Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Шлях освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 253
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Марфинець Н. В. 
Вивчення літературного краєзнавства в школах Підкарпатської Русі (1919-1939 рр.) / Н. В. Марфинець // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

На основі наукових джерел проаналізовано форми та методи вивчення літератури рідного краю; наголошено на пріоритетності пошукового методу під час організації літературно-краєзнавчої роботи. Висвітлено організаційні, методичні та дидактичні особливості проведення літературно-краєзнавчої роботи. Акцентовано увагу на застосуванні методу проектів та інтегративного міждисциплінарного методу в опануванні краєзнавчого матеріалу. Розглянуто напрями пошукової роботи щодо її організації: землеписний матеріал, оповідання і перекази, дитяче життя, фольклорний та мовний матеріал, життєписи відомих діячів краю, ілюстративний та фотографічний матеріал.

Освещены формы и методы изучения литературы родного края; отмечена перспективность поискового метода во время организации литературно-краеведческой работы. Проанализированы организационные, методические и дидактические особенности проведения литературно-краеведческой работы. Акцентировано внимание на применении метода проектов, а также интегративного междисциплинарного метода в овладении краеведческим материалом. Рассмотрены следующие направления поисковой работы по организации этой работы: землеописательный материал, рассказы и предания, детская жизнь, фольклорный и языковой материал, жизнеописания известных деятелей края, иллюстративный и фотографический материал.

The experience of literary study local history in schools Carpathian Ruthenia 20-30-ies of XX century. Based on scientific sources highlights the forms and methods of studying the literature of his native land.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)-379 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Приходько Г. В. 
Проблема сімейного виховання за статтю у педагогічному дискурсі ХIX - початку ХХ століття / Г. В. Приходько // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито педагогічні погляди на проблему сімейного виховання за статтю в зарубіжному та вітчизняному педагогічному дискурсі ХІХ - початку ХХ ст., зокрема виокремлено основні ідеї, що досліджувалися в рамках означеного періоду. Охарактеризовано концептуальні засади досліджуваної проблеми з позиції гендерного підходу, висвітлено основні компоненти сімейного виховання дівчаток та хлопчиків з позицій традиційних цінностей та егалітарного підходу, з допомогою якого обгрунтовано доцільність однакового для дітей обох статей сімейного виховання. Констатовано домінування ідеї про "вроджені статеві відмінності" між хлопчиками та дівчатками, "природжені статеві ролі". Аргументовано доцільність виховання дітей у родині за стереотипами поведінки, що відповідають біологічним характеристикам їх статі.

Освещены педагогические взгляды на проблему семейного воспитания по гендерному принципу в зарубежном и отечественном педагогическом дискурсе XIX - начала ХХ в., в частности выделены основные идеи, которые исследовались в рамках данного периода. Охарактеризованы концептуальные основы исследуемой проблемы с позиций гендерного подхода, отражены основные компоненты семейного воспитания девочек и мальчиков в контексте сохранения традиционных ценностей. Констатировано доминирование идей о "врожденных половых различиях" между мальчиками и девочками, о "врожденных половых ролях". Аргументирована целесообразность воспитания детей в семье согласно стереотипам поведения, соответствующим биологическим характеристикам пола. Рассмотерны особенности эгалитарного подхода, с помощью которого можно обосновать целесообразность семейного воспитания, одинакового для детей обеих полов.

Discovered and disclosed pedagogical views on the issue of family education by gender in foreign and domestic pedagogical discourse of nineteenth - early twentieth century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарутіна З. Є. 
Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено кілька найважливіших відкриттів у галузі точних наук щодо розвитку головного мозку людини і змін програм його діяльності. Акцентовано увагу на перебудові мозку в підлітковому віці і явищі глибокої його "професіоналізації" протягом 25 років життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:В

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Козловець М. А. 
Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою : рецензия / М. А. Козловець // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 40-47. - укp.

Зроблено спробу осмислити хід процесів, які відбуваються в сучасній освіті, проаналізувати сучасні реалії вітчизняної освіти, сутність яких стала темою монографії П. Сауха "Сучасна освіта: портрет без прикрас". Обгрунтовано основні напрями концептуалізації нової філософської парадигми освіти, викладені в монографії, а саме: антропологізація сучасної освіти; установка на знання як засіб збереження, відтворення та розвитку культури; становлення особистості, здатної до діалогу; забезпечення принципу "безперервності". Зроблено компаративний аналіз систем освіти США, Великобританії. Принципово новим для вітчизняної літератури є тема вибору стратегії полікультурної освіти в контексті турбулентності процесів міжкультурної взаємодії. Особливу увагу приділено положенням монографії щодо поєднання процесів регулювання та саморегулювання вищої освіти.

Сделана попытка осмыслить ход процессов, происходящих в современном образовании, проанализировать современные реалии отечественного образования, сущность которых стала темой монографии П. Сауха "Современное образование: портрет без украшений". Обоснованы основные направления концептуализации новой философской парадигмы образования, изложенные в монографии, а именно: антропологизация современного образования; установка на знание как средство сохранения, воспроизводства и развития культуры; становление личности, способной к диалогу, обеспечение принципа "непрерывности". Сделан компаративный анализ систем образования США и Великобритании. Принципиально новым для отечественной литературы является тема выбора стратегии поликультурного образования в контексте турбулентности процессов межкультурного взаимодействия. Особое внимание уделено положениям монографии по синхронизации процессов регулирования и саморегулирования высшего образования.

An attempt to understand the course of the processes that occur in modern education, to analyze the current realities of education, the essence of which was the subject of a monography of Saukh P. "Modern Education: unvarnished portrait."


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Побірченко Н. С. 
Сподвижник з Канева. До 200-річчя Тараса Шевченка / Н. С. Побірченко // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено життя та діяльність Василя Гнилосирова - педагога, публіциста, подвижника українського просвітницького руху другої половини ХІХ ст., обдарованої, непересічної особистості, літописця та хранителя Шевченкової могили. Висвітлено його педагогічний доробок під час роботи викладачем історії та географії. Охарактеризовано його педагогічну, громадську, літературну діяльність, участь у створенні "Тарасової світлиці", "Книги для відвідувачів", рукопису "До історії могили Т. Г. Шевченка". Особливу увагу приділено визначним науковцям, які свого часу були його учнями.

Освещена жизнь и деятельность Василия Гнилосырова - педагога, публициста, подвижника украинского просветительского движения второй половины XIX в., одаренной, незаурядной личности, летописца и хранителя могилы Шевченка. Освещены его педагогические достижения во время работы преподавателем истории и географии в Каневе. Охарактеризованы его педагогическая, общественная, литературная деятельность, участие в создании "Тарасовой горницы", "Книги посетителей", рукописи "К истории могилы Т.Г. Шевченко". Особое внимание уделено выдающимся ученым, которые в свое время были его учениками.

Deals with the life and work of Basil Hnylosyrova - teacher, journalist, devotee of Ukrainian educational movement of the late nineteenth century, gifted, extraordinary person, guardian and chronicler of Shevchenko's grave.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 + Ч33(4УКР)51-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корсак К. В. 
Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем / К. В. Корсак // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 8-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено спробу розмежування змістових характеристик категорій "ноосферна освіта" та "ноопедагогіка". Аргументовано тезу щодо необхідності заміни індустріальних виробництв ноотехнологіями для сталого розвитку людства. Зроблено компаративний аналіз статистистичної інформації щодо місць країн світу за результатами успішності (проект PIZA). Обгрунтовано необхідність підвищення навчальних, виховних і дослідницьких можливостей освітньо-наукових комплексів країн світу. Серед нових засобів названо створення ноопедагогіки на основі поєднання досягнень класичної педагогіки і точних наук у вивченні людини. Наведено етапи інтеграції нових знань в зручну для використання в навчально-виховному процесі форму: переконання керівництва ООН і провідних держав у важливості створення ноопедагогіки; ознайомлення з досягненнями в природничих науках теоретиків та практиків гуманітарної сфери; формування робочих груп, які об'єднали б науковців різних галузей; перевірка пропозицій змішаних груп на експериментальних майданчиках; необхідність співіснування ноосферної освіти та традиційних педагогічних систем.

Сделана попытка разграничения содержательных характеристик категорий "ноосферное образование" и "ноопедагогика". Аргументирован тезис о необходимости замены индустриальных производств ноотехнологиями для устойчивого развития человечества. Сделан компаративный анализ статистистической информации относительно мест стран мира по результатам успеваемости (проект PISA). Обоснована необходимость повышения учебных, воспитательных и исследовательских возможностей образовательно-научных комплексов стран мира. Среди новых средств названо создание ноопедагогики на основе сочетания достижений классической педагогики и точных наук. Приведены этапы интеграции новых знаний в удобную для использования в учебно-воспитательном процессе форму: убеждение руководства ООН и ведущих государств в актуальности создания ноопедагогики; ознакомление с достижениями в естественных науках теоретиков и практиков гуманитарной сферы; формирование рабочих групп, которые объединили бы ученых разных отраслей; проверка предложений смешанных групп на экспериментальных площадках, сосуществование ноосферного образования и традиционных педагогических систем.

Validity of the need to distinguish core content categories "noosphere education" and "noopedagogiс." Thesis argued for the need to replace industrial production nootehnologiyamy for sustainable human development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хриков Є. М. 
Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади виокремлення та формулювання суперечностей в дослідженнях з педагогічної тематики. Визначено основні види суперечностей, які можна класифікувати за змістом, рівнем об'єктивності та типом аргументації. Виокремлено та охарактеризовано логічні структурні елементи кожного з вищеназваних типів. Проаналізовано три основні підходи до вибору аргументації актуальності дослідження, зокрема автори першого декларують актуальність тематики; автори другого - наводять позиції, що заперечують змістове ноповнення іншої; третього - не аргументують підбір критеріїв актуальності теми дослідження. Зроблено теоретичний аналіз категоріального наповнення суперечностей та їх використання в дослідженнях з компаративістики, соціальної та соціологічної педагогіки, історико-педагогічної тематики.

Обоснованы теоретические основы выделения и формулирования противоречий в исследованиях по педагогической тематике. Определены основные виды противоречий, которые можно классифицировать по содержанию, уровню объективности и типу аргументации. Выделены и охарактеризованы логические структурные элементы каждого из вышеназванных типов. Проанализированы три основные подхода к выбору аргументации актуальности исследования, в частности авторы первого декларируют актуальнисть тематики; авторы второго - приводят доводы, отрицающие друг друга; третьего - не аргументируют подбор критериев актуальности темы исследования. Сделан теоретический анализ категориального наполнения противоречий и их использования в исследованиях по компаративистике, социальной и социологической педагогике, историко-педагогических исследованиях.

Grounded theoretical basis of selection and formulation of contradictions in research on pedagogicall topics. The main types of conflicts that can be classified by content, the level of objectivity and the type of argumentation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чорноморець І. М. 
Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО-2011) / І. М. Чорноморець // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 19-24. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зроблено порівняльний аналіз розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті впровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО) та Національної рамки класифікацій. Виокремлено суттєві розбіжності у відповідності рівня молодшого спеціаліста короткому циклу третинної освіти МСКО, трактуванні та відповідності кваліфікації науково-педагогічних рівнів кандидата і докотора наук відповідному рівню МСКО-2011, кваліфікації рівнів неформальної освіти, співвідношенні галузей освіти МСКО-2011 з національними переліками напрямів підготовки. Спрогнозовано етапи розроблення професійних та освітніх стандартів вищої педагогічної освіти, зокрема, організація пілотного проекту з розробки стандартів; аналіз сучасних підходів до професійних стандартів; громадське обговорення професійних стандартів експертами та професійними асоціаціями; розробка новітніх освітніх стандартів, підготовка викладачів, аналіз результатів проекту.

Сделан компаративный анализ развития системы высшего педагогического образования в Украине в контексте внедрения Международной стандартной классификации образования (МСКО) и Национальной рамки классификаций. Выделены следующие существенные различия в структуре уровневой подготовки: несоответствие уровня младшего специалиста циклу образования в системе МСКО; трактовка и соответствие квалификации научно-педагогических уровней кандидата и докотора наук соответствующему уровню МСКО-2011, квалификация уровней неформального образования, соотношение отраслей образования МСКО-2011 с национальными перечнями направлений подготовки. Предложены следующие этапы разработки профессиональных и образовательных стандартов высшего педагогического образования: организация пилотного проекта по разработке стандартов, анализ современных подходов к профессиональным стандартам, общественное обсуждение профессиональных стандартов экспертами и профессиональными ассоциациями, разработка новых образовательных стандартов, подготовка преподавателей, анализ результатов проекта.

The comparative analysis of the development of higher pedagogical education in Ukraine in the context of the International Standard Classification of Education and the National framework classifications.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волик Л. В. 
Синдром CF (childfree) як нова альтернатива народженню та вихованню дітей / Л. В. Волик // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано соціальні, культурні та історичні витоки виникнення такого феномену як чайлдфрі в суспільному житті молоді, що інтерпретується як свідома відмова від батьківства (синдром CF). Охарактеризовано сутність, причини цього явища. Висвітлено основні причини виникнення громадських об'єднань прихильників цієї ідеї в різних країнах світу. Наведено типові причини усвідомленого безбатьківства, зокрема: втрата емоційної та фізичної близькості зі своїм партнером після народження дитини, відсутність задоволення від батьківства, можливе виховання дитини в дитячих будинках, власний негативний життєвий досвід, невпевненість в майбутньому дитини. Зроблено спробу зробити соціально-психологічний портрет прихильників цієї ідеї. Констатовано, які соціум диктує свої імперативи, що принципово відрізняються від традиційних цінностей. Висвітлено напрямки соціального, економічного, гендерного характеру з метою запобігти цьому явищу в Україні, зокрема серед студентства.

Проанализированы социальные, культурные истоки возникновения такого феномена как чайлдфри в общественной жизни молодежи, которе интерпретируется как сознательный отказ от отцовства (синдром CF). Охарактеризованы сущность, причины этого явления. Освещены основные причины возникновения общественных объединений сторонников этой идеи в разных странах мира. Приведены типичные причины осознанного безотцовства, а именно: потеря эмоциональной и физической близости со своим партнером после рождения ребенка, отсутствие удовлетворения от отцовства, возможное воспитание ребенка в детском доме, собственный негативный жизненный опыт, неуверенность в будущем ребенка. Сделана попытка создать социально-психологический портрет сторонников этой идеи. Констатировано, что социум диктует свои императивы, принципиально отличающиеся от традиционных ценностей. Освещены направления социального, экономического, гендерного характера в Украине с целью предотвращения этого явления, в частности среди студенчества.

Analyzed the social, cultural and historical origins of this phenomenon as a childfree in the public life of young people, which is interpreted as a conscious rejection of paternity syndrome (CF). We characterize the nature of the reasons for this phenomenon.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + С5*644.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Загірняк М. В. 
Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 6-12. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто Міжнародну стандартну класифікацію освіти (версії МСКО-97 та МСКО-2011), що є основою для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Болсун С. А. 
Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 36-37. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Ловат Т. Дж.  
Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 33-35. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто міжконфесійну освіту як ефективний метод підвищення міжрелігійної грамотності, зміцнення міжкультурних зв'язків, а отже, посилення згуртованості полікультурного суспільства. Висвітлено феноменологію як метод навчання, спрямований на реалізацію міжконфесійної навчальної програми в цілому й зокрема її здатності функціонувати у громадських і релігійних секторах шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Э2 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лісова Н. І. 
Проблеми дитинства потребують розв'язання / Н. І. Лісова // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 40-42. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Акцентовано увагу на проблемах дитинства та шляхах їх вирішення. Розкрито етичну та моральну сторони виховання, специфіку процесу розвитку сучасного дитинства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Левітас Ф. Л. 
Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 38-39. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Мальований Ю. І. 
Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 31-33. - укp.

Охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дебич М. А. 
Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 18-20. - укp.

Розглянуто явище інтернаціоналізації вищої освіти як частини глобалізаційних процесів у світі. Вказано ті зміни в навчальних планах, які здійснюють університети провідних держав світу. Наведено шляхи посилення співпраці України з державами ЄС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7 ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Волик Л. В. 
Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Коваль Т. В. 
Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано спробу Німеччини запозичити американський досвід створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Зазначено, що німецькими вченими доведено непридатність такого досвіду за умов своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів у підприємницькі заклади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4НІМ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сидоренко О. Л. 
Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об'єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання в сучасних процесах реформування освіти, його місце в державно-громадській моделі управління освітою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Алексеєнко Т. Ф. 
Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко // Шлях освіти. - 2012. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми мобінгу та булінгу, які належать до тих соціальних і психолого-педагогічних явищ, що завжди супроводжують взаємодію групи та особистості. Розкрито різні види психологічного насилля у взаємовідносинах групи й особистості, передумови і механізм їх розвитку, можливі соціальні ефекти, наслідки та перспективи профілактики. Відзначено, що особливо ці явища помітні в середовищі школярів підліткового та старшого шкільного віку. Досліджено тяжкі наслідки для тих, хто стає жертвами – як аутсайдери колективів, так і найбільш яскраві, сильні особистості. Виявлено основні причини розвитку мобінгу та булінгу та ефективні засоби запобігання та подолання цих негативних явищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 + Ю984.030.2-994

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського