Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (202)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.92$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Чепа М.-Л. А. 
Моніторинг психічних порушень, спричинених радіацією : Наук.-метод. посіб. / М.-Л. А. Чепа; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 137 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Зроблено спробу привернути увагу до деяких несамоочевидних результатів, що випливають з експериментальної практики моніторингу порушень пізнавальної та емоційно-вольової сфери дітей, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС. Узагальнюючи світовий і вітчизняний досвід вивчення динаміки психічних процесів під впливом малих доз радіації, автор пропонує перейти від моніторингу констатуючого до моніторингу діагностуючого; на основі вивчення особливостей характеру нейропсихологічних порушень у всіх ланках нервової системи мають будуватись медико-психологічні діагностичні та коригуючі технології терапевтичної та профілактичної роботи з "чорнобильськими" дітьми. Як один з варіантів моніторинго-коригуючої технології запропоновано комп'ютерну діагностику і тренування уваги, пам'яті та деяких ділянок емоційно-вольової сфери, найбільш чутливих до радіації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю984.92 + Р733.645.093.3-433.8 я8 + Р733.645.093.3-57 я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвєєва М. П. 
Організація роботи шкільного психолога : Метод. рек. / М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2001. - 34 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено організацію, завдання, зміст, форми роботи шкільного психолога, його права й обов'язки. Досліджено проблеми співробітництва психолога з адміністрацією школи та педагогічним колективом. Запропоновано зразки оформлення документації, яку веде шкільний психолог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92с

Шифр НБУВ: Р89883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологическая профилактика дезадаптации учащихся в начале обучения в средней школе : Метод. рек. для шк. психологов / ред.: Л. П. Пономаренко; Одес. ин-т усоверш. учителей. Науч.-метод. лаб. практ. психологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 120 c. - (Б-ка шк. психолога). - рус.

Узагальнено багаторічний досвід роботи шкільних психологів Одеси з проблеми профілактики дезактивації учнів під час переходу з початкової школи до середньої. Запропоновано п'ять авторських підходів до побудови профілактичної роботи у школі. Подано опис методичних прийомів, діагностичних методик з метою виявлення школярів, які відчувають стан дезадаптації, основних напрямків діяльності психолога з профілактики цього явища, налагодження взаємодії з педагогічним колективом школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ю984.92 р(4УКР)3 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сівак С.  
Скринінг шкільного життя : Методика комплекс. психодіагност. вивч. стану навч.-вихов. процесу загальноосвіт. шк. / С. Сівак. - Т. : Підруч. & посіб., 2001. - 72 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розкрито технологію побудови комплексу психодіагностичних заходів для оцінки систем шкільного життя. Проведено психолого-педагогічну діагностику виховного та навчального процесів. Висвітлено систему педагогічного впливу на всебічний розвиток особистості. Проаналізовано вплив методичної роботи на психолого-педагогічну культуру вчителя. Запропоновано словник спеціальних термінів. Наведено методичні розробки практичних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 с2/3 + Ч426-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козубовська І. В. 
Соціально-правові основи діяльності психологічної служби в системі освіти / І. В. Козубовська, В. В. Сагарда, О. В. Дорогіна, М. М. Дідик, Н. А. Зобенько, В. Ю. Керецман, Ю. А. Прокопович; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 2000. - 392 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Проаналізовано основні аспекти діяльності психологічної служби в школі як складової системи соціально-психологічних служб України. Наведено додатки, які містять поради, рекомендації, психологічні ситуації для аналізу, тести, нормативно-правові положення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 я7 + Ю984.92 я7 + Ч34(4УКР)7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фальова О. Є. 
Інноваційний потенціал практичного психолога в системі освіти / О. Є. Фальова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 321-325. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Статья посвящена раскрытию некоторых подходов к проблеме формирования и реализации инновационного потенциала современного психолога в системе образования. Рассмотрены вопросы организации взаимодействия системы "психолог - учитель - ученик". Изложены некоторые теоретические подходы к рассматриваемой проблеме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Психологічній службі системи освіти України 10 років: здобутки, проблеми і перспективи : Матеріали Всеукр. ювіл. наук.-практ. конф., 22 - 23 жовт. 2001 р. / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи АПН України, Запоріз. держ. ун-т, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя : Ніка-Центр, 2002. - 190 c. - укp.

Висвітлено питання розвитку та функціонування психологічної служби системи освіти в Україні, зокрема, її теоретико-методологічні питання, різні аспекти психологічної допомоги дітям у процесі їх навчання та виховання, педагогічним колективам. Розглянуто розвиток філософського мислення в дошкільному віці як запоруку успіху людини в її подальшому житті. Висвітлено проблему статеворольової ідентичності підлітків.

Освещены вопросы развития и функционирования психологической службы системы образования на Украине, в частности, ее теоретико-методологические вопросы, различные аспекты психологической помощи детям в процессе их обучения и воспитания, а также педагогическим коллективам. Рассмотрено развитие философского мышления в дошкольном возрасте как залог успеха человека в его дальнейшей жизни. Освещена проблема половоролевой идентичности подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я431(4УКР) + С5*148:Ч30 + Ю984.92я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тарновська О. С. 
Девіантна поведінка підлітків і превентивна робота : Навч.-метод. посіб. Ч. 2 / О. С. Тарновська; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2003. - 72 c. - Библиогр.: 54 назв. - укp.

Викладено теоретичні підходи до визначення поведінки людини, описано її структуру, розкрито моральну основу як регулятор вибору вчинків. Наведено текстуальну характеристику компонентів моральної основи. Проаналізовано форми прояву девіацій у поведінці підлітків, їх причини та шляхи попередження. Значну увагу приділено особистісним якостям, які стимулюють відхилення в поведінці підлітків.

Изложены теоретические подходы к определению поведения человека, описана её структура, раскрыта моральная основа как регулятор выбора поступков. Приведена текстуальная характеристика компонентов моральной основы. Проанализированы формы проявления девиаций в поведении подростков, их причины и пути предупреждения. Значительное внимание уделено личностным качествам, которые стимулируют отклонения в поведении подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81я73 + Ю984.92я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рибалка В. В. 
Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді : метод. рек. / В. В. Рибалка; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Кременчуц. філ. Відкр. міжнар. ун-ту розв. людини "Україна". - К.; Кременчук, 2007. - 68 c. - Бібліогр.: с. 66-67. - укp.

Розглянуто методичні питання виявлення та профілактики суїцидальних тенденцій в учнів загальноосвітніх, професійно-технічних і ВНЗ. Викладено сучасні наукові дані щодо проблем запобігання самогубствам. Висвітлено особистісні, соціально- й індивідуально-психологічні передумови виникнення суїцидальних тенденцій, а також підходи, принципи, методи та прийоми психодіагностичної та психопрофілактичної роботи з потенційними суїцидентами.

Рассмотрены методические вопросы выявления и профилактики суицидальных тенденций у учеников общеобразовательных, профессионально-технических и высших учебных заведений. Изложены современные научные данные по проблемам предупреждения самоубийств. Освещены личностные, социально- и индивидуально-психологические предпосылки возникновения суицидальных тенденций, а также подходы, принципы, методы и приемы психодиагностической и психопрофилактической работы с потенциальными суицидентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.8 + Ю984.92 + Ч314р + Р733.64-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Завацька Н. Є. 
Теоретичні підходи та основні методи психотерапії узалежненої поведінки: соціально-психологічний аспект : монографія / Н. Є. Завацька. - К. : Укр. вид. консорціум, 2008. - 260 c. - Бібліогр.: с. 232-255. - укp.

Наведено основні напрями сучасної психотерапії, розглянуто метаструктуру психотерапії як єдину цілісну дисципліну у загальнопсихологічному контексті. Розкрито методологічні засади формування психотерапевтичного методу. Визначено взаємозв'язок між різними елементами теорії та техніки. Описано механізми впливу складових елементів теорії на психотерапевтичні стратегії. Викладено результати теоретичного аналізу та практичних досліджень щодо теорії та практики психотерапії узалежненої поведінки. Значну увагу приділено психотерапії такої поведінки підлітків.

Приведены основные направления современной психотерапии, рассмотрена метаструктура психотерапии как единая целостная дисциплина в общепсихологическом контексте. Раскрыты методологические основы формирования психотерапевтического метода. Определена взаимосвязь между различными элементами теории и техники. Описаны механизмы влияния слагаемых элементов теории на психотерапевтические стратегии. Изложены результаты теоретического анализа и практических исследований теории и практики психотерапии зависимого поведения. Особое внимание уделено психотерапии такого поведения подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

З досвіду роботи психолого-медико-педагогічних консультацій України : посібник / ред.: А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко; Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи АПН України. - К. : ПП Мошак М.І., 2008. - 208 c. - укp.

Висвітлено досвід роботи психолого-медико-педагогічних консультацій, які трансформуються в багатофункціональні осередки допомоги дітям з психофізичними порушеннями, зокрема, здійснюють діагностичну та корекційну роботу з дітьми, консультують батьків і педагогів з питань виховання, навчання та розвитку дітей вказаної категорії в сім'ї та школі, взаємодіють зі шкільними психолого-медико-педагогічними комісіями та психологічною службою системи освіти.

Освещен опыт работы психолого-медико-педагогических консультаций, трансформирующихся в многофункциональные центры помощи детям с психофизическими нарушениями, в частности, осуществляющих диагностическую и коррекционную работу с детьми, консультирующих родителей и педагогов по вопросам воспитания, обучения и развития детей указанной категории в семье и школе, взаимодействующих со школьными психолого-медико-педагогическими комиссиями и психологической службой системы образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4УКР)я7 + Ю948.2я7 + Ю984.92я7 + Р11(4УКР)442.861я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Манілов І.  
Взаємозв'язок сугестивності та акцентуйованості підлітків-девіантів / І. Манілов, Т. Дем'янко // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 138-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблеми прогнозування сприйнятливості підлітків до психотерапевтичного сугестивного впливу за допомогою клінічних тест-проб на навіюваність. Досліджено особливості взаємозв'язку сугестивності та акцентуйованості соціально дезадаптованих підлітків. Здійснено порівняльний аналіз особливостей співвідношення навіюваності та акцентуйованості соціально дезадаптованих підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю984.92 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Поберская В. А. 
Медико-психологическая реабилитация детей из семей сотрудников, погибших при исполнении служебных обязанностей / В. А. Поберская, С. А. Еременко, Ю. Ю. Василенко, И. Н. Литвинович, В. В. Кожура // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2009. - 15, № 2. - С. 133. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)442.861 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Сакун Н. В. 
Психотерапевтическая помощь родителям детей с ограниченными возможностями / Н. В. Сакун, Е. А. Крадинова, С. А. Землянов, Е. В. Чемоданова // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2009. - 15, № 1. - С. 99. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.1 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Томчук С. М. 
Генеза негативних психічних станів молодших школярів та їх корекція : Автореф. дис... канд. психол. наук / С. М. Томчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та модель генези негативних психічних станів у молодшому шкільному віці, експериментально виявлено детермінанти та динаміку їх розвитку залежно від індивідуально-типологічних властивостей особистості та впливу значущих для дитини соціальних чинників. Виділено систему найбільш типових для молодших школярів негативних психічних станів, інтегровано психодіагностичний інструментарій щодо вивчення негативних психічних станів в учнів 1-4-х класів і запропоновано модель їх корекції та профілактики за умов початкової школи. Проаналізовано сутність та механізми прояву таких станів, як тривога, страх, депресія, агресія та інших у молодшому шкільному віці. Доведено, що саме негативні психічні стани є причиною виникнення та розвитку дезадаптації особистості. Набули розвитку методи, способи та засоби комплексного підходу щодо корекції негативних психічних станів молодших школярів та їх профілактики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.02-78 + Ю984.92 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Помиткіна Л. В. 
Корекція особистісних дисгармоній психодинамічно неконгруентних старшокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Помиткіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 24 c. - укp.

Уточнено психолого-педагогічний зміст поняття гармонії та дисгармонії особистісного розвитку старшокласників, визначено психологічні показники та критерії психодинамічної конгруентності та неконгруентності особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи щодо проблеми гармонізації особистісного розвитку неконгруентних старшокласників за умов освітньої діяльності. Розроблено та апробовано психодіагностичний інструментарій і концептуальну модель виявлення, інтерпретації та корекції особистісних дисгармоній старшокласників з психодинамічною неконгруентністю, створено та експериментально апробовано диференціальну програму їх психолого-педагогічної корекції. Наведено методичні рекомендації щодо гармонізації особистісного розвитку учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Омельченко Я. М. 
Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я. М. Омельченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Розкрито зміст понять "тривога", "страх", "тривожність", "особистісна тривожність", "тривожні стани", "ситуативна тривожність", "адаптивні та дезадаптивні тривожні стани", "психологічна корекція", "психотерапія". У науковий обіг введено поняття "глибинне почуття сталості", сформульовано глибинний зміст тривожних переживань. Модифіковано діагностичні методики дослідження, спрямовані на вивчення тривожних станів у шкільному оточенні та поза межами школи. Розроблено методику вивчення зовнішніх і внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення в онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Показано, що для успішної психокорекції дезадаптивних тривожних станів дітей доцільно працювати не лише з їх зовнішніми проявами, а й з їх внутрішніми характеристиками. Розроблено й апробовано психокорекційну програму, яка включає опрацювання глибинної складової дезадаптивної форми тривожних станів молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-953.6-734 + Ю983.402.1 + Ю984.92 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Улунова Г. Є. 
Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів : Автореф. дис... канд. психол. наук / Г. Є. Улунова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Висвітлено психодіагностичний інструментарій, розроблено опитувальники з вивчення комунікабельних ускладнень спілкування та егоїзму в учнів шкіл-інтернатів. Визначено залежність між специфікою розвитку дитини у певному соціальному середовищі та формуванням специфічних особистісних утворень. Проаналізовано шляхи та методи корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-993 + Ю984.92 + Ч421.344

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Скляренко О. М. 
Психологічні детермінанти та психокорекція шкільних страхів у молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Скляренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження психологічних детермінант та психокорекції шкільних страхів у молодших школярів. Проаналізовано основні підходи щодо вивчення даного феномену у вітчизняній і зарубіжній психології. Уточнено зміст поняття "шкільні страхи", виявлено їх види та виділено групи. Досліджено особливості психологічних детермінант, запобігання та шляхи психокорекції шкільних страхів молодших школярів. Виявлено вплив таких чинників, як специфіка загальної психосоціальної ситуації розвитку, індивідуально-особистісні вікові особливості дітей і роль авторитетних для учнів дорослих на процес формування шкільних страхів молодших школярів. Обгрунтовано методичні засади психолого-педагогічного запобігання їх виникненню. Представлено модель психологічного супроводу дітей молодшого шкільного віку, які мають шкільні страхи. Розроблено й апробовано програму їх психопрофілактики та психокорекції. На базі експериментального дослідження виявлено психолого-педагогічні закономірності та умови подолання шкільних страхів учнями молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.2 + Ю984.92 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335758 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського