Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Любченко І. І. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників : [монографія]. — Умань: Сочінський М.М., 2019
|
2. |
Дихта-Кірфф В. Л. Формування у старших дошкільників креативності в центрах розвитку дитини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. — Київ, 2018
|
3. |
Любченко І. І. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. — Одеса, 2014
|
4. |
Пасічник В. М. Удосконалення фізичних і розумових здібностей у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку з використанням інтегрально-розвивальних м'ячів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02. — Львів, 2014
|
5. |
Лютко О. "Філософія для дітей" (Р4с): програма розвитку інноваційного мислення // Нова пед. думка. - 2014. - № 3.
|
6. |
Портницька Н. Ф. До проблеми ефективності програм розвитку творчихздібностей дошкільників: результати апробації // Наука і освіта. - 2014. - № 5.
|
7. |
Андрющенко Т. К. Компетентнісний підхід в контексті сучасних наукових поглядів // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2.
|
8. |
Богуш А. М. Розвиток особистості дитини дошкільного віку в різних видах діяльності : монографія. — О.: Букаєв В.В., 2013
|
9. |
Зайцева Л. І. Теоретико-методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об'єктами природно-предметного довкілля : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08. — К., 2013
|
10. |
Кіндрат І. Р. Управління освітнім процесом у дошкільному навчальному закладі на засадах інтеграції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06. — Луганськ, 2013
|
11. |
Машкіна Л. А. Підготовка студентів до впровадження інноваційних технологій в дошкільних закладах // Наука і освіта. - 2013. - № 3.
|
12. |
Очеретна К. С. Впровадження ейдетики в систему навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку // Наука і освіта. - 2013. - № 5.
|
13. |
Коваленко О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку // Рідна шк.. - 2013. - № 10.
|
14. |
Фроленкова Н. О. Теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти у вітчизняному освітньому просторі // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
|
15. |
Цимбалюк О. Л. Використання ІКТ у дошкільних навчальних закладах // Пед. пошук. - 2013. - № 3.
|
16. |
Крутій К. Л. Поліпарадигмальний підхід до розвитку дошкільної освіти в Україні: теоретичні засади та погляд у майбутнє // Гуманіт. науки. - 2012. - № 1.
|
17. |
Пихтіна Н. П. Організаційно-педагогічні умови адаптації дошкільників до ДНЗ : (за вимогами КМС ОНП) : для студ. спец. "Дошкільне виховання" : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
|
18. |
Листопад О. А. Значення ігор і творчих завдань для розвитку творчого потенціалу дітей раннього віку // Наша шк.. - 2012. - № 6.
|
19. |
Зайцева Л. І. Формування у старших дошкільників науково-практичного досвіду в сфері природно-предметного довкілля (теоретико-методичний аспект) : монографія. — Мелітополь: Видавничий будинок ММД, 2012
|
20. |
Листопад О. А. Розвиток творчого потенціалу дітей раннього віку: творчі завдання, ігри, забавлянки : навч.-метод. посіб. — О., 2012
|
| |