РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)441.358.1-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Strashynska L. Models of integrated marketing communications of tourist enterprises // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2018. - 24, № 4.
2.

Дубодєлова А. В. Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
3.

Дмитрук О. В. Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 9.
4.

Копець Г. Р. Маркетингові аспекти діяльності туристичних кластерів в Україні // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749.
5.

Кулєшова Н. В. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія. — Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
6.

Савіна Г. Г. Маркетингове управління на туристичних підприємствах: стратегічний аспект : монографія. — Херсон: Вишемирський В. С., 2018
7.

Ярмолка В. М. Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2013
8.

Онищук Н. В. Мезомаркетинг у сфері туризму : монографія. — Вінниця: ВТЕІ КНТЕУ, 2017
9.

Кулєшова Н. В. Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11. — Х., 2013
10.

Кулєшова Н. А. Модель оцінювання ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства // Економіка і регіон. - 2013. - № 2.
11.

Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 10.
12.

Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні // Екон. вісн. ун-ту. - 2013. - Вип. 20/1.
13.

Прочан А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1.
14.

Ярмолка В. М. Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 8.
15.

Самонова Т. Б. Практичні аспекти застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на туристичних підприємствах. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
16.

Мельник Н. В. Стратегічне планування маркетингової діяльності суб'єктів господарювання туристичної галузі України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — Львів, 2015
17.

Дмитрук О. В. Структура маркетингу - резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 4.
18.

Гайворонська І. В. Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Одеса, 2020
19.

Кулієва Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2015. - № 2.
20.

Воскресенська О. Є. Удосконалення системи стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського