РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 р(4УКР)2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сергієнко В. П. Інтеграція фундаментальності та професійної спрямованості курсу загальної фізики у підготовці сучасного вчителя : Моногр. — К., 2004
2.

Рева Ю. В. Дивосвіт фізики в красі і гармонії - технологічні замисли розвитку та саморозвитку особистості учня : наук.-метод. посіб. — Кривий Ріг: Видавн. дім, 2012
3.

Ісаєнко В. Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5.
4.

Тозюк С. Формування професійних знань і умінь учнів ПТНЗ через систему позаурочної роботи з фізики // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4.
5.

Ятвецька Л. І. Деякі зауваження щодо стану фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання // Наша шк.. - 2008. - № 4.
6.

Новосельський М. А. Актуальні проблеми викладання фізики // Пед. вісн.. - 2009. - № 3.
7.

Бордюк М. Формування знань про макромолекулярні системи в учнів загальноосвітніх шкіл при вивченні факультативного курсу “Основи фізики полімерів” // Нова пед. думка. - 2012. - № 3.
8.

Моїсеєва З. Ю. Нестандартний підхід до вивчення фізики в школі художньо-естетичного профілю // Наша шк.. - 2012. - № 5.
9.

Воронкін О. С. Організація дистанційного навчання з фізики - позашкільна підготовка обдарованої молоді до дослідницької роботи // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12.
10.

Мельник Ю. С.  Особливості навчання фізики у старшій школі в умовах освітнього округу // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48).
11.

Величко С. П. Бінарний урок з фізики та біології як засіб формування пізнавального інтересу учнів основної школи // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
12.

Атаманчук П. С. Педагогічна практика - показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
13.

Цапенко М. В. Актуальність формування енергозбережувальної компетентності учнів на уроках фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 2.
14.

Федчишин О. М. Тестові завдання міжпредметного змісту для формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1.
15.

Федчишин О. М. Тестові завдання міжпредметного змісту для формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1.
16.

Мельник Ю. С. Роль і місце задач у системі компетентнісно орієнтованого навчання фізики учнів гімназії // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2.
17.

Иваницкий А. И. Тематический контроль и коррекция знания по физике в старших классах средней школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1991
18.

Иваницкий А. И. Тематический контроль и коррекция знания по физике в старших классах средней школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1991
19.

Федчишин О. М. Окремі аспекти реалізації політехнічного навчання у шкільному курсі фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1.
20.

Иваницкий А. И. Тематический контроль и коррекция знания по физике в старших классах средней школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1991
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського