у науковій та педагогічній творчості Володимира Іконникова: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Людмила Миколаївна Жицька ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2РОС)44/46 + Ч33(4РОС)52-8 Іконников, В. + Т1(2РОС)5-8 Іконников
Шифр НБУВ: РА365947

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Барліт О.О. 
Аксіологічні засади ставлення школярів до природи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Барліт ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено педагогічну проблему вдосконалення сучасної системи екологічної освіти школярів на основі інтеграції прогресивних здобутків вітчизняної педагогічної теорії та практики кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховний процес. На підставі ретроспективного аналізу педагогічних концепцій вітчизняних науковців розвинуто педагогічну модель формування аксіології природи (О. Герд, М. Сумцов), грунтуючись на етнокультурній варіативності й інвайронментальних чинниках (С. Русова, І. Стешенко), етико-естетичних і психологічних механізмах єднання людини з природою (Б. Грінченко, М. Грот). Доведено необхідність застосування аксіологічного підходу як продукту синтезу наукового філософського, педагогічного, психологічного, культурологічного знання, що передбачає взаємодію всіх суб'єктів освіти та їх ставлення до світу за етичними принципами, доповнює простір навчання та виховання ціннісними настановами та відкриває можливості для етноантропологічного спрямування екологічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА362803

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Уюнтена 
Актуальні проблеми реформування загальної середньої освіти в КНР: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Уюнтена ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Визначено історичні етапи розвитку загальноосвітньої середньої школи в Китаї, проаналізовано освітню політику Комуністичної партії Китаю у різні періоди діяльності. Надано характеристику основних напрямів і суті реформ середньої освіти в сучасному Китаї, визначено провідні тенденції та перспективи розвитку загальної середньої освіти у даній країні. Порівняно процеси реформування загальноосвітньої школи в КНР і Україні з метою визначення якісних змін у кожній з країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ) + Ч34(5КИТ)
Шифр НБУВ: РА312037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Туляков О.О. 
Античні ідеї освіти та виховання у творчій спадщині Г. С. Сковороди: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Туляков ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Суми, 1999. — 16 с. — укp.

У дисертації доведена спорідненість світоглядних основ античних сковородинівських педагогичних ідей, охарактеризовано процес творчого опрацювання Г.С. Сковородою античних епістолярних та драматургічних методів виховання, калокагатії, сократівського діалогу, психагогії. У дисертації розробляється елліно-сковородинівська концепція освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)4-8 Сковорода Г.

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Герман Н.В. 
Безпека життєдіяльності людини в педагогічній спадщині українських просвітителів (кінця ХІХ - початку ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Герман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу літературно-педагогічної спадщини П.А.Грабовського, М.М.Коцюбинського, Лесі Українки та І.Я.Франка розкрито соціальну та історико-педагогічну сутність проблем безпеки життєдіяльності людини. Охарактеризовано негативні явища в соціально-політичній та економічній сферах суспільного розвитку, що є загрозою для життя та здоров'я людини, особливо для підростаючого покоління, які мали місце на межі ХІХ та ХХ ст. та проявилися в сучасному суспільстві. Висвітлено основні форми та методи навчально-виховної роботи у навчальних закладах освіти, використання яких за певних педагогічних умов сприятиме поглибленій обізнаності майбутніх вчителів з поглядами українських просвітителів, осмисленості ними соціальної та історико-педагогічної сутності проблем безпеки життєдіяльності людини та формуванню у них умінь і навичок урізноманітнювати відповідну навчально-виховну роботу з школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + А734
Шифр НБУВ: РА311818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Корнієнко В.М. 
Благодійність в освітянській галузі Харківської губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ століть): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.М. Корнієнко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання виникнення та розвитку благодійності в освітянській галузі Харківської губернії в другій половині XIX - на початку XX ст. Проаналізовано основні тенденції створення та специфіку організації системи благодійності в освітянській галузі, головні напрямки, форми, методи та конкретні практичні результати діяльності державних, міських та громадських благодійних організацій. Визначено місце та роль опікунських рад, меценатів у справі розвитку освіти в Харківській губернії. Доведено, що благодійність в освітянській галузі була тісно взаємопов'язана з загальними тенденціями розвитку держави та суспільства, але мала свої особливості. Надано рекомендації щодо можливості використання досвіду благодійності в освітянській галузі в практиці сучасних навчальних закладів, у разі створення опікунських рад і залучення додаткових інвестицій через інститут опікування, у роботі державних установ з благодійними організаціями, приватними особами, підприємцями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ХАР)5-7 + Ч33(4УКР5)52 + Ч34(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА339016

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Круль Г.Л. 
Благодійно-просвітницька діяльність сім'ї Романових у Криму в другій половині ХІХ на початку ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.Л. Круль ; Республ. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2008. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено історичний аспект благодійної діяльноті сім'ї Романових у другій половині XIX - на почтаку XX ст. на Півдні України, зокрема в Криму, як конкретно-історичного явища, що сприяло інтелектуально-духовному розвитку мешканців регіону. На базі широкого кола джерел, значну частину яких уперше введено до наукового обігу, розкрито мету, форми та зміст дослідженої діяльності сім'ї Романових. Вивчено механізм, засоби здійснення допомоги малозабезпеченим і незабезпеченим категоріям населення Криму під патронатом цієї сім'ї. Проаналізовано чинники, що вплинули на розвиток благодійно-просвітницької діяльності сім'ї Романових у другій половині XIX - на початку XX ст. в Криму, показано її роль. Систематизовано й узагальнено позитивний досвід цієї діяльності у контексті сучасних процесів створення держави та національного відродження освіти. Розкрито можливості творчого використання досвіду благодійно-просвітницької діяльності сім'ї Романових щодо організації виховної роботи у сучасних закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР-6КРМ)52 + Ч34(4УКР-6КРМ)3 + Т3(4УКР-6КРМ)5-7 +
Шифр НБУВ: РА361601

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського