Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (41)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (3026)Реферативна база даних (21147)Книжкові видання та компакт-диски (3146)Журнали та продовжувані видання (96)
Пошуковий запит: (<.>K=РОЗЛАД$<.>+<.>K=ОСОБИСТОСТІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 153
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
1.


Київ і кияни [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної конференції. Випуск 9 ; Головне управління культури і мистецтв Київської міської держадміністрації, Музей історії міста Києва / Головне управління культури і мистецтв Київської міської держадміністрації, Музей історії міста Києва. - 2009 : Кий, Київ. - 328 с.

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 10.73 Мб


Збірник тез та доповідей учасників науково-практичної конференції, що відбулася в Музеї історії міста Києва 24 грудня 2009 року



Кл.слова:
видатні особистості -- діяльність освітніх закладів -- історія Києва

   Тип видання:   зб. статей   
2.


Київ і кияни [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної конференції. Випуск 10 ; Головне управління культури і мистецтв Київської міської держадміністрації, Музей історії міста Києва / Головне управління культури і мистецтв Київської міської держадміністрації, Музей історії міста Києва. - 2010 : Кий, Київ. - 434 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 20.42 Мб


Збірник тез та доповідей учасників науково-практичної конференції, що відбулася в Музеї історії м. Києва 23 грудня 2010 р.



Кл.слова:
видатні особистості -- мистецька спадщина -- історії садиб

   Тип видання:   монографія   
3.

Руднев, В.
Феноменология галлюцинаций [Електронний ресурс] / В. Руднев. - [Б. м. : б. в.]

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цель настоящего исследования состоит в том, чтобы рассмотреть феномен психических сенсорных обманов – галлюцинаций различной этиологии и нозологической принадлежности – в качестве некоего единого явления человеческой психики, представляющего, по нашему мнению, один из механизмов защиты эго, относящийся к примитивным (первичным), или архаическим, защитным механизмам, то есть таким, которые действуют на границе между сознанием и реальностью (отрицание, интроекция, проекция, проективная идентификация, диссоциация), в отличие от вторичных механизмов защиты, действующих внутри человеческого сознания на границе сознательного и бессознательного (вытеснение, изоляция, рационализация, идентификация)



Кл.слова:
психотичний розлад

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.


Геморагічні розлади [Електронний ресурс]. - [Б. м. : б. в.]. - 89 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

Чезаре, Ломброзо.
Гениальность и помешательство [Електронний ресурс] / Ломброзо Чезаре. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 330 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Чезаре Ломброзо (итал. Cesare Lombroso) (6 ноября 1835, Верона, Италия — 19 октября 1909, Турин, Италия) — итальянский тюремный врач-психиатр, родоначальник антропологического направления в криминологии и уголовном праве, основной мыслью которого стала идея о прирождённом преступнике. В 1863 году итальянский психиатр Чезаре Ломброзо издает свою книгу «Гениальность и помешательство», в которой проводит параллель между великими людьми и помешанными. В своей работе Ч. Ломброзо пишет о физическом сходстве гениальных людей с помешанными, о влиянии различных явлений (атмосферных, наследственности и др.) на гениальность и помешательство, приводит примеры, многочисленные свидетельства медицинского характера о наличии у ряда писателей психических отклонений, а также описывает специальные особенности гениальных людей, страдавших в то же время и помешательством. Таким образом, многие часто цитируемые и почитаемые нами как гении личности в действительности были сумасшедшими. В книге приведены неожиданные примеры сочетания гениальности и помешательства известных людей. Однако в заключении книги Ч. Ломброзо говорит о том, что на основании вышеизложенного нельзя прийти к выводу, что гениальность вообще есть не что иное как умопомешательство. Несмотря на тот факт, что в бурной и тревожной жизни гениальных людей бывают моменты, когда эти люди представляют сходство с помешанными, и в психической деятельности тех и других есть немало общих черт — например, усиленная чувствительность, экзальтация, сменяющаяся апатией, оригинальность эстетических произведений и способность к открытиям, бессознательность творчества и сильная рассеянность, злоупотребление спиртными напитками и громадное тщеславие. Между гениальными людьми есть помешанные, и между сумасшедшими — гении. Но было и есть множество гениальных людей, у которых нельзя отыскать ни малейших признаков умопомешательства.



Кл.слова:
психологія особистості -- божевілля -- психоаналіз

   Тип видання:   підручник   
6.


Охорона психічного здоров’я [Електронний ресурс] : підручник для лікарів / [колектив авторів] ; Дніпровський державний медичний університет. - Харків : Дніпровський державний медичний університет, 2022. - 194 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.68 Мб


Підручник «Охорона психічного здоров’я» створений для лікарів-психіатрів, лікарів-психіатрів дитячих, лікарів-наркологів, медичних психологів, лікарів-психотерапевтів, ерготерапевтів та лікарів загальної практики — сімейної медицини і відповідає навчальній програмі циклу тематичного удосконалення «Охорона психічного здоров’я». У підручнику висвітлені загальні питання та прикладні аспекти у сфері охорони психічного здоров’я. Метою створення підручника є розширення обізнаності фахівців сфери охорони психічного здоров’я щодо питань діагностики, терапії, превенції, соціальних та правових аспектів надання допомоги пацієнтам з психічними та поведінковими розладами та їх родичам.



Кл.слова:
психічне здоров’я -- психічні розлади -- cоціалізація

   Тип видання:   наукове видання   
7.

Кочарян, Гарник Суренович.
Гиперсексуальность [Електронний ресурс] : книга / Г. С. Кочарян. - Харків : ТОВ "ДІСА ПЛЮС", 2020. - 263 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.32 Мб


У книзі глибоко і всебічно висвітлено проблему гіперсексуальності (ГС) у чоловіків і жінок. Представлені чотири моделі патологічної ГС: обсесивно-компульсивна; адиктивна; зумовлена порушенням контролю імпульсів; пов’язана з розладом у формі постійного генітального збудження і синдромом роздратованих статевих органів. Описано клінічні прояви ГС; наведені соціальні, психологічні, біологічні чинники та розлади, а також медикаментозні препарати та хірургічні впливи, що обумовлюють її. Знач-на увага в роботі приділена біологічному лікуванню і психотерапії хворих з гіперсексуальністю. Вона містить велику кількість клінічних ілюстрацій. На сьогоднішній день це перша книга на пострадянському просторі, яка повністю присвячена панорамному поданню і обговоренню проблеми гіперсексуальності.

Для клінічних сексологів, психіатрів, психотерапевтів, неврологів, гінекологів, психологів; викладачів і студентів вищих навчальних закладів та курсів, де проводиться підготовка названих фахівців; освічених людей, які цікавляться питаннями сучасної сексології.



Кл.слова:
гиперсексуальность -- возбуждение -- половое влечение

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
8.

Попович, І. С.
Психологія соціальних очікувань особистості : методологія, теорія і практика [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. С. Попович ; Міністерство освіти і науки України, Херсонський державний університет, соціально-психологічний факультет. - Херсон : Видавництво ХДУ, 2019. - 160 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.40 Мб


Навчально-методичний посібник присвячений вивченню соціальних очікувань особистості. У посібнику подано теоретико-методологічні основи, теоретико-емпіричне обґрунтування та прикладні аспекти актуального соціально-психологічного феномену. Створено комплекс методичних вказівок і рекомендацій з вивчення психологічних змістових параметрів соціальних очікувань особистості: рівнів сформованості, функцій, механізмів, типологічних класифікаційних ознак; скрупульозному аналізуванні окреслених параметрів соціальних очікувань особистості. Мета, композиція і зміст навчально-методичного видання допоможуть розкрити особливості соціальної поведінки, міжособистісної взаємодії людини з оточенням, інтегрують в собі знання інших навчальних дисциплін.

Для викладачів закладів вищої освіти, психологів, студентів, аспірантів, а також широкого кола читачів.



Кл.слова:
Науковий аналіз -- «соціальні очікування» -- наукові теорії

      
9.


Проблеми соціально-гуманітарних наук [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції / К. Г. Трибулькевич ; Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова. - Запоріжжя : Цифрова друкарня «Copy Art», 2018. - 358 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 8.66 Мб


У матеріалах конференції здійснено комплексний розгляд проблем викладання соціально-гуманітарних наук у технічному вищому навчальному закладі; науковий аналіз питань освіти студентства в умовах євроінтеграції; психолого-педагогічних проблем становлення особистості; соціальної, політичної та історичної думки сьогодення; лінгводидактичних аспектів освіти у ВНЗ; залучення студентів до наукової роботи з метою підвищення якості підготовки фахівців.



Кл.слова:
педагогіка -- особистість -- політика -- навчання

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Опанасенко, Л. А.
Психодіагностика психічних розладів та їх реабілітація [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. А. Опанасенко ; Міністерство освіти і науки України, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2018. - 153 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.57 Мб


У навчальному посібнику розглянуто природу, психологічні ознаки та рівні виразності поширених психічних розладів. Запропонований матеріал знайомить студентів із діагностичними критеріями, засобами виявлення і реабілітації психічних розладів, що вивчаються у межах навчальної дисципліни «Реабілітаційна психологія та психіатрія». Посібник буде цікавим і корисним не тільки студентам спеціальності «Психологія», а й психологам-практикам, які у роботі з клієнтами активно співпрацюють з лікарями-психіатрами.



Кл.слова:
реакції на стрес -- діагностика -- психічні симптоми

   Тип видання:   підручник   
11.

Тарасун, Валентина.
Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Вадекс", 2018. - 590 с.

Рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 10.22 Мб


У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС.

Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.

Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.

Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.



Кл.слова:
Аутологія -- Психодіагностика -- корекція

   Тип видання:   національна доповідь   
12.


Національна доповідь про стан позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді. - Київ : [б. в.], 2017. - 29 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.25 Мб


Система позашкільної еколого-біологічної освіти є одним з унікальних досягнень української освіти, центром підготовки молоді до ринкових і демократичних перетворень, здатної жити і творити в інформаційному суспільстві, глобальному світовому середовищі, бути громадянином світу й водночас відданим патріотом української держави, речником національних інтересів. Позашкільна освіта реалізується протягом життя, стає для молодої людини смисловим соціокультурним стержнем, ключовою характеристикою якого є пізнання через творчість, гру, працю, дослідницьку діяльність. Сучасній системі позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму задається новий вектор розвитку. Державна політика в сфері позашкільної освіти спрямована на усвідомлення ціннісного статусу позашкільної освіти як унікальної і конкурентоздатної соціальної практики нарощування мотиваційного потенціалу особистості та інноваційного потенціалу суспільства. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного напряму створює можливості для оволодіння дітьми та молоддю новими, специфічними знаннями, сприяє розвитку здібностей і самореалізації, формуванню екологічної культури. До того ж, крім професійної орієнтації молоді, створюються умови для наукового, творчого підходу до розв’язання проблем. У зв’язку із зростаючою роллю біології у вирішенні гуманістичних і соціокультурних завдань пріоритет надається соціальному вихованню і залученню дітей та молоді жо конкретних заходів з оздоровлення довкілля. Еколого-натуралістичний напрям позашкільної освіти реалізується у центрах еколого-натуралістичної творчості, станціях юних натуралістів, натуралістичних відділах Будинків школярів, Палацах дитячої та юнацької творчості, в гуртках, секціях, клубах та інших творчих учнівських об`єднаннях на базі загальноосвітніх навчальних закладів, клубах та об`єднаннях за місцем проживання тощо.



Кл.слова:
охорона довкілля -- енвайронменталізм -- молодіжна політика -- зелений туризм

   Тип видання:   зб. статей   
13.


Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція [Електронний ресурс] : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) / Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка ; відп. за вип. В. Ф. Моргун. - Полтава : [б. в.], 2017. - 332 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.28 Мб


У збірнику вміщені матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару з міжнародною участю, що присвячено 70-річному ювілею відомого українського психолога проф. В.Ф. Моргуна, автора багатовимірної теорії особистості, заслуженого працівника освіти України. Вступна частина містить вітальні адреси. Основний розділ складається з матеріалів учасників (за алфавітом прізвищ), що висвітлюють теоретико-методологічні аспекти структури і розвитку багатовимірної особистості, практичні проблеми її психодіагностики, навчання, виховання, професійної діяльності, сімейного життя та психокорекції. Насамкінець дається предметний покажчик для загальної орієнтації в тематиці наукових статей. Адресується фахівцям у галузі психології та суміжних із нею дисциплін, студентам, аспірантам і широкому колу читачів, хто цікавиться психологічною персонологією.



Кл.слова:
персонологія -- толерантність -- полімотивація -- індивідуальність -- самосвідомість

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія:    
14.


Спорт проти булінгу : Навчальна програма факультативу, курсу за вибором [Електронний ресурс] : методичне видання / В. В. Деревянко, О. В. Погонцева, І. Р. Захарчук ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 28 с.

  Текст у форматі PDF 1.76 Мб


Програма "Спорт проти булінгу" є складовою навчально-методичного комплекту "Спорт заради розвитку" для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, протистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором "Спорт проти булінгу" для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості.

Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань "Здоров’я та фізична культура", методистам.



Кл.слова:
тренінги-навчання -- навчально-виховна робота -- спорт

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.

Томашевський, Дмитро.
Чесноти Людини з великої літери [Електронний ресурс] / Д. Томашевський, В. Циганенко. - Кн. 1. - Київ : Тендер, 2016. - 100 с.. - (Морально-етичні скарби людства)

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 21.85 Мб


Серед важливих проблем нашого суспільства, є питання зростання та розвитку інтелектуального, духовного та фізичного компонентів людини та безпосередньо молоді. Питання виховання гідної людини стоїть перед різними соціальними інститутами та структурами такими, як сім'я, школа, держава, церква та інші. Тому, краще розуміння сутності головних людських чеснот дозволить ефективніше формувати особистiсть в цілях підготовки її до участі в суспільному і культурному житті. Для визначення основних та допоміжних якостей Людини з великої літери був проведений контент-аналіз чеснот людини по темам сім'я; школа; держава; церква та в Iнтернетi. Книга може бути настiльною книгою самовиховання для кожної людини, яка бажає стати бiльш досконалою. Особливо книга буде корисна викладачам української мови та лїтератури, етики, психологiї та школярам i студентам при вивченнi цих предметiв.



Кл.слова:
мораль -- релігія -- психологія особистості -- езотерика

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Дерев'янко, Світлана Петрівна.
Феноменологія емоційного інтелекту [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Дерев'янко. - Чернігів : Видавець Лозовий В. М., 2016. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 7.36 Мб


Емоційний інтелект є чинником соціально-психологічної адаптації особистості та являє собою двохкомпонентний конструкт, який складається з внутрішньоособистісного (здатність до розуміння та управління власними емоціями) та міжособистісного (здатність до розуміння та управління емоціями інших) компонентів. Роль емоційного інтелекту в соціально-психологічній адаптації виявляється в усвідомленні емоційних переживань, що супроводжують процес міжособистісної взаємодії. Особливості впливу емоційного інтелекту проявляються у когнітивній (уявлення про себе та про інших), емоційній (емоційне самопочуття), поведінковій (комунікативна поведінка) сферах соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища. У сфері внутрішньоособистісних (суб'єктивних) уявлень рівень емоційного інтелекту впливає на ступінь узгодженості уявлень про себе і про інших: студенти з високим рівнем емоційного інтелекту характеризуються більш конгруентною системою уявлень, ніж студенти з середнім та низьким рівнями емоційного інтелекту. У сфері емоційного самопочуття емоційний інтелект виконує регулятивну роль в стресогенні періоди навчання студенти з високим рівнем емоційного інтелекту характеризуються більш вираженою комфортністю емоційних станів. У сфері комунікативної поведінки вплив емоційного інтелекту є неоднозначним: з одного боку, встановлено, що високий рівень здатності до розуміння власних емоцій пов’язаний зі зниженням популярності у студентській групі, і поряд із тим, отримано дані, що підвищення загального рівня емоційного інтелекту сприяє стабільності статусних позицій особистості у групі, стійкості системи взаємовиборів.



Кл.слова:
емпатія -- стрес -- самоконтроль -- емоційні реакції

   Тип видання:   науково-популярне видання   
17.

Томашевський, Дмитро.
Чесноти Людини з великої літери [Електронний ресурс] / Д. Томашевський, В. Циганенко. - Кн. 2. - Київ : Тендер, 2016. - 533 с.. - (Морально-етичні скарби людства)

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 27.46 Мб


Серед важливих проблем нашого суспільства, є питання зростання та розвитку інтелектуального, духовного та фізичного компонентів людини та безпосередньо молоді. Питання виховання гідної людини стоїть перед різними соціальними інститутами та структурами такими, як сім'я, школа, держава, церква та інші. Тому, краще розуміння сутності головних людських чеснот дозволить ефективніше формувати особистiсть в цілях підготовки її до участі в суспільному і культурному житті. Для визначення основних та допоміжних якостей Людини з великої літери був проведений контент-аналіз чеснот людини по темам сім'я; школа; держава; церква та в Iнтернетi. Книга може бути настiльною книгою самовиховання для кожної людини, яка бажає стати бiльш досконалою. Особливо книга буде корисна викладачам української мови та лїтератури, етики, психологiї та школярам i студентам при вивченнi цих предметiв.



Кл.слова:
мораль -- релігія -- психологія особистості -- езотерика

   Тип видання:   монографія   
18.


Психологічні особливості віддалених наслідків стресогенних впливів [Електронний ресурс] : монографія / М. С. Корольчук [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 276 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.03 Мб


У колективній монографії дано теоретичне узагальнення та викладено нові підходи до розв’язання наукового завдання. Розроблено, обґрунтовано та апробовано програми комп’ютерної діагностики і психокорекційної реабілітації фахівців у посттравматичний період. Визначено, що низький рівень показників соціально-психологічної, комунікативної, емоційної, інтелектуальної сфер обстежуваних поряд з високим рівнем негативних проявів психічних станів, низьким рівнем параметрів соціально-психологічної адаптації виявляються прямими показаннями до застосування психологічної програми. Доведено, що за допомогою комплексної психологічної програми досягаються суттєві позитивні зміни за більшістю показників, за якими досліджувалися групи обстежуваних, що вказує на ефективність психокорекційної роботи. Призначено для студентів, аспірантів та фахівців ризиконебезпечних професій.



Кл.слова:
посттравматичні розлади -- екстремальні умови -- ризиконебезпечні професії -- психокорекційні програми

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.

Жорнова, Ольга.
Ідея культуротворчості і перспективи соціальної психології [Електронний ресурс] : есе / О. Жорнова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Київ : Міленіум, 2014. - 100 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.90 Мб


У пропонованому есе представлено огляд однієї з найбільш "красивих" і гуманних ідей - ідеї культуротворчості - під кутом зору її можливостей для розвитку соціальної психології. Дослідницький пошук поєднується із традиційною метою будь-якої наукової галузі - осмислити роль окремої ідеї як наукового доробку вченого для розвою всієї наукової дисципліни. Окреслено також нові завдання теоретико-методологічного характеру відповідно до потенціалу цієї ідеї.



Кл.слова:
культуротворчість -- психологія особистості -- інтерсуб'єктивність

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.

Forst, Rainer.
Toleration in conflict [Electronic resource] : past and present / Rainer Forst. - Cambridge : Cambridge university press, 2013. - 663 p
Переклад назви: Терпимість в конфлікті: минуле і сьогодення

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The concept of toleration plays a central role in pluralistic societies. It designates a stance which permits conflicts over beliefs and practices to persist while at the same time defusing them, because it is based on reasons for coexistence in conflict - that is, in continuing dissension. A critical examination of the concept makes clear, however, that its content and evaluation are profoundly contested matters and thus that the concept itself stands in conflict. For some, toleration was and is an expression of mutual respect in spite of far-reaching differences, for others, a condescending, potentially repressive attitude and practice. Rainer Forst analyses these conflicts by reconstructing the philosophical and political discourse of toleration since antiquity. He demonstrates the diversity of the justifications and practices of toleration from the Stoics and early Christians to the present day and develops a systematic theory which he tests in discussions of contemporary conflicts over toleration.



Кл.слова:
толерантність -- конфлікт -- психологія особистості
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського