РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит:
(<.>U=В3 р(4УКР)2-252<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Представлено документи
з 1 до 17
1.
Бургун І. В.
Розвиток загальнонавчальних умінь учнів основної школи в контексті компетентнісного підходу до навчання фізики
: навч.-метод. посіб. — Херсон: Грінь Д.С., 2014
2.
Сосницька Н.Л.
Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти
//
Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр. - 2013. - № 19.
3.
Юрченко А.
Цифрові фізичні лабораторії як актуальний засіб навчання майбутнього вчителя фізики
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2015. - № 1.
4.
Богославська Є.
Роль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя фізики
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2013. - № 1.
5.
Мусієнко І.
Методика вивчення квантових властивостей світла в школі
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2014. - № 2.
6.
Слободянюк І. Ю.
Модернізація навчального процесу з фізики шляхом орієнтування на домінуючий тип сприйняття інформації
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2016. - № 3.
7.
Бабич І. О.
Тексти фізичного змісту як дидактичний засіб в методичній системі навчання учнів суспільно-гуманітарного профілю
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2016. - № 4.
8.
Галатюк Т. Ю.
Формування методологічної культури учнів у процесі розв'язування творчих фізичних задач
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2017. - № 2.
9.
Закалюжний В. М.
Домашні досліди та спостереження з фізики в старшій школі
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2017. - № 2.
10.
Мисліцька Н. А.
Організація навчання майбутніх учителів фізики методики вивчення шкільного курсу фізики основної школи
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2017. - № 2.
11.
Опачко М. В.
Проблеми формування змісту дидактичного менеджменту
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2017. - № 2.
12.
Галатюк Т. Ю.
Емпіричні методи наукового пізнання у формуванні методологічної культури учнів при навчанні фізики
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 2.
13.
Миколайко В. В.
Навчально-пізнавальна діяльність учнів з фізики як основний засіб реалізації методології продуктивного навчання
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 2.
14.
Пудова С. С.
Використання мобільного телефону в навчальному процесі
//
Фіз.-мат. освіта
. - 2018. - № 2.
15.
Непорожня Л. В.
Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
: метод. посіб. — Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2018
16.
Остапчук М. В.
Теоретичні і методичні засади особистісно-розвивального навчання в новій українській школі
: [монографія]. — Рівне: Волинські обереги, 2020
17.
Коллі-Шамне А. В.
Психолого-педагогічні особливості навчальної взаємодії вчителя фізики із старшокласниками при проведенні лабораторних робіт в умовах інформатизації освітнього процесу
//
Наук. зап. Малої акад. наук України
: зб. наук. пр. - 2022. - № 1.
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського