Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (78)Книжкові видання та компакт-диски (173)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю949.2 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Пісоцький 
Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу майбутнього практичного психолога: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Олександр Петрович Пісоцький ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР)3 + Ю935.131
Шифр НБУВ: РА358749

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Жердецька Л.Л. 
Когнітивні стилі як чинник професійного становлення майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Л. Жердецька ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально показано вплив когнітивних стилів на утвердження індивідуально-специфічних способів професійного становлення майбутніх психологів. Грунтовно проаналізовано існуючі концептуальні підходи до вивчення когнітивних стилів у вітчизняній і зарубіжній психології, а також надано їм критичну оцінку у контексті існуючої наукової парадигми. З використанням базових методичних положень запропоновано концептуально новий спосіб вивчення когнітивно-стильових відмінностей, які найбільш виразно проявляють себе у взаємозв'язку з багатьма особистісними характеристиками у процесі професійного становлення суб'єкта. З використанням комплексу певних методик виявлено когнітивну простоту - складність та диференційованість досліджуваних студентів, а також розглянуто взаємозв'язок особистісних і професійно важливих характеристик, а саме: значущості мотивів, рівня професійної оцінки та самооцінки, особистісної тривожності, показників професійної ідентифікації, навчальної успішності. Доведено, що когнітивно-стильові відмінності майбутніх психологів мають суттєвий вплив на формування їх "професійного Я", а також специфіку засвоєння ними засад професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю941.19 +
Шифр НБУВ: РА348437

Рубрики:

      
3.

Розова Т.М. 
Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Розова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження креативності як чинника формування професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Уточнено зміст поняття "комунікативні здібності" та "професійно-комунікативні здібності". Здійснено інтегроване вивчення професійно-комунікативних здібностей психологів у контексті їх взаємозв'язку з креативністю та її змістовими складовими. Розкрито психологічну сутність креативності як чинника розвитку професійно-комунікативних здібностей. Виявлено психологічні особливості професійно-комунікативних здібностей студентів-психологів. Визначено складники та показники рівнів розвитку професійно-комунікативних здібностей у студентів. Охарактеризовано структурні складові професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Розроблено інтегровану розвивальну програму активізації креативності за умов застосування креативних психотехнологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю945.1 + Ю949.2 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА354050

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Міненко О.О. 
Особистісне змінювання в процесі професійної підготовки студентів-психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.О. Міненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто процес особистісного змінювання, якого визначено як міжсистемний перехід до нових можливостей нової ідентичності, проаналізовано його умови та індивідуально-особистісні характеристики переживання. Даний процес сприяє формуванню професійно значущих новоутворень в ідентичності студентів-психологів. З'ясовано складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: адаптивність, самосприйняття, прийняття інших, емоційний комфорт, інтернальність, домінантність, ескапізм, досліджено динаміку зазначених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Розроблено програму тренінгу формування професійно значущих новоутворень в ідентичності даних студентів та проведено формуючий експеримент, за результатами якого підтверджено запропоновану тезу щодо можливості такого формування через процес особистісного змінювання в організованому навчанні у ВНЗ за умов включення студентів-психологів у інтенсивний, спеціально-організований процес групової комунікації індивідуальних моделей реальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю949.2 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА330158

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Черепєхіна О.А. 
Особливості психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.А. Черепєхіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 23 с. — укp.

Досліджено зміст і структуру психологічної готовності психологів (ПГП) до професійної діяльності у спорті (ПДуС), розроблено критерії та визначено рівні сформованості ПГП до ПДуС. Запропоновано комплекс методик, спрямованих на встановлення рівня ПГП до ПДуС. Доведено можливості цілеспрямованого підвищення ПГП до ПДуС за спеціально розробленою програмою корекційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю943.93 +
Шифр НБУВ: РА342808

Рубрики:

      
6.

Самойлова А.Г. 
Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Г. Самойлова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — Запоріжжя, 2004. — 19 с. — укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів під час їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Висвітлено основні підходи до дослідження даного питання у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Доведено, що оптимізація професійної свідомості сприяє забезпеченню професійної спрямованості особистості, формуванню цілісної професійної картини світу, розширенню поля діяльності психологів. Обгрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, яка сприяє дослідженому формуванню, а також переходу майбутніх психологів від їх навчальної діяльності до професійної. Експериментально підтверджено перспективність і доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання та загальних принципів експериментально-генетичного методу з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю941.1-723 +
Шифр НБУВ: РА335354

Рубрики:

      
7.

Гуляс І.А. 
Перфекціоністські настанови як чинник професійної готовності майбутніх практичних психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.А. Гуляс ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериметально встановлено структурно-функціональні та динамічні показники розвитку перфекціоністських настанов щодо професійної діяльності майбутніх практичних психологів. Розроблено та реалізовано концептуально-методичну модель дослідження, що дозволило встановити значущий репрезентативний взаємозв'язок умов освітнього середовища з мотиваційними, рефлексиво-регулятивними та персонологічними складовими перфекціонізму. Визначено факторну структуру перфекціоністських настанов і експліковано цикл їх розвитку у студентів-психологів у контексті професійної підготовки у ВНЗ. Розкрито психологічні механізми, тенденції та закономірності становлення даного феномену у майбутніх практичних психологів. Доведено гіпотезу, що акмеологічний фокус розвитку перфекціоністських настанов передбачає поєднання соціабельності як професійно придатної структури мотивів афіліації з конструктивною самокритикою, раціональним цілепокладанням, самоорганізацією й оптимістично налаштованим стратегічним плануванням діяльності в синтетичному владно-турботливому особистісному профілі майбутнього практичного психолога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р +
Шифр НБУВ: РА349332

Рубрики:

      
8.

Сивопляс Н.В. 
Процес соціальної адаптації суб'єкта в контексті тенденцій: "до психологічної сили" та "до психологічної слабкості" (на матеріалі підготовки психологів-практиків) : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н.В. Сивопляс ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито вплив на процес соціальної адаптації суб'єкта тенденцій психіки "до психологічної сили" та "до психологічної слабкості". Встановлено глибинно-психологічну детермінованість процесу адаптації та його зв'язок із вищевказаними тенденціями. Розкрито передумови виникнення дезадаптаційних явищ психіки під впливом дії глибинно-психологічних детермінант, пов'язаних із системою психологічних захистів, супутніми яким є соціально-перспективні викривлення та відступи від реальності, що зумовлюють послаблення адаптаційних процесів. Доповнено психокорекційні можливості нівелювання та упередження тенденції "до психологічної слабкості", що сприяє зростанню відчуття сили на реалістичних, а не на ілюзорних засадах, а також процесу соціальної адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю949.2 р(4УКР)3 + Ю937-953.6
Шифр НБУВ: РА374235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Мицько В.М. 
Психологічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Мицько ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено аксіопсихологічні чинники особистісно-професійного становлення майбутніх психологів. Висвітлено погляди вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо природи та генези ціннісно-смислової сфери особистості, здійснено структурно-функціональний аналіз особистісних цінностей. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення завдань і засобів професійно-особистісного становлення студентів-психологів. Розроблено базову нормативну модель професійного аксіогенезу психолога. Запропоновано прогностичну функціональну модель психологічного консультування як основного виду майбутньої професійної самореалізації студентів-психологів. Експериментально підтверджено припущення про вплив професійної підготовки у ВНЗ на полімотивовану структурно-динамічну трансформацію особистості студента-психолога у спосіб актуалізації його суб'єктивних властивостей та екстеріоризації сутнісних духовних інтенцій у напрямі становлення ціннісно-смислової сфери майбутнього психолога, релевантної вимогам професійної діяльності. На підставі математико-статистичного аналізу емпіричних даних виявлено когортну послідовність генеральних факторів та відповідні їм динамічні тенденції професійного аксіогенезу: I курс - доброзичливість/антагонізм (адаптація до освітнього середовища ВНЗ), II курс - сумлінність/безвідповідальність (самоствердження у професійно-орієнтованому навчанні), III курс - емоційна стабільність/невротизм (криза середини професійної підготовки), IV курс - екстра- або інтроверсія (професійно-особистісна інтеграція), V курс - відкритість/закритість новому досвіду (формування готовності до самостійної професійної діяльності).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю937.231 +
Шифр НБУВ: РА352973

Рубрики:

      
10.

Гріньова О.М. 
Психологічні особливості професійного самовизначення майбутніх учителів в умовах підготовки за двома спеціальностями: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Гріньова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості, динаміку, критерії та рівні професійного самовизначнення студентів педагогічних спеціальностей з додатковою спеціалізацією "Практична психологія" та розроблено програму цілеспрямованої роботи з оптимізації даного процесу. Розкрито сутність професійного самовизначення як складної системи, основними компонентами якої є професійні мотиви, інтереси, спрямованість, здібності, самосвідомість, потреба самоосвіти та самовиховання. Виявлено особливості розвитку всіх структурних компонентів даного феномену у студентів різних напрямків підготовки, встановлено критерії та рівні його сформованості. З'ясовано, що рівень сформованості у студентів професійного самовизначення значною мірою обумовлюється наявністю діалектичної спорідненості між предметним змістом їх основної спеціальності й додаткової спеціалізації. У переважної більшості майбутніх фахівців споріднених спеціальностей виявлено високий і середній рівні всіх структурних компонентів професійного самовизначення. Встановлено, що у студентів неспоріднених спеціальностей досліджувані феномени формуються однобічно, обгрунтовано необхідність розробки методів вирішення даної проблеми. З метою оптимізації процесу формування професійного самовизначення майбутніх педагогів з додатковою психологічною спеціалізацією запропоновано використовувати теоретичні та практичні методи навчання у їх єдності, що сприяє підвищенню рівня сформованості структурних компонентів досліджуваної професійної якості. Експериментально підтверджено високу ефективність розробленої програми цілеспрямованої роботи з оптимізації процесу професійного самовизначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Ч30 + Ч489.511.203 + Ю949.2 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА359543

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Афузова Г. В. 
Психологічні особливості професійної спрямованості майбутнього психолога на корекційну підтримку дітей з психофізичними вадами: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Г. В. Афузова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

З'ясовано ступінь розробки даної проблеми у психолого-педагогічній літературі. Досліджено сутність, структуру та рівні розвитку професійної спрямованості особистості, зміст корекційної підтримки в контексті психологічної допомоги дітям з психофізичними вадами. Визначено психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх фахівців у галузі спеціальної психології та етапи її розвитку протягом професійного навчання. Розроблено й обгрунтовано зміст, форми та методи психологічного забезпечення процесу формування професійної спрямованості майбутніх психологів на корекційну підтримку дітей з порушеннями психофізичного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю948.2
Шифр НБУВ: РА373953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Борисюк А.С. 
Психологічні особливості формування професійних якостей майбутнього медичного психолога: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.С. Борисюк ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено специфіку формування професійно значущих якостей майбутніх медичних психологів у вищому навчальному закладі. Вперше запропоновано тактику прогностичного моделювання їх професійної підготовки, визначено її компоненти: орієнтаційно-оцінний, науково-теоретичний, операційно-дієвий, мотиваційний, професійно значущі якості особистості, готовність до професійної діяльності. Розроблено прогностичну модель формування професійних якостей фахівця, на основі якої можна здійснювати успішну підготовку майбутнього медичного психолога до професійної діяльності. Встановлено взаємозв'язок між групами професійно значущих якостей та методами їх формування. Проведено комплексне застосування цілеспрямованих методів впливу у навчально-виховній роботі з майбутніми медичними психологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р31(4УКР) + Р64 р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331576

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Бондаренко І.І. 
Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів- початківців: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.І. Бондаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Визначено комплекс умов ефективної професійної адаптації психолога на ранніх етапах професіогенезу, серед яких провідною є рівень сформованості особистісної готовності до фахової діяльності, що складається з трьох компонентів: рівня освітньої підготовки, структури інструментальної та психологічної готовності. Розроблено системну модель підготовки психолога до вирішення практичних завдань, де центральним компонентом є розвиток здатності цілеспрямованої діяльності у ситуаціях невизначеності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р +
Шифр НБУВ: РА330066

Рубрики:

      
14.

Макаренко Н.М. 
Психологічні чинники розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Макаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні чинники розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів. На підставі теоретичного аналізу стану дослідження проблеми креативності та креативного мислення зарубіжними та вітчизняними авторами узагальнено та систематизовано теоретичні положення, емпіричні факти, конструктивні ідеї, напрямки й аспекти її вивчення. Вивчено та систематизовано психологічні особливості та чинники розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів. З використанням певних методик досліджено характеристики даного мислення, а саме: швидкість (продуктивність), гнучкість, оригінальність, розробленість. Вивчено та систематизовано психологічні особливості та чинники (спадкові, особистісні, мотиваційні, середовищні) розвитку креативного мислення майбутніх практичних психологів. Установлено, що психологічними чинниками розвитку креативного мислення є внутрішні: мотиваційно-особистісні (особистісна креативність, внутрішня мотивація, професійно-важливі якості), когнітивно-операційні (інтелектуальний рівень, психологічна компетентність, стиль мислення) та середовище ВНЗ як зовнішній чинник.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-513 + Ю949.2 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА358322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Дружиніна І.А. 
Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.А. Дружиніна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Проведено теоретичні й емпіричні дослідження провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що навчаються за спеціальністю практичного психолога. Проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності й ідентифікації. Розкрито суть поняття "професійна ідентичність" як результат процесів професійного самовизначення та самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика, а саме: когнітивний, емоційно-оцінний і поведінковий. Досліджено динаміку формування зазначених складових у процесі навчання ВНЗ. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої за принципами активного навчання. За результатами проведеного формувального дослідження виявлено певні позитивні зміни у виділених складових професійної ідентичності досліджених студентів експериментальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю949.2 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА366533

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Білуха Т.І. 
Розвиток особистості майбутнього психолога-практика засобами корекційно-виховного впливу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Білуха ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему удосконалення фахової підготовки психологів-практиків засобами корекційно-виховного впливу. Розкрито взаємозв'язки між виховним і психокорекційним процесами фахового становлення майбутнього спеціаліста у галузі практичної психології. Встановлено роль психокорекційного фактора, який забезпечують виховні засоби у процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Розширено уявлення про особливості застосування виховних засобів, інтегрованих з психокорекційними курсами у вищому навчальному закладі. Доведено, що розвитку особистості майбутнього психолога-практика сприяє впровадження у процес фахової підготовки засобів корекційно-виховного впливу, розроблених на психодинамічних засадах. З метою розвитку системи виховних засобів психокорекційного спрямування обгрунтовано необхідність впровадження у процес професійної підготовки психокорекційних курсів глибинно-психологічного змісту. Експериментально доведено ефективність використання засобів, які поєднують корекційний і виховний аспекти. Показано, що поєднання психокорекційного підходу та спонтанної творчості студентів під час проведення виховних заходів сприяє особистісному розвитку майбутнього психолога-практика. Здійснено емпіричне дослідження розвитку особистісних якостей майбутніх психологів-практиків корекційно-виховними засобами. Визначено корекційно-діагностичну та виховну спроможність методу аналізу комплексу тематичних психомалюнків, а також психокорекційної роботи з застосуванням предметної моделі (іграшки) з репертуару активного соціально-психологічного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА346624

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Потапова В.Д. 
Розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення у майбутніх психологів: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / В.Д. Потапова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 36 с. — укp.

У теоретико-методологічному та методичному аспектах досліджено особливості інтуїтивно-почуттєвого відображення, яке шляхом системного аналізу виокремлено з загального процесу психічного відображення. Теоретично й експериментально виявлено й охарактеризовано функціональну систему (ФС) психологічних механізмів, що забезпечує інтуїтивно-почуттєве відображення (ІПВ), виділено її складові, визначено змістово-процесуальні компоненти та умови розвитку. Показано, що розвиток ФС ІПВ відбувається за умов побудови навчання майбутніх психологів на засадах гуманістичної спрямованості та гуманітарної забезпеченості. Обгрунтовано переваги психомистецького підходу як такого, що забезпечує успішний розвиток ФС ІПВ як психічного новоутворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232 + Ю935.216 + Ю949.2 р +
Шифр НБУВ: РА338049

Рубрики:

      
18.

Олійник К. С. 
Схильність до особистісних змінювань як чинник обрання фаху практичного психолога: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. С. Олійник ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто зміст поняття "особистісні змінювання". Експериментально доведено, що рефлексія конструктивного оцінювання ситуації, як чинника розвитку особистісних змін, сприяє професійному становленню майбутніх практичних психологів через формування почуття психологічної безпеки. Проаналізовано психологічні прояви особистісних змінювань: конструктивні та деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні зміни викликають появу почуття психологічної безпеки та реалізуються у формі певного рівня готовності приймати новий досвід і перебудовувати структуру власної особистості відповідно до вимог або будь-яких аспектів нової реальності. Встановлено, що конструктивний або деструктивний зміст особистісних змінювань може реалізуватися через такі стратегії: прийняття, заперечення, відчуження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р (4УКР)3 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА371803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Бадалова М.В. 
Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв'язування консультативних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.В. Бадалова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв'язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв'язування даних задач. На базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс, застосування якого та оцінка даних, одержаних за його результатами за допомогою кореляційного, кластерного та факторного аналізу, дали змогу виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв'язування консультативних задач. Розроблено й апробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю935.131 +
Шифр НБУВ: РА329897

Рубрики:

      
20.

Варлакова Є. О. 
Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв'язання міжособистісних конфліктів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Є. О. Варлакова ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Вперше визначено соціально-психологічні чинники й умови готовності психологів до розв'язання міжособистісних конфліктів, розроблено й апробовано програму її формування. Уточнено теоретичні уявлення про зміст і структуру готовності майбутніх практичних психологів до розв'язання міжособистісних конфліктів. Систематизовано чинники виникнення міжособистісних конфліктів. Обгрунтовано зміст й розкрито особливості формування у психологів готовності до розв'язання міжособистісних конфліктів у процесі їх підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю954.04
Шифр НБУВ: РА384769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського