РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Чернуха Н. М. Інтеграційна єдність навчання і виховання у сучасному освітньому просторі вищого навчального закладу // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
2.

Чубук Р. В. Підвищення якості професійної підготовки соціальних працівників у проблемному полі компетентнісної парадигми // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
3.

Терентьєва Н. О. Еволюція окремих базових понять університетської освіти (друга половина ХХ - початок ХХI століття) // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
4.

Тихолоз В. В. Сім'я як соціальний інститут у соціально-педагогічних поглядах Я. А. Коменського // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
5.

Огнев'юк В. О. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
6.

Антонов В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
7.

Чумак Л. В. Вектор змістових ліній розвитку професійної майстерності вчителя в закладах післядипломної освіти // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
8.

Ярмоленко Н. М. Філософія професіоналізму в творчій діяльності Михайла Максимовича // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
9.

Ротар В. Б. Змістовно-професійна модель правової компетентності майбутнього фахівця цивільного захисту // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
10.

Майборода Г. Я. Професійна деформація соціальних педагогів та стратегічні напрями профілактики // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
11.

Todorova M. Teaching English for specific purposes (ESP) through case studies // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
12.

Литвин І. М. Творчість як одна із педагогічних умов фасилітативної діяльності соціального педагога // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
13.

Лоза Т. В. Особливості реалізації на практиці форм та методів підготовки старших підлітків до самостійного життя в умовах дитячого будинку сімейного типу // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
14.

Паламарчук Л. Б. Підготовка вчителя до здійснення полікультурного виховання учнів засобами шкільних курсів географії // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
15.

Поясок Т. Б. Акмеологічні технології у підготовці майбутніх економістів до професійної взаємодії // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
16.

Мартиненко С. М. Педагогічні умови готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в особистісно-розвивальному навчанні // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
17.

Мартовицька Н. В. Дитячі суди Великої Британії як інструмент здійснення соціального захисту дітей // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24.
18.

Майборода А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компететності курсанта // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
19.

Майборода Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
20.

Лещинский А. П. Акмеологический подход в построении содержания высшего образования // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського