Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (803)Книжкові видання та компакт-диски (712)Журнали та продовжувані видання (429)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Лаврова Л. В. 
Здоровий спосіб життя як предмет філософсько-освітнього аналізу: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Л. В. Лаврова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 15 с. — укp.

Обгрунтовано філософську методологію аналізу здорового способу життя як складової та механізму здійснення освітніх реформ в Україні. Визначено специфіку здорового способу життя як результувальної діяльності системи освіти з формування цінності здоров'я та здорової життєдіяльності особистості та суспільства. Дослідження дозволяє систематизувати методологічні та концептуальні засади становлення системи валеологічної освіти в Україні, а також проектування модернізаційних змін у вітчизняній системі освіти на основі розвитку її здоров'єзберігального потенціалу, адаптуючи освітню діяльність до існуючих європейських і світових стандартів забезпечення здоров'я і здорового способу життя в освітньому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ч311.354.5
Шифр НБУВ: РА382948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Потапенко О.Б. 
Ідея виховання моральної особистості у спадщині українських педагогів-мислителів другої половини XVIII ст.: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / О.Б. Потапенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано розвиток ідеї виховання моральної особистості у спадщині українських мислителів другої половини XVIII ст. Досліджено шляхи вирішення цієї проблеми у межах європейської філософсько-педагогічної думки до другої половини XVIII ст. Визначено мету й основні завдання та принципи морального виховання, розкрито його зміст і перспективи подальшого реформування. Досліджено основні підходи щодо вирішення проблеми виховання моральної особистості у працях українських мислителів. Висвітлено безпосередній зв'язок української філософсько-педагогічної думки з кращими європейськими традиціями у вирішенні даного питання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)464 + Ч311.352 + Ю3(4УКР)46 +
Шифр НБУВ: РА362605

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Год Н.В. 
Моральне виховання особистості в педагогічній системі гуманіста Еразма Роттердамського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Год ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше систематизовано й узагальнено ідеї та досвід морального виховання особистості видатного гуманіста епохи європейського Відродження Еразма Роттердамського. Розкрито філософсько-антропологічні засади, мету, принципи та методи виховання. З'ясовано шляхи досягнення морального ідеалу. Виявлено основні напрями формування моральної людини у контексті її всебічного та гармонійного розвитку. Актуалізовано можливість використання ідей Еразма Роттердамського у сучасному педагогічному процесі. До наукового обігу введено невідомі та маловідомі у вітчизняній науці філософські й історико-педагогічні джерела.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352 + Ч33(4НІД)-8 Роттердамський, Е. +
Шифр НБУВ: РА365028

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Михайленко Т.В. 
Національне виховання молоді української діаспори в Канаді (кінець XIX - XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Михайленко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичний аналіз історично зумовленої системи національного виховання молоді української діаспори у Канаді періоду кінця XIX - XX ст. Розкрито мету, зміст, форми та засоби національного виховання молоді української діаспори в Канаді у досліджений період. Визначено особливості різних складових національного виховання як головних чинників збереження національної свідомості молоді української діаспори на теренах Канади. Здійснено цілісний аналіз особливостей родинно-сімейного національного виховання молоді української діаспори в даній країні. Розкрито роль і значення молодіжних, громадських і релігійних організацій у вихованні цієї молоді, що сприяли вихованню в молодих українців канадського походження любові до українського народу, їх історичної батьківщини, рідної мови, традицій і обрядів рідного народу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13 + Ч491,01 + Ч33(7КАН=УК)52 +
Шифр НБУВ: РА355777

Рубрики:

      
5.

Авер'янова 
Образотворче мистецтво як чинник національного виховання особистості (українознавчий аналіз): автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.12 / Ніна Миколаївна Авер'янова ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю817.2 + Ч311.352.13 + Щ10 р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА352601

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Парфанович І.І. 
Організаційно-педагогічні засади виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.І. Парфанович ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та практичні питання організації виховної роботи з засудженими неповнолітніми, звільненими від відбування покарання з випробуванням. Визначено сутність випробування, його механізм та інституції, причетні до виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено шляхи підвищення ефективності їх виховання. Вивчено особливості особистості умовно засуджених неповнолітніх, що дозволило розробити їх класифікацію. Удосконалено зміст виховної роботи з урахуванням особливостей особистості осіб досліджуваної категорії, наведено систему форм і методів для його реалізації. Проаналізовано механізм взаємодії прокуратури, суду, служби у справах неповнолітніх, кримінальної міліції, педагогічних, трудових колективів і сімей правопорушників щодо організації їх виховання. Визначено педагогічні умови підвищення ефективності запропонованої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.334 + Х881.9(4Укр)011.2 + Х883.9(4Укр)52
Шифр НБУВ: РА318801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Осадчий В.В. 
Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Осадчий ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше класифіковано вітчизняний і зарубіжний освітній і профорієнтаційний Інтернет-ресурс. Розроблено й обгрунтовано інформаційно-освітній портал і організаційні умови забезпечення його функціонування, а також педагогічні засади професійного консультування молоді за його допомогою (педагогічну концепцію, принципи відбору змісту, зміст, форми, методи та критерії ефективності). Удосконалено типологію інформаційних технологій, класифікацію комп'ютерних мереж. Розкрито суть понять "Інтернет", "Інтернет-технологія", "портал". Досліджено проблему стосовно освітніх можливостей мережі Інтернет. Розвинуто класифікацію інформаційних і мережних технологій, сучасні форми та методи професійного консультування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА340973

Рубрики:

      
8.

Мельниченко А.А. 
Перетворені форми у виховних практиках сучасного соціуму: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / А.А. Мельниченко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2006. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність розробки філософії педагогіки як відносно самостійного напрямку досліджень і способу адекватного теоретичного осягнення перетворених форм у просторі виховання. Доведено, що одним з найбільш плідних підходів до розуміння виховання як філососького, педагогічного та соціального феноменів його дослідження з застосуванням і використанням методології пізнання перетворених форм суспільного буття. Показано, що паторіотичне та релігійне виховання як найбільш "кризові" напрямки у виховних практиках сучасного суспільства є вкрай обтяженими різноманітними перетвореними формами, у зв'язку з чим вони потребують нагального теоретичного осягнення та практичного подолання. Здійснено систематизацію різноманітних наукових підходів до вивчення феномену "форма перетворена". Здійснено дослідження цього феномену у контексті формотворчості людської діяльності та відчужених її форм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311.3 в2:Ю +
Шифр НБУВ: РА345824

Рубрики:

      
9.

Дворніченко Л. Л. 
Професійна орієнтація у суспільстві ризику: тенденції самореалізації особистості у світі праці: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Л. Л. Дворніченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено тенденції самореалізації особистості у світі праці, які відзначаються соціокультурними контекстами глобалізації, інформаційного суспільства, суспільства ризику та суспільства знань. Запропоновано багаторівневу модель професійної орієнтації у суспільстві ризику, яка забезпечує зв'язок між суспільним, освітнім та екзистенціальним вимірами профорієнтації. Обгрунтовано, що процесійна орієнтація за умов економічних і соціокультурних трансформацій постіндустріального зразка є одним з чинників стабілізації суспільства, сприяє запобіганню соціальним патологіям та екзистенційним кризам, пов'язаним з безробіттям і його наслідками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч30 в056
Шифр НБУВ: РА385785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Досін 
Профілактика девіантної поведінки учнівської молоді у Великій Британії (кінець ХХ - початок ХХІ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Анжеліка Романівна Досін ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.334(4ВЕЛ) + Х883.9(4ВЕЛ)52
Шифр НБУВ: РА366070

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Тхоржевська Т.Д. 
Розвиток теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в історії педагогіки України: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Т.Д. Тхоржевська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 38 с. — укp.

Визначено основні тенденції, проблеми розвитку теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в Україні. На підставі порівняльного аналізу церковної та науково-педагогічної точок зору стосовно розвитку теорії та практики виховання дітей на цих засадах висвітлено українські православні освітньо-виховні традиції. Розглянуто історичний феномен православної педагогіки як педагогіки воцерковлення. Розкрито процес розвитку православного виховання в Україні у контексті еволюції загальноєвпропейської педагогічної думки. З'ясовано шляхи впливу християнства як світової релігії на цей розвиток. Проаналізовано вплив християнства на сучасний стан світської педагогічної науки в Україні. Виявлено головні теми, що є актуальними для сучасних православних священників і світських науковців, а саме - щодо морально-релігійного виховання. Розкрито загальну еволюцію ідей свободи та гуманізму у вихованні, загальне та відмінне в їх інтерпретації світськими та православними педагогами. Розкрито практику вирішення проблеми морально-релігійного виховання у країнах Європи та США. Виявлено механізми дії та сформульовано певні закономірності функціонування виховних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.4 + Ч33(4УКР) + Э372.27-103.2 +
Шифр НБУВ: РА342229

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Омельченко Л.М. 
Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у молодій сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.М. Омельченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури. Розкрито суть поняття "молода сім'я". Охарактеризовано психолого-педагогічні процеси молодої сім'ї. Виявлено причини, функції та динаміку міжособистісних конфліктів у молодій сім'ї. З'ясовано структуру готовності членів молодих подружніх пар до подолання конфліктів. Визначено критерії її вимірювання. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у молодій сім'ї. Розроблено методичні рекомендації щодо соціально-педагогічного консультування молодих шлюбних пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + С5*148:430 + С5*644*333.7 +
Шифр НБУВ: РА348431

Рубрики:

      
13.

Лобанова С. І. 
Соціокультурні детермінанти формування моделей виховання дітей і молоді у Стародавньому Римі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. І. Лобанова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано історико-теоретичні передумови розвитку виховання як соціокультурного феномену. Виявлено закономірності соціальної детермінованості функцій виховання за певних конкретно-історичних умов (на прикладі Риму). Розглянуто наскрізну динаміку розвитку римського виховання у філогенезі: мета, об'єкти, суб'єкти, методи, форми, засоби; виявлено специфіку структури системи виховання Стародавнього Риму, визначено її компоненти. Виявлено соціокультурні детермінанти формування системи античного виховання Стародавнього Риму, її компоненти та механізми реалізації. Розроблено узагальнену модель виховання як соціокультурного явища, що дозволяє розкрити закономірності його розвитку та поглибити його розуміння як наукової категорії. Зроблено педагогічне прогнозування тенденцій розвитку виховання з урахуванням сучасного стану соціального і науково-технічного стану України. Уточнено специфіку функціонування закономірностей соціальної детермінованості функцій виховання щодо визначених конкретно-історичних умов, а також трактування виховання як соціокультурного явища з позицій наукової категорії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.0 + Ч33(0)323
Шифр НБУВ: РА381896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Зязюн Л.І. 
Теоретичні засади розвитку і саморозвитку особистості в освітній системі Франції: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Проаналізовано маловідомі педагогічній науковій громадськості України теоретичні розробки науковців-педагогів і психологів Франції, присвячених вивченню питань саморозвитку, самоосвіти та самовиховання особистості, показано їх актуальність за умов раптового збільшення обсягу наукових знань, лавинного розвитку інформації та комп'ютеризації освітніх систем на рівні держав і континентів. Процес саморозвитку розглянуто як освітню технологію, що виконує важливі соціальні й особистісні функції: загальноосвітньої та професійної підготовки, загальнокультурного розвитку особистості, оптимальної організації вільного часу, адаптації, амортизації, компенсаторної терапії, опанування засобів самоосвіти та самовиховання. Різновиди саморозвитку відтворено за допомогою відповідних моделей, відмінними рисами яких є досвідно-професійна, наукова, культурологічна диференціація та спеціалізація особистості. Моделі диференційовано за соціально-демографічними, духовними, статусними, соціально-економічними, професійними та кваліфікаційними ознаками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.328 + Ч34(4ФРА)4 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА357038

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Перехейда В.В. 
Тижневик "Освіта" як чинник християнського виховання молоді: соціально-комунікативний аспект (1992 - 2005 рр.): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / В.В. Перехейда ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше в теорії соціальних комунікацій досліджено всеукраїнський громадсько-політичний тижневик "Освіта" (1992 - 2005 рр.) як чинник християнського виховання молоді, грунтуючись на теорії переконання й інших концепціях медіавпливу. На підставі кількісних показників, ідейно-тематичного та концептуального аналізу доведено, що тема релігії та християнського виховання є комунікаційною спрямованістю видання. Проаналізовано форму видання (жанристику, рубрикацію, стилістику), як відповідну його настанові, та висвітлення релігійної проблематики. Аргументовано оцінку виховного потенціалу газети та рекомендації щодо його підвищення. Наведено бібліографічний покажчик газети "Освіта" та теми релігії та християнського виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.4 + Э370.9(4УКР)-681я5 + Ч612.3(4УКР)64-5 +
Шифр НБУВ: РА365524

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Грива О.А. 
Толерантність в процесі становлення молоді в умовах полікультурного середовища: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / О.А. Грива ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 32 с. — укp.

Досліджено методологічні та теоретичні підходи до толерантності в процесі становлення молоді за умов полікультурного середовища. Досліджено теоретичні підходи і досвід роботи з виховання толерантності, проведено порівняльний аналізу формування даної якості у різних культурах. На підставі одержаних результатів визначено сучасні тенденції, актуальні проблеми й особливості формування толерантності у молоді за умов полікультурного середовища України на прикладі Автономної Республіки Крим, проаналізовано основні проблеми молоді. З урахуванням характеру соціальної технології, особливостей полікультурного середовища України та специфіки соціальної роботи з молоддю запропоновано соціально-освітні технології для допомоги молоді у процесі її соціалізації у полікультурному соціумі. Розроблено й апробовано моделі формування толерантності особистості в полікультурному середовищі та професійної підготовки фахівців до роботи з розвитку даної якості у молоді. Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику роботи закладів вищої, позашкільної та післядипломної освіти, а також соціальних служб для молоді в окремих регіонах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.39 + Ю6*671*321 + Ч311.352.13 +
Шифр НБУВ: РА359538

Рубрики:

      
17.

Семенюк Н.В. 
Філософія екобезпечного поступу людства в епоху глобалізації та інформаційної революції: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Н.В. Семенюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Проаналізовано зовнішні - глобалізацію та інформаційну революцію - та внутрішні фактори - утвердження державності, становлення ринкових відносин і демократії в Україні, що призводять до загострення екологічної ситуації, погіршення стану екологічної безпеки людини та суспільства, нації та держави. Доведено, що філософія екобезпечного розвитку розглядається як найбільш актуальне завдання людства та повинна розв'язати певні проблеми, а саме: розробити концепцію виживання людства на підставі визнання гуманістичних загальнолюдських цінностей; виробити світогляд, ядром якого повинна бути нова екологічна свідомість. Узагальнено філософські теорії, розроблені науковцями в останні десятиріччя, та зроблено висновок, що оптимальна модель екобезпечного розвитку людства може бути модель "стійкого людського розвитку", що визначений як процес гармонізації продуктивних сил, забезпечення гарантованого задоволення мінімально необхідних потреб всіх членів суспільства за умови збереження та поетапного відтворення цілісності навколишнього середовища, забезпечення рівноваги між потенціалом природи та вимогами людей всіх поколінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*63 + Ч311.352.27 +
Шифр НБУВ: РА363651

Рубрики:

      
18.

Заліський А.А. 
Філософсько-світоглядні основи трудового навчання та виховання сучасної молоді в системі ринкових трансформацій: автореф. дис... канд. філос. наук.: 09.00.10 / А.А. Заліський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проаналізовано філософсько-світоглядні основи трудового навчання та виховання в сучасної молоді в системі ринкових трансформацій в Україні. Відзначено, що нова філософія трудового навчання та виховання потребує зміни змісту та технологій цього процесу, підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій виробництва. Проаналізовано суть і механізми професійного самовизначення особистості, основні чинники цього процесу, цілеспрямовану та системно твірну роль освіти. Доведено необхідність модернізації сучасної освіти у контексі спрямування та підвищення ефективності її впливу на професійне самовизначення особистості в системі ринкових і демократичних трансформацій. Обгрунтовано висновок, що професійне самовизначення особистості доцільно здійснювати у процесі спеціально організованої науково-практичної діяльності - професійної орієнтації, яку розглянуто як систему рівноправної взаємодії (через систему освіти та виховання) особистості та суспільства на певних етапах розвитку людини, що оптимально відповідає особистісним особливостям і запитам ринку праці щодо конкурентоспроможних кадрів. Доведено, що професійне самовизначення не зводиться лише до одномоментного вибору, а є динамічним процесом, характерним для всіх етапів життя людини, процесом, що здійснюється в системі навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351 +
Шифр НБУВ: РА365506

Рубрики:

      
19.

Дяченко Т.В. 
Формування картини світу у дітей східних слов'ян (VI-XIII століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Дяченко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 21 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз досвіду східних слов'ян у формуванні картини світу як цілісної емпіричної системи. Обгрунтовано проблему взаємодії людського суспільства й природи, що є однією із найактуальніших проблем сучасності, успішне розв'язання якої залежить від рівня екологічної культури людини, формування цілісного світогляду. Процес формування картини світу у дітей східних слов'ян розглянуто як сукупність педагогічних знань, умінь та навичок у підготовці молодших поколінь до гармонійного співжиття з природним середовищем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4)4 + Ч313(4) + Ч311.350
Шифр НБУВ: РА321159

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Філіпенко А. В. 
Формування підприємницьких здібностей молоді як соціальне завдання (філософський аналіз): автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / А. В. Філіпенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Проаналізовано сутність підприємницьких здібностей, які можна визначити як економічний ресурс, до складу якого входять підприємці, підприємницька інфраструктура, а також підприємницька етика та культура. Визначено завдання підготовки формування підприємницьких здібностей сучасної молоді. Доведено, що в основі підприємницьких здібностей лежить органічний синтез генетично заданого ансамблю спадкових властивостей, які включають спрямованість особистості на будь-який вид діяльності й її емоційно-вольові характеристики й якості, які сформовані в процесі навчання, виховання та суспільної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.357 + Ю252:Ч30 + Ю937.24 + У010.33 р3
Шифр НБУВ: РА371190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського