РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (3)Наукова періодика України (10)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чашечникова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Чашечникова О. С. Функції та їх графіки. Побудова графіків функцій та рівнянь, аналітичний вираз яких містить тригонометричні функції : навч-метод. посіб. — Рівне: Волин. обереги, 2008
2.

Чашечникова О. С. Створення творчого середовища в умовах диференційованого навчання математики : монографія. — Суми: Вінниченко М.Д.; Литовченко Є.Б., 2011
3.

Чашечникова О. С. Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02. — Черкаси, 2011
4.

Чашечникова О. С. Інтелектуальна компетентність учнів як одна з умов успішного навчання математики. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
5.

Чашечникова О. С. Спрямованість навчання математики на активізацію пізнавальної діяльності учнів-гуманітаріїв. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
6.

Чухрай З. Впровадження рівневої диференціації навчання математики через застосування завдань на дослідження // Нова пед. думка. - 2008. - № 3.
7.

Чашечникова ООлімпіади з математики для всіх школярів. Організація підготовки та самопідготовки учнів // Нова пед. думка. - 2010. - № 2.
8.

Чашечникова О. С. Вияв когнітивного стилю учня в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
9.

Чашечникова О. С. Дифференциация обучения математике в гетерогенных классах // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13.
10.

Чашечникова О. С. До проблеми розвитку творчих здібностей // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17.
11.

Чашечникова О. С. Організаційно-діяльнісний блок системи розвитку творчого мислення // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
12.

Чашечникова О. С. Організація самостійної діяльності учнів у процесі актуалізації знань і вмінь з математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23.
13.

Чашечникова О. С. Проблема взаємопов'язаності процесів формування і розвитку творчих здібностей старшокласників і майбутніх вчителів математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 18.
14.

Чашечникова О. С. Реалізація диференційованого підходу в процесі введення нового навчального матеріалу // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28.
15.

Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22.
16.

Чашечникова О. С. Створення творчого середовища у процесі навчання математики з метою формування в учнів готовності до творчості // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
17.

Чашечникова О. С. Тактика пізнавальної поведінки учнів у процесі розв'язування творчих та умовно-творчих завдань з математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30.
18.

Чашечникова О. С. Тести: можливості подолання протиріччя між вимогою об'єктивності оцінки знань учнів та необхідністю врахування їх індивідуальних особливостей // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21.
19.
. — Суми, 2014
20.
. — Суми, 2014
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського