Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Наукова електронна бібліотека (40)Автореферати дисертацій (302)Книжкові видання та компакт-диски (422)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>K=КРЕАТИВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2277
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 1 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 554 c. - укp.

Розглядаються питання охорони довкілля в контексті біологічної освіти на порозі XXI століття, екологічні ризики і моніторинг біорізноманітності, реалізація принципу розвиваючого навчання при вивченні біології, а також інноваційні прийоми креативного розвитку учнів на уроках біології. Висвітлюються особливості управління розумовою діяльністю учнів на уроках математики, використання навчальних психотренінгів для розвитку математичних здібностей школярів, алгоритмічний підхід до викладання геометрії на підготовчих курсах навчального закладу. Повідомляється про інтеграцію природничих наук і деякі недоліки традиційного викладання фізики, аналізуються проблемні задачі з хімії та їх роль у вихованні творчого мислення учнів, елементи модульно-розвиваючого навчання і рейтингової оцінки знань при вивченні хімії в середній школі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Захарова А. Л. 
Архетип структуры и структура архетипа в художественном произведении / А. Л. Захарова // Литературовед. сб. / Донец. гос. ун-т. - 1999. - Вып. 1. - С. 41-44. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Автор осмислює літературний твір як феноменалізацію креативного архетипу та архетипу Світової Гори, а також показує структурну спільність сакральних споруд та творів літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Заблоцький В.  
Базисна тріада метаідеології: ліберальна складова / В. Заблоцький // Людина і політика. - 2001. - № 4. - С. 140-148. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено авторську концепцію емансипаторської метаідеології розвитку. Розглянуто проблему виникнення ідеологій, їх сутність, визначення. Особливу увагу приділено лібералізму, який на макросоціальному рівні уособлює життєвий потяг, динаміку й енергетику змін, інновації та креативність.


Ключ. слова: ідеологія, лібералізм
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.22 + Ф055.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стегній О. Г. 
Екологічний рух в Україні: соціологічний аналіз / О. Г. Стегній; НАН України. Ін-т соціології. - К. : Вид. дім "КМ Академія", 2001. - 243 c. - Бібліогр.: с. 231-242. - укp.

Розглянуто екологічний рух як різновид нових масових соціальних рухів доби соціальної трансформації та виникнення соціогенних ризиків. Розкрито соціальний контекст становлення та розвитку екологічного руху в Україні, особливості даного руху як суб'єкта альтернативної природоохоронної політики. Особливу увагу приділено аналізу організаційних і креативних ресурсів екологічного руху, зокрема, його здатності до саморепродукції. Детально розглянуто ареали соціально-екологічної діяльності неурядових екологічних організацій, взаємовідносини спільноти з зовнішніми соціальними факторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*63*45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА609758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сологуб А. И. 
Креативное образование: талант и здоровье / А. И. Сологуб. - Кривой Рог : ИВИ, 2000. - 264 c. - Библиогр.: 178 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы образования интеллектуально и творчески одаренных детей с привлеченим их к разнообразной творческой деятельности и ознакомлением с правилами охраны здоровья. Доказано, что разработанная креативная педагогическая система образования может быть использована для обеспечения условий развития творческой мотивации, способностей, умений, одновременного укрепления здоровья детей и духовного их становления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Література в контексті культури : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: В. А. Гусєв; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2001. - 151 с. - укp. - рус.

Осмислено іманентну креативну логіку літературного процесу як аспект онтологічних культуротворчих відношень у ході дослідження реалій, репрезентованих українською, російською та західноєвропейськими літературами, хронологічно локалізованих у ряді історичних періодів - від середньовіччя до сучасності - та конститутивних для різних планів літературогенези: актуалізації міфопоетичних свідомісних архетипів, рефлексії категоріальної семантики жанру, рецепції філософських та ідеологічних концепцій, інтертекстуалізації та формування поетики літературного твору. Висвітлено функціональність християнізації світогляду в жанрогенезі української та російської легенди. Визначено особливості рефлективного аспекту жанроутворення у західноєвропейських літературах Відродження. Охарактеризовано чинники культурного феномену "зламу століть" та своєрідність його літературної складової. Виявлено жанрові модифікації російського нарису кінця ХІХ ст. Досліджено формотворчу продуктивність міфопоетичного мислення в сучасному соціокультурному контексті. Проаналізовано генеровані літературною рефлексією ХХ ст. концепції постмодернізму. Наведено поетологічний план вивчення літературних творів на основі досліджень рецепції ряду міфологем, принципів та складових образотворення, особливостей часопросторової організації та інтертекстуальності у зразках української та російської літератур ХІХ та ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.04 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Яковишин П. А. 
Методика навчання студентів методам аналізу та синтезу механізмів і машин у вищій школі (загальнотеоретичні основи) / П. А. Яковишин; ред.: С. У. Гончаренко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 1999. - 287 c. - Бібліогр.: 536 назв. - укp.

Вивчаються передумови створення теоретичних основ методики креативного аналізу і синтезу механізмів та машин, зокрема, висвітлюються тенденції застосування методики евристичного аналізу і синтезу механізмів та машин, як об'єктивне відображення змістовної модельної структури технічного мислення, а також діалектичні і феноменологічні проблеми формування і передачі технічно-творчого мислення у вузі. Розглядається формально-логічна і змістовна логіко-психологічна структура методів аналізу і синтезу простих важільних механізмів та методичний підхід до змістовної класифікації навчальних механічних пристроїв тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: К412р(4УКР)-2

Шифр НБУВ: ВА591518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Культурологія. Філософія. Релігієзнавство. Вип. [3] / ред.: М. І. Шкіль. - К., 2000. - 96 с. - укp.

Розглянуто теоретичний поліфонізм української естетики другої половини XIX ст. Висвітлено проблему утворення та функціонування морально-естетичних засад системи господарської діяльності. Окремі розділи присвячено креативній функції музичного ритму, метафізиці влади, інтертекстуальності, а також міфології як націосинтезуючому фактору культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11я43(4Укр) + Э2я43 + Ю0я43 + Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ребрий А. В. 
Основные направления окказиональной номинации в современном английском языке / А. В. Ребрий // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 477-484. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано головні напрямки оказіональної номінації в сучасній англійській мові. Вивчення оказіональних інновацій дозволяє повніше розкрити креативний потенціал мовної системи. Актуальність дослідження зумовлено прагненням визначити, які номінативні сфери знаходять відображення в словотворчості, є пріоритетними для повсякденної та літературно-художньої форм комунікації. Для вивчення особливостей оказіональної номінації обрано функціональний підхід, адже саме функція як об'єкт лінгвістичного аналізу визначає зміст значної частини сучасних досліджень мови. Представлено функціональну модель оказіонального слова, головні позиції в якій належать номінативній та прагматичній функціям, що окреслюють особливості виникнення та використання оказіоналізмів у мовленні для реалізації негайних комунікативних потреб мовця. Як доводить лексико-семантичний аналіз, більшість оказіоналізмів виступають засобом фіксації фрагментів навколишньої дійсності, що давно існують і знайшли відображення в свідомості носіїв мови, але не мають лексичної форми чи позбавлені конотацій, необхідних для даної ситуації. Запропоновано номінативно-семантичну класифікацію оказіоналізмів, основою якої є розподіл одиниць на лексико-семантичні класи як носіїв найбільш загальних семантичних ознак. Наступними етапами є класифікація одиниць за тематичними та лексико-семантичними групами. Матеріалом для дослідження слугували 1002 оказіональних слова з англомовних художніх творів і періодичних видань.

Проведене дослідження наочно демонструє переважно іменний характер англійської оказіональної номінації, що має антропоцентричну спрямованість і вказує на пріоритетність понятійної сфери "людина та її світ" для різних форм комунікації.


Ключ. слова: оказіональна інновація, оказіональна номінація, лексико-семантична група, номінативна функція, комунікативні потреби, форми комунікації, номінативна сфера, англійська мова, художня література, періодичні видання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Постмодернізм у філософії, науці та культурі / ред.: І. З. Цехмістро. - Х., 2000. - 296 с. - (Вісн. Харк. ун-ту; N 464. Сер.: Теорія культури і філос. науки). - укp.

Рассмотрен процесс трансформации авторского начала в массовой художественной культуре на фоне постмодернистских тенденций, различие и идентичность постфеминизма и постмодернизма, философский и культурологический смыслы женского начала в постмодерне, роль декоративно-прикладного искусства в постмодернистской интерпретации. Проанализированы информационные технологии в контексте ситуации постмодерна, проблемы развития творческого мышления как процессуального аспекта креативности, постмодернистские ситуации и их эпистемологические особенности. Предложен постмодернистский подход в осмыслении самодостаточно-экстатического озарения при рациональном и иррациональном рассмотрении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.8я43 + Ю6*328.933 + Ю3(0)6-670я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Левченко О. А. 
Психологические проблемы менеджмента в педагогическом творчестве / О. А. Левченко, В. В. Третьяченко, Е. Н. Хрыков; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск : Изд-во Восточноукр. гос. ун-та, 2000. - 144 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Исследованы теоретические, методологические и методические проблемы менеджмента в педагогическом творчестве. Проанализирован менеджмент современной педагогической деятельности как теория и методика эффективного управления процессом творческого развития личности субъектов педагогической деятельности в культуроцентрических образовательных системах. Раскрыта сущность управленческой деятельности. Приведены методы изучения свойств личности. Изучена проблема креативности в развитии творческого потенциала субъектов педагогической деятельности в образовательных системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мєщанова Г.  
Соціально-психологічне дослідження особистості: теоретико-методологічний аспект / Г. Мєщанова; ред.: А. В. Фурман; Терноп. акад. нар. госп-ва. Ін-т експерим. систем освіти. - Т. : Екон. думка, 2001. - 86 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Викладено теоретико-методологічне обгрунтування науково-експериментальної програми системного дослідження особистості школяра за параметрами рівнів інтелектуальності, соціальності та креативності, розробленої та адаптованої в процесі моніторингу модульно-розвивальної системи як інноваційної освітньої структури. Проаналізовано принципи та умови втілення експериментального діагностичного проекту. Запропоновано теоретичну модель рівнів організації комплексного соціально-психологічного обстеження особистості як суб'єкта соціальної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Козлова О. Г. 
Сутнісні складові інноваційної діяльності вчителя / О. Г. Козлова; Держ. акад. кер. кадрів освіти. - Суми : Мрія-1 ЛТД, 1999. - 90 c. - Бібліогр.: 118 назв. - укp.

На основі аналізу точок зору філософів, психологів, педагогів розглядається інноваційна діяльність вчителя як важлива особливість педагогічної праці. Висвітлюється структура інноваційної діяльності вчителя, що характеризується цілісністю основних компонентів: філософського, мотиваційного, креативного, рефлексивного, валеологічного та технологічного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: М. Б. Євтух; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 157 с. - укp.

Проаналізовано взаємодію Верховної Ради України та регіональної влади і органів місцевого самоврядування в контексті етнополітики Криму. Висвітлено особливості соціалізації студентської молоді навчальних закладів культури та мистецтв України, проблеми регіональної молодіжної політики в соціальній роботі. Визначено специфіку методів вивчення впливу політичної реклами на зміну електоральної поведінки, особливості співвідношення характеристик темпераменту та креативності у процесі становлення суб'єкта професійної діяльності.

Проанализированы взаимодействие Верховного Совета Украины, региональной власти и органов местного самоуправления в контексте этнополитики Крыма. Освещены особенности социализации студенческой молодежи учебных заведений культуры и искусств Украины, проблемы региональной молодежной политики в социальной работе. Определены специфика методов изучения влияния политической рекламы на изменение электорального поведения, особенности соотношения характеристик темперамента и креативности в процессе становления субъекта профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43 + С5я43 + Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж72840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2005. - 331 с. - (Пед. науки; N 7(87)). - укp. - рус.

Проаналізовано розвиток творчої індивідуальності учителів у процесі педагогічної підготовки, роль і місце риторики як навчальної дисципліни в навчально-виховному процесі підготовки спеціалістів, педагогічні умови розробки системи творчих завдань для формування креативності учителів. Розглянуто питання досягнення особистої зрілості та творчого "акме" людини в процесі професійного становлення. Висвітлено сучасні стратегії формування естетичної культури студентів педагогічного університету, роль естетичного виховання у формуванні морального ставлення школярів до природи, специфіку підготовки фахівців до роботи в закладах позашкільної освіти. Наведено педагогічні вимоги до організації тьюторської діяльності у системі вищої освіти. Описано педагогічні технології корекції рівня комунікативної культури учнів на уроках іноземної мови, особливості формування соціокультурної компетентності в учителів іноземної мови. Розкрито теоретичні засади використання національно-культурних традицій у навчально-виховному процесі школи, філософський та психолого-педагогічні аспекти соціокультурного виховання молодших школярів.

Проанализированы развитие творческой индивидуальности учителей в процессе педагогической подготовки, роль и место риторики как учебной дисциплины в учебно-воспитательном процессе подготовки специалистов, педагогические условия разработки системы творческих заданий для формирования креативности учителей. Рассмотрены вопросы достижения личностной зрелости и творческого "акме" личности в процессе профессионального становления. Освещены современные стратегии формирования эстетической культуры студентов педагогического университета, роль эстетического воспитания в формировании морального отношения школьников к природе, специфика подготовки специалистов к работе в заведениях внешкольного образования. Приведены педагогические требования к организации тьюторской деятельности в системе высшего образования. Представлены описания педагогических технологий коррекции уровня коммуникативной культуры учеников на уроках иностранного языка, особенности формирования социокультурной компетентности в учителей иностранного языка. Раскрыты теоретические основы использования национально-культурных традиций в учебно-воспитательном процессе школы, философский и психолого-педагогический аспекты социокультурного воспитания младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2005. - 285 с. - (Пед. науки; N 10(90)). - укp. - рус.

Наведено порівняльний аналіз сучасної системи вищої освіти в Україні та США. Розглянуто питання формування загальноєвропейської освітньої політики у ХХІ ст., побудови ефективних технологій підготовки фахівців у системі вищої освіти як педагогічну проблему. Висвітлено педагогічні аспекти оптимізації пізнавальної та креативної діяльності учнів, лінгводидактичні засади навчання української мови в старших класах природничо-математичного профілю, а також філософсько-педагогічні засади становлення та розвитку ідей громадянського виховання. Визначено фактори створення інноваційних педагогічних систем.

Приведен сравнительный анализ современной системы высшего образования в Украине и США. Рассмотрены вопросы формирования общеевропейской образовательной политики в ХХІ ст., построения эффективных технологий подготовки специалистов в системе высшего образования как педагогическая проблема. Освещены педагогические аспекты оптимизации познавательной и креативной деятельности учеников, лингводидактические основы обучения украинскому языку в старших классах природоведческо-математического профиля, а также философско-педагогические основы становления и развития идей гражданского воспитания. Определены факторы создания инновационных педагогических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2005. - 199 с. - (Психол. науки; Вип. 31, т. 3). - укp.

Наведено соціально-психологічну характеристику організаторських здібностей у студентів. Проаналізовано фактор української національної ідентичності та усвідомлення "престижності" і "непрестижності" буття українцем серед студентської молоді. Висвітлено особливості рекламно-інформаційних технологій у пропаганді здорового способу життя студентів. Розглянуто питання застосування діагностики соціального інтелекту для дослідження соціально-психологічних особливостей юнацтва. Розкрито психологічний вплив комп'ютерних ігор на агресію підлітків. Визначено психологічні особливості агресивної поведінки молоді в ситуації міжособистісного конфлікту, взаємозв'язок соціально-психологічних характеристик студентів - учителів початкових класів та психологічної готовності до розвитку креативності молодших школярів.

Приведена социально-психологическая характеристика организаторских способностей у студентов. Проанализирован фактор украинской национальной идентичности и осознания "престижности" и "непрестижности" бытия украинцем среди студенческой молодежи. Освещены особенности рекламно-информационных технологий в пропаганде здорового образа жизни студентов. Рассмотрены вопросы применения диагностики социального интеллекта для исследования социально-психологических особенностей юношества. Изучено психологическое влияние компьютерных игр на агрессию подростков. Определены психологические особенности агрессивного поведения молодежи в ситуации межличностного конфликта, взаимосвязь социально-психологических характеристик студентов - учителей начальных классов и психологической готовности к развитию креативности младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 431 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 4). - укp.

Проаналізовано психолінгвістичні особливості оволодіння дітьми дошкільного віку синтагматичними та парадигматичними компонентами мови, а також особливості детермінації страхів у дошкільників залежно від їх особистісного розвитку у сім'ї. Розкрито вплив індивідуально-психологічних рис особистості на механізми формування міжособистісних стосунків між вчителем та учнем. Описано функції пам'яті у формуванні реконструктивного мислення особистості. Визначено сучасні напрями дослідження проблеми креативного мислення. Розглянуто питання діагностики креативності обдарованих школярів.

Проанализированы психолингвистические особенности овладения детьми дошкольного возраста синтагматическими и парадигматическими компонентами речи, а также особенности детерминации страхов у дошкольников в зависимости от их личностного развития в семье. Изучено влияние индивидуально-психологических особенностей личности на механизмы формирования межличностных отношений между учителем и учеником. Раскрыты функции памяти в формировании реконструктивного мышления личности. Определены современные направления исследования проблемы креативного мышления. Рассмотрены вопросы диагностики креативности одаренных школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Приходько В. В. 
Креативна валеологія. Концепція і педагогічна технологія формування студентів технічних і гуманітарних спеціальностей як будівничих власного здоров'я : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Приходько, В. П. Кузьмінський. - Д. : НГУ, 2004. - 231 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Розкрито нові поняття про креативну валеологію, зміцнення здоров'я, непрофесійну фізкультурну освіту. Обгрунтовано концепцію та педагогічну технологію непрофесійної фізкультурної освіти студентів технічних та гуманітарних спеціальностей.

Раскрыты новые понятия о креативной валеологии, укреплении здоровья, непрофессиональном физкультурном образовании. Обоснованы концепция и педагогическая технология непрофессионального физкультурного образования студентов технических и гуманитарных специальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 я73-1 + Р120.4 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чичигина Е. В. 
Креативное развитие личности ребенка в системе физического воспитания? / Е. В. Чичигина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 220-226. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розкрито актуальність розвитку творчої особистості дитини у системі фізичного виховання. Визначено чинники, принципи й методи щодо розвитку особистості. Наведено практичні ігри та ігрові вправи на розвиток творчого потенціалу у дітей.

Раскрыта актуальность развития творческой личности ребенка в системе физического воспитания. Определены факторы, принципы и методы, влияющие на развитие личности. Приведены практические игры и игровые упражнения для развития творческого потенциала у детей.

Аctuality of development of creative personality of child in the system of physical education opens up in the article. Factors, principles and methods influencing on development of personality, are determined. It is brought the practical games over and playing exercises for development of creative potential at children.


Ключ. слова: развитие творческой личности ребенка, игра
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського