Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=КОУЧІНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Римаренко В. О. 
Коучінг як стиль управління / В. О. Римаренко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 2. - С. 124-126. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено значення коучінгу як однієї з систем управління знаннями для підприємства на будь-якій стадії життєвого циклу. Наведено схему процесу коучінг - консультування. З'ясовано, чим коучінг відрізняється від тренінгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пєхота О. М. 
Культура співробітництва: практика групової роботи студентів : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, С. В. Ратовська. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 250 c. - (Пед. освіта XXI). - укp.

Розглянуто основні концептуальні положення щодо формування уявлень про сутність технологізації майбутньої педагогічної праці, шляхи оволодіння технологічною культурою, а також пошуку нових форм співробітництва викладача та студентів. Увагу приділено особистісним характеристикам викладача, що сприяють успішності його викладацької діяльності та формують її індивідуальну стратегію загалом. Розкрито теоретико-методологічні основи організації групової навчальної діяльності студентів. Проаналізовано західноєвропейські та американські дослідження, присвячені проблематиці співробітництва. Обгрунтовано комплекс педагогічних умов, роль викладача та його педагогічну позицію, які сприяють ефективному формуванню технологічної компетентності педагога як складової його технологічної культури. Розкрито практичні аспекти викладацької діяльності на етапі планування та реалізації таких педагогічних технологій: тренінгу, коучінгу, тьюторіалу, організаційно-діяльнісної гри, а також технологій кооперативного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Морозов В. В. 
Формування, управління та розвиток команди проекту (поведінкові компетенції) : навч. посіб. / В. В. Морозов, А. М. Чередніченко, Т. І. Шпильова; Ун-т економіки та права "КРОК". - К. : Таксон, 2009. - 464 c. - (Б-ка проект. менеджера). - укp.

Висвітлено методологічні основи управління командою проекту. Розкрито складові процесів управління проектною командою (ПК): психологічні аспекти управління командою, характеристики зацікавлених сторін проекту, особливості проектно-орієнтованого менеджменту. Розглянуто питання управління конфліктами, використання коучінгу у навчанні членів ПК. Проаналізовано особливості формування та функціонування проектного офісу програм проектів. Показано місце особистості у проектному оточенні.

Освещены методологические основы управления командой проекта. Раскрыты слагаемые процессов управления проектной командой (ПК): психологические аспекты управления командой, характеристики заинтересованных сторон проекта, особенности проектно-ориентированного менеджмента. Рассмотрены вопросы управления конфликтами, использования коучинга в обучении членов ПК. Проанализированы особенности формирования и функционирования проектного офиса программ проекта. Показано место личности в проектном окружении.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нечепуренко А. І. 
Роль соціально-психологічних методів у розвитку менеджменту / А. І. Нечепуренко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2012. - № 1. - С. 68-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто роль соціально-психологічних методів у розвитку менеджменту. Приведено такі сучасні соціально-психологічні напрями як гуманістична психологія, коучінг, НЛП та онтопсихологія. За сучасних умов, коли ефективність підприємства залежить від діяльності унікальних її співробітників, необхідно використовувати не тільки матеріальні стимули, але також і нематеріальні. Менеджер повинен володіти сучасними соціально-психологічними методами для формування ефективної команди, кожен член котрої буде реалізовувати свій потенціал на сто відсотків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 + Ю95 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чубук Р. В. 
Педагогічні умови формування спроможності педагогів до виконання функцій соціального коучінгу при роботі із студентською молоддю / Р. В. Чубук // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 121-125. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови формування спроможності соціальних педагогів до виконання функцій соціального коучінгу у ході роботи зі студентською молоддю. Проаналізовано принципи виконання соціального коучінгу.

Определены педагогические условия формирования способности социальных педагогов к исполнению функций социального коучинга при работе со студенческой молодежью. Проанализированы принципы исполнения социального коучинга.

The article deals with the pedagogical conditions of formation of ability of social teachers to execution of functions of social coaching at work with student's youth. Principles of execution of social coaching are analysed. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Медвін Ю. О. 
Неоінтегральна психологія як науково-практична база для збереження психічного здоров'я сучасної людини / Ю. О. Медвін, Т. В. Мелліна, Е. В. Кучеренко // Наука і освіта. - 2010. - № 3. - С. 92-95. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи неоінтегральної психології як нової наукової та практичної бази для збереження психічного здоров'я сучасної особистості. Аргументовано, що такі психоаналітичні концепти як регресія, репресія та репроцесування можуть бути описані за допомогою теорії навчення. Висвітлено три чинники будь-якої психотерапії: особистісні характеристики терапевта, які завжди впливають на процес лікування; наявність інтерпретації, яка допомагає семантично описати проблему; зміни в одній сфері психічного функціонування, що завжди призводять до змін в іншій сфері; для досягнення стабільності у лікуванні техніки повинні "працювати" у реальному житті пацієнта, що й призведе до його якісних особистісних змін. Висвітлено проблемні напрямки досліджень неоінтегральної психології: комбіновані техніки з різних напрямків, особливості психотерапії, що базується на порівняльному аналізі типу клієнта з типом лікування, а також на інтегральних теоріях психопатолій та інтегральних терапевтичних моделях; коучінг на основі особистісного протоколу абстрактно-системної рефлексії; екральний аналіз і нові та проективні методики; гештальтпсихологія на основі психорезонансної терапії; психотехнічне моделювання з елементами НЛП. Метою неоінтегральної психології є допомога людям позбутися неврозів і невротичних захворювань, розвиток особистісних здібностей, зміна уявлення про цінності та тип мислення.

Проанализированы теоретические основы неоинтегральной психологии как новой научной и практической базы для сохранения психического здоровья современной личности. Аргументировано, что такие психоаналитические концепты как регрессия, репрессия и репроцессирование могут быть описаны с помощью теории научения. Раскрыты три фактора любой психотерапии: личностные характеристики терапевта, которые всегда влияют на процесс лечения; наличие интерпретации, которая помогает семантически описать проблему; изменения в одной сфере психического функционирования, которые всегда приводят к изменениям в другой сфере. Для достижения стабильности в лечении техники должны "работать" в реальной жизни пациента, что и приведет к его качественным личностным изменениям. Выделены проблемные направления исследований неоинтегральной психологии: комбинированные техники по различным направлениям, особенности психотерапии, основанной на сравнительном анализе типа клиента с типом лечения, а также на интегральных теориях психопатолий и интегральных терапевтических моделях; коучинг на основе личностного протокола абстрактно-системного рефлексии; экральный анализ и новые проективные методики; гештальтпсихология на основе психорезонансной терапии; психотехническое моделирование с элементами НЛП. Целью неоинтегральной психологии является помощь людям избавиться неврозов и невротических заболеваний, развитие личностных способностей, изменение представления о ценностях и тип мышления.

The article analyzes some theoretical foundation of neointegral psychology as a new scientific and practical basis for preserving psychic health of a modern personality. It also covers the prerequisites, subject and object of neointegral psychology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Негрівода О. О. 
Використання навчальних ситуацій (кейсів) у контексті професійно орієнтаційної роботи / О. О. Негрівода // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 100-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито значення навчальних ситуацій (кейсів) у підготовці майбутніх учителів до професійно орієнтаційної роботи зі старшокласниками. Зазначено, що кейс-метод дозволяє за умов навчання створити ролеву систему, де студенти можуть зайняти певні соціально-професійні позиції. Дане положення аргументовано на варіантах розв'язання ситуації з кейсу "Впевнена поведінка", де запропоновано вирішення за допомогою такого прийому коучінгу (тренування) як ABC-техніка, яка складається із трьох етапів: А - розуміння ситуації, В - усвідомлення кращого варіанту її виріщення, С - конкретне вирішення. Констатовано перспективність даних технік і прийомів у вирішенні навчальних ситуацій.

Раскрыто значение учебных ситуаций (кейсов) в подготовке будущих учителей к профессионально ориентационной работе со старшеклассниками. Указано, что кейс-метод позволяет в условиях обучения создать ролевую систему, где студенты могут занять определенные социально-профессиональные позиции. Данное положение аргументировано с помощью кейса "Уверенное поведение", где представлены варианты решений с помощью такого приема коучинга как ABC-техника, которая состоит из трех этапов: А - понимание ситуации, В -осознание лучшего варианта ее решения, С - конкретное решение. Констатирована перспективность данных техник и приемов в решении учебных ситуаций.

The article analyzes educational situations (cases) which imparts a positively stimulating character to the process of training future teachers for professional orientation work at a higher educational establishment. It also selects and substantiates educational situations corresponding to three directions, or cases: "Professional choice", "Confident conduct", "Motivation of success".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пермінова Л. А. 
Застосування концепції менеджменту знань у системі навчання студентів / Л. А. Пермінова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 181-184. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми менеджменту знань з позицій інформаційного та персоніфікованого підходів, обгрунтовано педагогічні умови застосування сучасної концепції менеджменту знань в освітньому просторі вищої педагогічної школи в контексті переосмислення основ менеджменту знань: знання - організація процесу надбання знань - функції суб'єктів освітнього процесу - результати і методи їх досягнення. Зазначено актуальність переходу функції викладача як менеджера в освітньому процесі у функцію коуча, пріоритетним напрямком роботи якого стає стимулювання самоосвіти студента. Сформульовано умови ефективної реалізації концепції переходу від менеджменту до самоменеджменту, яка включає методологічні принципи, розгляд освітнього процесу як процесу нелінійної взаємодії його учасників, наукове обгрунтування логіки реалізації освітнього процесу.

Осуществлен теоретический анализ проблемы менеджмента знаний с позиций информационного и персонифицированного подходов, обоснованы педагогические условия применения современной концепции менеджмента знаний в образовательном пространстве высшей педагогической школы в контексте переосмысления основ менеджмента знаний: знание - организация процесса приобретения знаний - функции субъектов образовательного процесса - результаты и методы их достижения. Указана актуальность перехода функции преподавателя как менеджера в образовательном процессе в функцию коуча, приоритетным направлением работы которого является стимулирование самообразования студента. Сформулированы условия эффективной реализации концепции перехода от менеджмента до самоменеджмента, которая включает методологические принципы, рассмотрение образовательного процесса как процесса нелинейного взаимодействия его участников, научное обоснование логики реализации образовательного процесса.

The article substantiates terms of introducing the concept of knowledge management into the practice of professional training of future teachers' at higher school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Остапчук І. П. 
Інноваційний пошук при навчанні студентів / І. П. Остапчук, М. С. Винничук, Р. Ю. Кожушко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 119-123. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - рус.

Розглянуто досвід створення, оформлення і впровадження об'єктів інтелектуальної власності, який напрацьовано в Київському Національному університеті технологій і дизайну (КНУТД). На прикладі конкретних розробок показано та обгрунтовано ефективність науково-дослідної роботи студентів, виокремлено інноваційні методи викладання, зокрема використання коучінгу під час викладання навчальних дисциплін "Основи технічної творчості та патентознавства" та "Інтелектуальна власність та науково-дослідна робота". Розроблено технологічний алгоритм завдань, які повинні бути виконані студентами за повними технологічними картами.

Рассмотрен опыт создания, оформления и внедрения объектов интеллектуальной собственности, который наработан в Киевском Национальном университете технологий и дизайна (КНУТД). На примере конкретных разработок показана и обоснована эффективность научно-исследовательской работы студентов, выделены инновационные методы преподавания, в частности использование коучинга при преподавании учебных дисциплин "Основы технического творчества и патентоведения", а также "Интеллектуальная собственность и научно-исследовательская работа". Разработан технологический алгоритм выполнения задач, которые должны быть выполнены студентами по полным технологическим картам.

The article suggests information on innovative university students who are working on the basis of combining educational and scientific activities, included in the system of creation, design and accompaniment, implementation of objects of intellectual property from their creation up to selling innovative products.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Антонець М. 
Впровадження естетотерапевтичних технологій та новітніх тренінгів у викладанні етики та естетики / М. Антонець, А. Соляник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 780. - С. 76-80. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто особливості впровадження програм, що впливають на духовний розвиток особистості молоді в процесі викладання курсу "Етика і естетика", зокрема методу драматизації, елементів образотворчого мистецтва, витинанок тощо. Показано значущість проведення тренінгу "Мої слова" та коучінгу "Ти особливий".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю700.68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Братасюк Н. М. 
Системний інтегративний підхід у роботі з вагітними парами на етапі підготовки до пологів / Н. М. Братасюк, У. В. Волошина, О. О. Корчинська // Україна. Здоров'я нації. - 2015. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Мета дослідженя - розробити психотерапевтичні методи супроводу вагітності, описати власний досвід застосування системного інтегративного підходу у веденні вагітних жінок та підготовці до пологів на базі Ужгородського пологового будинку, у медичному центрі "Асклепій". За час застосування методу дослідженням охоплено 30 подружніх вагітних пар, які погодились взяти участь у програмі. Використано засоби мистецтва, НЛП-технології, техніки коучінгу, бодинамічної гімнастики, дихальні практики самодопомоги в пологах; методи сугестивного впливу і навіювання та релаксації для покращання контакту з тілом під час вагітності та пологів; самовираження в малюнках та інших арт-техніках. Створено психологічні передумови радісного очікування народження дитини природнім шляхом; мати добре відчувала потреби новонародженого, що сприяло відсутності депресії в післяпологовому періоді в матерів. Татусі дбали про потреби своєї дружини та новонародженого. Стресову подію, якою є пологи, подружжя успішно долало спільно, ставши підтримкою одне одному. Така соціальна ситуація сприяла зміцненню родини в кризовий період українських реалій. Висновки: застосування системного інтегративного підходу підготовки вагітних пар до пологів сприяє вихованню дитини від зачаття, встановленню вербального, емоційного контакту з дитиною, тактильному контакту з животиком, усвідомленню, відчуванню рухів дитини, що розвиває контакт жінки з власним тілом, усвідомлення материнства, заохоченню батька до спілкування з малюком до народження, а це розвиває батьківську ідентичність покращує відчування потреби новонародженого, створює атмосферу доброти, радості, творить простір щасливого очікування пологів, заспокоєнню, розвиванню батьків і дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)43 + Р716.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сільченко І. А. 
Особливості сучасних систем управління персоналом та їх ефективність / І. А. Сільченко // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 1. - С. 91-95. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено основні аспекти сучасних систем управління персоналом підприємства. Розглянуто інноваційні принципи формування системи управління та оцінку ефективності системи управління персоналом підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Драган О. І. 
Концептуальний підхід до управління талантами на підприємствах харчової галузі / О. І. Драган // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2019. - 25, № 2. - С. 86-95. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено концептуальний підхід до управління талантами з метою його адаптації до підприємств харчової галузі. Сучасні підприємства харчової галузі суттєво відрізняються за рівнем технічного оснащення, використанням новітніх технологій і кваліфікацією персоналу. Крім того, за умов жорсткої конкуренції зростає потреба саме в працівниках, які є високопродуктивними, обдарованими, мають унікальні вміння, знання та навички у сфері інноваційних процесів харчових виробництв. Запровадження концепції управління талантами на підприємствах харчової галузі є актуальним. Досліджено основні складові управління талантами: оцінка, коучінг, наставництво, планування спадкоємності. Проаналізовано підходи для забезпечення управлінських посад талановитими співробітниками. Запропоновано адаптувати матрицю Бостонської консалтингової групи (БКГ) стосовно поділу за групами талановитих працівників підприємства згідно з критеріями "інноваційний потенціал працівника і ефективність використання персоналу". Для кожної групи талановитих працівників визначено заходи щодо подальшого існування в компанії з метою підвищення ефективності використання персоналу. Для "Важких дітей" - заходи адаптації: наставництво, стажування, планування кар'єри, коворкінг, краудстафінг. Для "Зірок" - заходи розвитку: екслюзивний рекрутінг, кар'єрний коучінг, ауфтрагстактика, психологічний тимбілдинг, участь у галузевих конкурсах, грантах, сертифікація персоналу, ротація. Для "Дійних корів" - заходи підтримки: корпоративний університет, інжиніринг праці, технологія AKADS, ротація. Для "Собак" - заходи вивільнення перосналу: даунсайзинг, реінжиніринг, аутплейсмент. Для захисту власних талантів підприємства запропоновано застосовувати заходи технології антихедхантінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педоренко В. М. 
Психологічні особливості формування суверенних моральних цінностей майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. М. Педоренко; Національний університет "Острозька академія". - Острог, 2019. - 20 c. - укp.

Присвячено теоретико-експериментальному дослідженню психологічних особливостей формування суверенних моральних цінностей майбутніх психологів. Представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та підходів щодо визначення сутності понять "моральні цінності", "загальносуспільні та особистісні моральні цінності", "суверенність особистості". Виокремлено та обґрунтовано зміст поняття "суверенні моральні цінності психолога", визначено та описано соціально-психологічні чинники формування суверенних моральних цінностей особистості в період юності. Запропоновано психологічні засади дослідження проблеми формування суверенних моральних цінностей майбутніх психологів, юнацький вік визначено сензитивним періодом для розвитку стійких, індивідуальних, особистісно значущих, смисложиттєвих моральних утворень, які дають можливість людині самооцінювати власне життя та життя інших людей. Експериментально встановлено, що показники розвитку суверенних моральних цінностей у майбутніх психологів суттєво відрізняються від показників успішних практикуючих психологів. Обґрунтовано необхідність, розроблено, апробовано та доведено ефективність програми формування суверенних моральних цінностей у майбутніх психологів, яка охоплювала гурткову роботу, проведення спецкурсу, тренінг, коучінг "Робота з цінностями" та самостійну роботу студентів, спрямовану на регуляцію процесу формування власних моральних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-8 р3 + Ю959.0-990,63 + Ю702 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440218 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського