РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)497.40-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лепьохін О. В. Визначення та порівняльний аналіз маркетингової категорії "освітня послуга" і "освітній продукт" у загальній системі інформаційних ресурсів, послуг і продуктів // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 2.
2.

Жарська І. О. Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6.
3.

Дмитрів А. Я. Ідентифікація системних характеристик маркетингової діяльності та структурних напрямів розвитку сфери послуг вищих навчальних закладів // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10.
4.

Жалдак Г. П. Маркетингові стандарти підприємств і ВНЗ: Україна та ЄС // Проблеми економіки. - 2016. - № 4.
5.

Чайка І. П. Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 2.
6.

Снісарчук І. В. Управління маркетинговим потенціалом закладів вищої освіти шляхом формування ендавменту // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5.
7.

Орлов П. А. Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти України // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6.
8.

Жегус О. В. Методологія та результати діагностики маркетингової діяльності закладів вищої освіти в Україні // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6.
9.

Pukala R. International marketing of economic educational services in Ukraine and Poland // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9.
10.

Коюда В. О. Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладу // Проблеми економіки. - 2018. - № 3.
11.

Жегус О. В. Розвиток маркетингового інструментарію дослідження інтересів ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9.
12.

Жегус О. В. Система маркетингу закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2018
13.

Білобровко Т. І. Маркетинг освіти : навч.-метод. посіб. — Переяслав-Хмельницький: СКД, 2011
14.

Сагер Л. Ю. Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2018. - № 4.
15.

Янчева Л. М. Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6.
16.
Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів : колект. монографія. — Дніпро: Нова Ідеологія, 2020
17.

Azizova K. M. The theoretical aspects of marketing innovations in educational activities // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
18.

Гвоздь М. Я. Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду українських і польських університетів // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
19.

Благун І. І. Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 1.
20.

Жегус О. В. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського